پلیس Police زمانی با نخستین رد پای اعضای این باند مواجه شد که مردی میانسال با مراجعه به یکی از کلانتری‌های مشهد، از افرادی شکایت کرد که از او سرقت Stealing کرده بودند. شاکی در خصوص نوع سرقت بیان کرد: «از چندی پیش قصد فروش خانه‌ام را داشتم؛ روز حادثه Incident سه مرد و یک خانم جوان به در خانه‌ام مراجعه کردند و مدعی شدند برای دیدن خانه آمده‌اند. من هم با این خیال که بنگاه آن‌ها را فرستاده، در را به رویشان گشودم. دقایقی بعد یکی از این افراد که به بیرون رفته بود، با چند آب‌میوه بازگشت و یکی هم به من داد. هنوز چندجرعه بیشتر نخورده بودم که دیدم تار شد و به زمین افتادم و دیگر چیزی نفهمیدم. وقتی به‌هوش آمدم متوجه شدم که این افراد پول‌ها و کارت عابربانکم را که رمزش را هم کنارش نوشته بودم از من دزدیده‌اند».

با اعلام این سرقت و اهمیت آن بلافاصله سردار کریمی، فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی دستورات لازم را برای رسیدگی به این پرونده صادر کرد و سرکلانتر یکم مشهد مأمور شد تا با ورود به پرونده، اقدامات لازم جهت دستگیری متهمان را آغاز کند.

در ادامه مأموران دایره تجسس کلانتری ٣٢ مشهد، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند و با توجه به شواهد موجود مشخص شد که سارقان در واقع اعضای یک باند مخوف هستند که علاوه بر سرقت در توزیع مواد مخدر Drugs نیز دستشان آلوده است.

هر چه تحقیقات پلیسی پیش‌تر می‌رفت پرونده این متهمان نیز سنگین‌تر می‌شد؛ تا جایی که مأموران توانستند چهره فرضی متهمان را ترسیم کنند و اعضای این باند را که معروف به «باند شب» بودند، تحت تعقیب قرار دهند.

کنترل و مراقبت‌های نامحسوس در مناطقی که احتمال تردد متهمان برای پلیس متصور بود، به اجرا گذاشته شد و مأموران دو مرد و یک خانم جوان را در یک خودروی پراید سفیدرنگ شناسایی کردند و برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند. این افراد بدون توجه به دستور پلیس از منطقه رباط‌طرق به سمت بلوار صبا فرار Escape کردند و عملیات تعقیب‌و‌گریز تا میدان نوفل‌لوشاتو ادامه یافت. با هم‌آهنگی‌های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس، تیم‌های گشتی کلانتری احمدآباد نیز وارد عمل شدند.

مأموران ابتدا با تیراندازی هوایی، به متهمان اخطار دادند و سپس به سمت خودروی پراید شلیک کردند. پلیس کمی پس از آنکه دریافت مسافران پراید در حین فرار موادی سفیدرنگ را از شیشه خودرو به بیرون پاشیدند، توانست متهمان را زمین‌گیر و دستگیر کند.

دختر جوان که به مواد مخدر اعتیاد دارد، با اعتراف به جرمش متهم دیگر این پرونده را هم به پلیس معرفی کرد. تیمی از مأموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند. این فرد که قصد مقاومت داشت، با چاقو به مأموران حمله‌ور شد و در نهایت دستگیر شد.

تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم اعضای این باند سرقت، از سوی مأموران انتظامی آغاز شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ دردناک داماد موتورسوار 3 روز پس از ازدواج / کامیون زود پیچید و ..! + فیلم و عکس

خرابکاری پسر مهمان برنامه زنده تلویزیون جلوی دوربین + فیلم

جزییات مرگ سینا قنبری در دستشویی قرنطینه زندان اوین!

مهمانی شبانه خانم رییس برای 36 دختر و پسر مست در بیرجند

مرگ دلخراش جوان دستگیر شده در زندان اوین

سارای 20 ساله شوهر می خواست، 3 برادر این پسر را به زور داماد کردند!+ فیلم اشک های داماد

فوری / قتل 3 شاهزاده عرب در جنوب پایتخت

جزییات مرگ پسر 22 ساله در زندان اوین / سینا قنبری کیست؟

راز کثیف قتل در برج های دوقلوی میدان المپیک چه بود + عکس

فرار داماد از اتاق حجله / عروس تحت تعقیب قرار گرفت!

قتل رییس موسسه مالی اعتباری از سوی مشتری مالباخته در کرج + عکس

3 روز زندگی 2 جوان ایرانی با جسد دوستشان در ترکیه + عکس

دختر 27 ساله، خود را در اتاق خواب دار زد! / در جنوب تهران رخ داد

از راننده پراید درخواست آهنگ خاص کردم و او مرا به زور آزار داد و ..!

ارتباط پنهانی ام با میترا خوب بود تا اینکه او را به خلوتگاه بردم و ..!

کدخبر: 345360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟