راز کثیف قتل در برج های دوقلوی میدان المپیک چه بود + عکس

ساعت 10 شب هشتم آذرماه امسال وقوع یک درگیری منجر به جنایت در برج های دوقلوی در حال ساخت میدان المپیک به کلانتری 141 شهرک گلستان اعلام شد .  

به گزارش گروه جنایی رکنا، با حضور مأمورین کلانتری و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که یکی از کارگران تأسیساتی ساختمان به نام مسلم ( 38 ساله ) طی یک نزاع و درگیری دسته جمعی در اتاقک نگهبانی ( استراحت ) کارگران ، از ناحیه کمر و سینه مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و به قتل Murder رسیده است . 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل جنایت Crime به تحقیق از چهار کارگر ساختمانی که در نزاع و درگیری مشارکت و حضور داشتند پرداخته و موفق به شناسایی یکی دیگر از کارگران ساختمانی به هویت "مصطفی . چ" ( 26 ساله ) به عنوان قاتل متواری شدند . 
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات از شاهدان صحنه جنایت ( دیگر افراد حاضر در نزاع و درگیری منجر به جنایت ) اطلاع پیدا کردند که نزاع و درگیری به خاطر تمیز کردن ظرف های تهیه غذاآغاز شده است !! 
شاهدان صحنه جنایت در اظهارات مشابهی عنوان داشتند : " مصطفی قصد درست کردن غذا برای شب را داشت ؛ از ما درخواست کرد تا ظرف ها را شسته و برایش بیاوریم اما آنروز نوبت مصطفی بود تا غذا درست کند و می بایستی که خودش ظرف های غذا را تمیز کند ؛ به همین علت کسی به کمکش نرفت . مصطفی به سراغ کوچک ترین نفر حاضر در اتاقک نگهبانی ( اتاقک استراحت ) به نام عباس ( 17 ساله ) رفت تا او را مجبور به شستن ظرف ها کند اما عباس نیز حاضر به شستن ظرف ها نشد و همین موضوع باعث آغاز درگیری مصطفی با او شد ؛ ما که شاهد موضوع بودیم ، به طرفداری از عباس پرداختیم و همین باعث شدت پیدا کردن درگیری شد به گونه ای که مصطفی اقدام به برداشتن چاقو کرد " . 
شاهدان صحنه جنایت در خصوص نحوه ارتکاب جنایت عنوان داشتند : " مقتول ( مسلم ) فامیل عباس بود و بیشترین درگیری با مصطفی - به قصد طرفداری از عباس - از طرف مسلم صورت گرفت ؛ به همین علت زمانیکه مصطفی دست به چاقو شد ، مستقیم به سراغ مسلم رفت و چند ضربه چاقو به او زد ؛ پس از آن با تهدید چاقو از ساختمان خارج شد و به سرعت از محل فرار Escape کرد " . 
در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم پس از فرار از محل جنایت ، تهران را به محل ناشناسی ترک نموده و به محل سکونت خانواده اش در شهرستان نیز مراجعتی نداشته است . 
تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه مصطفی در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا سرانجام اطلاع پیدا کردند که مصطفی با هویت مجعول "احمد حیدری" و به قصد ترک اعتیاد مصرف شیشه به یک کمپ ترک اعتیاد در شهر شیراز رفته است ؛ بلافاصله هماهنگی های لازم با بازپرس پرونده انجام و کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی به استان فارس – شهر شیراز اعزام شده و ضمن هماهنگی با قاضی Judge درخشان ، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی شیراز ، متهم پرونده در یکی از کمپ های ترک اعتیاد شهر شیراز دستگیر و در همان تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل مسلم اعتراف کرد . 
متهم در اعترافات خود عنوان داشت که پس از جنایت به سرعت از تهران خارج و به شهرهای جنوب کشور رفته است ؛ مدتی را به صورت کارتن خواب و بلامکان در اهواز سپری کرده و طی همین مدت به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد پیدا است ؛ پس از آن به شیراز رفته و در آنجا با سرقت Stealing از ساختمان های نیمه ساز ، هزینه ی مصرف موادمخدر خود را تأمین می کرده تا نهایتا به قصد ترک مصرف شیشه به کمپ ترک اعتیاد رفته و در آنجا با هویت مجعول احمد حیدری بستری و سرانجام دستگیر می شود . 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گرفت : متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به سرباز هم خدمتی ساعت 4 و نیم صبح / سرباز جوان به اعدام محکوم شده بود!

فرار داماد از اتاق حجله / عروس تحت تعقیب قرار گرفت!

قتل رییس موسسه مالی اعتباری از سوی مشتری مالباخته در کرج + عکس

3 روز زندگی 2 جوان ایرانی با جسد دوستشان در ترکیه + عکس

دختر 27 ساله، خود را در اتاق خواب دار زد! / در جنوب تهران رخ داد

2 سال با کیوان بودم / وقتی با بیژن نامزد کردم هنوز به او فکر می کردم تا اینکه ..!

از راننده پراید درخواست آهنگ خاص کردم و او مرا به زور آزار داد و ..!

ارتباط پنهانی ام با میترا خوب بود تا اینکه او را به خلوتگاه بردم و ..!

وقتی مادرم عاشق مردی زن دار شد!

سارق حرفه‌ای: دزد بامرام هستم و پراید نمی دزدم!

زن بی رحم به 6 ماه حبس در سلول بدون بخاری در زمستان محکوم شد + عکس

در جست و جوی خدمه نفت کش ایرانی در آب‌های «یانگ تسه» / موبایل خلبان عروجی روشن است و..!+ فیلم و عکس

مرد برنج فروش در تصادف عمدی طلبکارش را زیر گرفت و کشت +عکس

پسر 11 ساله تاجر سرشناس 6 روز گروگان 2 جوان بود تا اینکه ..! + عکس

 

کدخبر: 345101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟