زن 35 ساله در حالی که دادخواست شکایت از همسرش را روی میز کارشناس و مشاور اجتماعی کلانتری  می گذاشت به بیان ماجرای تلخ زندگی اش پرداخت و گفت : همواره سعی کرده ام غم ها و تلخی های زندگی را در پس چهره ام پنهان کنم تا کسی از رنگ پریده رخسارم پی به آلام درونی ام نبرد چرا که هیچ وقت دوست نداشتم پدر و مادر و یا اطرافیانم از آن چه در زندگی ام وجود دارد با خبر و از این وضعیت غمگین شوند. اما دیگر طاقتم طاق شده است و دیگر نمی توانم تاریکی های وحشتناک این زندگی را با نورهای مصنوعی روشن نگاه دارم. زن جوان درحالی که زخم های التیام نیافته اش را به مشاور کلانتری نشان می داد آهی سرد کشید و ادامه داد، 20ساله بودم که یعقوب به خواستگاری ام آمد اما پدرم به خاطر شناختی که از خانواده او داشت با این ازدواج مخالفت کرد.

در همین اثنا خاله یعقوب که زنی نجیب و فرهنگی بود، واسطه شد تا این وصلت سرگیرد. با تعهد خاله یعقوب من و او با هم ازدواج کردیم اما اختلافات خانوادگی ما از همان روزهای نخست بعد از مراسم عقد آغاز شد.

همسرم همه چیز را از من پنهان می کرد و تنها گوش به فرمان مادرش بود. اگرچه یعقوب در بیرون از منزل فردی آرام به نظر می رسید ولی نه تنها هیچ تعهدی نسبت به من نداشت بلکه به خاطر هر موضوع بی اهمیتی مرا تحقیر می کرد. اختلافات جدی ما از زمانی آغاز شد که من هنگام شست و شوی لباس هایش مقداری مواد مخدر Drugs داخل جیب شلوارش پیدا کردم و به همین خاطر نیز کتک مفصلی خوردم.

با وجود آن که یعقوب می دانست من به بیماری پوکی استخوان دچار هستم و هر لحظه احتمال شکستن استخوان هایم می رود ولی باز هم با هر بهانه ای مرا کتک می زد من هم به خاطر 2 فرزندم و این که زندگی ام متلاشی نشود همه این سختی ها و کتک ها را تحمل می کردم این درحالی بود که همسرم بیشتر مواد غذایی منزل مرا به خانه مادرش می برد و من هم جرات اعتراض نداشتم تا این که چند روز قبل یک قوطی تن ماهی از فروشگاه نزدیک منزلمان خریداری کردم ا ما وقتی چشم یعقوب به تن ماهی افتاد به بهانه این که مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته خریده ام با توهین و فحاشی دوباره مرا زیر مشت و لگد گرفت به طوری که توان حرکت دادن دستم را ندارم اگرچه می دانستم این فقط یک بهانه است و او قصد داشت تن ماهی را به خانه مادرش ببرد که بهانه ای برای مصرف موادمخدر آن جا پیدا کند. حالا هم ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناهید از کثافت کاری هایم خسته شد و..!

سیمین زن مطلقه ای بود که در هتل تن به بی شرمی مردمسافر داد و..!

گواهینامه نداشتن مهدی قائدی دردسر ساز شد؟/چه کسی پشت فرمان بود؟+عکس

زهره عروس 11 ساله یک پیرمرد شد / شوهرم توقعاتی دارد که نمی توانم انجام دهم!

راز جسد زن جوان در استخر مجتمع چه بود؟!/همه شوکه شدند!+عکس

عروس نوجوان خواهر شوهرش را از تهران دزدید و ..! / او وقتی باردار شد نقشه انتقام کشید + عکس

بسکتبالیست مشهور و همسرش در سانحه رانندگی جان باختند +تصاویر

گفتگو با جوانی که با یک دختر زندانی ازدواج کرد / سیما عروس زندان شد!

سرنوشت عجیب سه اعدامی در تهران

انتقام هولناک از خواهر دو قلو

دختر 8 ساله مادرش را با مردان کثیف می دید تا اینکه..!

تکنسین اورژانس بندرعباس با یک ترقه نابینا شد! + عکس

گفتگو با پدر 4 قلوهای اصفهانی / شرایط سخت است ولی ..! + عکس

چرا یک دزد حرفه ای شدم!درد دل های شنیدنی یک دزد!

شوهرم بخاطر تن ماهی من را کتک زد و حالا..!

ناگفته‌های زندگی محمدرضا شاه + فیلم

سلفی های زشت 2 شکارچی در کوه های سبزوار + عکس

مینا وقتی در 17 سالگی باردار شد با نقشه کثیف داماد را به قزوین کشاند و ..!+ عکس

ماجرای ساخت امامزاده جدید در کنار تخت جمشید !؟

دختر 8 ساله پاکدشتی را 20 میلیون تومان فروختند / سمیرا بزودی عروس می شود + عکس

این زن قبل از حضور در برنامه زنده تلویزیونی از خائن بودن شوهر خبردار شد! + فیلم و عکس

کدخبر: 349169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟