تصمیم بزرگ خواهران دوقلو در قتل پدر

پانزدهم آذرماه سال‌94، مأموران کلانتری ١٠٣‌گاندی از قتل Murder مرد میانسالی در خیابان ظفر باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به مردی 55 ساله‌ به نام یحیی بود که با 27 ضربه چاقو به قتل رسیده بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، پیام، پسر 25‌ساله مقتول که آثار جراحات روی دست‌هایش نمایان بود، گفت: «یک‌سال و نیم است که بعد از فوت مادرم همراه دو خواهر دوقلویم در این خانه زندگی می‌کنم و پدرم در خانه موروثی پدربزرگم جدا از ما زندگی می‌کند. امروز صبح برای کارهای بانکی از خانه بیرون رفتم. ساعت‌٢ بود که به خانه برگشتم، اما وقتی وارد ساختمان شدم، مردی را دیدم که چاقو به ‌دست از خانه‌مان بیرون آمد و حین فرار Escape ضربه‌ای به دستم زد و فرار کرد. وارد خانه شدم با جسد غرق‌ خون پدرم روبه‌رو شدم. نمی‌دانم پدرم چه موقع به خانه‌مان آمده بود.‌»
بعد از این توضیحات بود که پلیس در تحقیقات از سرایدار خانه دریافت فرد ناشناسی به خانه پسر مقتول رفت و آمدی نداشته است. آنجا بود که کارآگاهان با توجه به تناقض‌گویی‌های پیام بار دیگر او را تحت بازجویی قرار دادند تا اینکه 15 روز بعد از حادثه Incident پسر مقتول بالاخره لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش اعتراف کرد. پیام که مربی بدنسازی و مهندس رشته معدن است در شرح ماجرا گفت: «مدتی بود با پژو ٢٠٦ که متعلق به عمه‌ام بود در یک تاکسی تلفنی کار می‌کردم تا اینکه یک‌ماه قبل به ‌خاطر مبلغ زیاد خلافی مجبور شدم ماشین را به عمه‌ام برگردانم. این ماجرا مرا بیکار کرد و بعد از آن نتوانستم کار خوبی پیدا کنم به همین دلیل به افسردگی مبتلا شدم و بیشتر مواقع در خانه بودم.‌» متهم در خصوص روز حادثه گفت: «‌پدرم به خاطر شرایط بیکاری‌ام همیشه مرا تحقیر می‌کرد و به خانه‌نشینی‌ام معترض بود به همین خاطر همیشه با هم درگیر بودیم.
آن روز به خاطر بیماری‌ام قرص آرام‌بخش مصرف کرده بودم و حال طبیعی نداشتم. وقتی پدرم به خانه ما آمد بار دیگر غرزدن‌هایش را شروع کرد و با هم جر و بحثمان شد. در آن بین سنگی برداشت و به طرفم پرتاب کرد سپس به مادرم نیز فحاشی کرد. آنجا بود که از عصبانیت با سنگ دو ضربه به او زدم. او دست بردار نبود و از آشپزخانه یک چاقو برداشت و به دستم ضربه زد. من هم چاقو را گرفتم و ضرباتی را به او زدم.‌»
با اقرارهای متهم و بازسازی صحنه جرم، پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در حالیکه پرونده در نوبت رسیدگی قرار داشت خواهران دو قلوی متهم با مراجعه به دادسرا اعلام گذشت کردند. به این ترتیب صبح دیروز پرونده از جنبه عمومی جرم Crime در همان شعبه به ریاست قاضی قربان‌زاده روی میز هیئت قضایی قرار گرفت. با اعلام رسمیت جلسه متهم در جایگاه قرار گرفت و در آخرین دفاعش گفت: «روز حادثه در جریان درگیری وقتی پدرم پشت سر مادرم مرحومم حرف زد و فحاشی کرد کنترل اعصابم را از دست دادم و ابتدا با سنگ به سرش زدم و بعد چاقو را از او گرفتم و ضربات پیاپی به او زدم.‌» او در ادامه گفت: «بعد از قتل به خاطر حفظ آبرو و ترسی که داشتم نخواستم حقیقت را بگویم و داستان را طور دیگری برای پلیس تعریف کردم.‌» متهم در پایان گفت: «مربی باشگاه بدنسازی بودم و از طرفی قهرمان ورزش Sport شنا و ژیمناستیک هستم. در رشته شیرجه شنا مقامات زیادی کسب کرده بودم، اما شغل مناسبی نداشتم و این موضوع مرا اذیت می‌کرد. کنار این همه مشکلات طعنه‌های پدرم را دیگر نمی‌توانستم تحمل کنم، اما از این حادثه به شدت ناراحت و پشیمانم. باور کنید بعد از حادثه پدرم هر شب به خوابم می‌آید و می‌گوید نگران نباش! اگر هم آزاد شوم شرمنده خانوده‌ام هستم و در عذاب وجدان خواهم سوخت.‌» در پایان هیئت قضایی وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری 6 سرشاخه اصلی باند شیطانی برای دختران مشهدی

عجیب اما واقعی/کاخ نیاوران را اجاره دادند!+ عکس های باورنکردنی

وقتی وارد خانه شدم شوکه شدم / جواد دختر 21 ساله ام را به حمام برده بود و ..!

محمود احمدی نژاد دستگیر شد؟!

پرونده سیاه بازیگر جوان BBC لو رفت + عکس

چرا این دزد حرفه ای دیگر پراید نمی دزدید؟

میترا به خلوتگاهم آمد و من آن بلای هولناک را سرش آوردم / رازی که در جاده قم مانده بود

حمله مسلحانه داماد خشن به خانه پدرزنش / او حمام خون در یاسوج راه انداخت

4 مرد ثروتمند تهران در دام 2 جوان که طلایی بودند + عکس

قتل یک جوان در طبقه دهم مجتمع تجاری میدان شوش تهران

بی احتیاطی والدین 3 کودک را در سرباز به کشتن داد

گرمای شدید در استرالیا آسفالت خیابان‌ها را ذوب کرد + تصاویر

مرگ زن و شوهر جوان 48 ساعت پس از خرید پراید

اسامی 32 خدمه مفقود شده در حادثه آتش سوزی نفتکش ایرانی +فیلم و عکس

تجاوز به دو دختر دانشجو در دفتر کار پدر / آرمان باز هم تهدید می کند با او باشم!

رفتار ترسناک مادر شوهر با عروس باردار

مادر«سارینا»ی 18 ماهه دستگیر شد / مهشید نیمه شب به خانه آمد و ..! + عکس

یخ زدن نوزاد تازه متولد شده در چادر / کمبود کانکس در مناطق زلزله زده کرمانشاه

کدخبر: 344973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟