اعتراف عجیب شرور خطرناک تهران / همدست خیالی که کشته شده است! +عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ظهر نخستین روزهای تیرماه امسال تلفن یک مغازه تهیه غذا در غرب تهران به صدا در آمد و مرد جوانی سفارش غذا داد.

صاحب مغازه که سعید نام دارد پس از آماده کردن سفارش غذا برای تحویل دادن آن به مشتری اش سوار بر موتور شد و به آدرسی که مرد جوان داده بود حرکت کرد، اما وقتی وقتی از موتورسیکلتش پیاده شد تا غذا را تحویل دهد ناگهان 4 مرد قوی هیکل از خودروی پراید سفید رنگی پیاده شدند و ابتدا یک از آنها با چوبی که در دست داشت ضربه ای به سر سعید زد و در ادامه مرد قوی هیکلی با در دست داشتن چاقو پس از مجروح کردن وی تصمیم به سوار کردن صاحب مغازه تهیه غذا بر خودرویشان گرفت.

در این صحنه مردم شاهد این درگیری بودند برای نجات جان مرد تنها وارد عمل شدند و مردان قوی هیکل با دیدن مردم با رها کردن سعید، سوار بر خودروی پراید پا به فرار Escape گذاشتند.

همین کافی بود تا سعید با حضور در دادسرای امور جنایی تهران و با اعلام شکایت از مردان قوی هیکل تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس سهرابی از شعبه نهم برای دستگیری متهمان وارد عمل شوند.

تحقیقات پلیسی برای دستگیری 4 مرد قوی هیکل آغاز شده بود تا اینکه مرد جوان دیگری با حضور در اداره پلیس ادعا کرد که هدف ضربات چاقوی یکی از ارذل اوباش غرب تهران قرار گرفته است.

این مرد به ماموران گفت: در خیابان بودم که با جوان قوی هیکلی که حال خوبی نداشت روبرو شدم که ناگهان وی با چاقو به سمتم حمله کرد و مرا هدف قرار داد.

کارآگاهان با توجه به مشخصاتی که از شرور سابقه دار در اختیار داشتند پی بردند که این وی همان جوان قوی هیکلی است که قصد داشته با دوستانش سعید را به زور سوار بر خودرو کنند.

همین سرنخ کافی بود تا ردیابی های فنی و اطلاعاتی پلیس آغاز شود تا اینکه چند روز قبل شرور خطرناک غرب تهران در عملیات پلیسی دستگیر شد.

میثم پس از دستگیری به چاقوکشی برای دو مرد جوان اعتراف کرد اما ادعا می کرد که قصد ربودن صاحب مغازه تهیه غذا را نداشته است.

متهم صبح امروز برای تحقیقات بیشتر پیش روی بازپرس سهرابی در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و گفت: شنیده بودم که صاحب مغازه تهیه غذا که سعید نام دارد پشت سرم حرفهایی زده که به همین خاطر از او کینه گرفتم.

وی افزود: روز حادثه Incident سعید را به بهانه سفارش غذا از مغازه اش بیرون کشیدم و سپس با همدستی یکی ازدوستانم او را به باد کتک گرفتیم اما قصد ربودن او را نداشتم و آن روز فقط دو نفر بودیم نه چهار نفر.

میثم در ادامه گفت: چندی قبل نیز در خیابان بودم و حال خوبی نداشتم که با مرد جوانی چشم تو چشم شدم و سر همین موضوع با او درگیر شدم و برایش چاقو کشیدم.

شرور خطرناک وقتی تصمیم گرفت همدستش را در ماجرای درگیری با سعید لو دهد ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: همدستم چندی قبل در یک درگیری خیابانی با ضربات چاقو به قتل Murder رسیده است.

تیم پلیسی در این مرحله با ادعای جدید میثم تحقیقات خود را برای صحت حرفهای وی در ماجرای کشته شدن همدستش آغاز کردند و مشخص شد در این مدت هیچ فردی با مشخصاتی که وی ارائه کرده به قتل نرسیده است و این ادعا در حالی است که شاهدان ماجرا از قصد ربودن سعید از سوی 4 مرد با پراید سفید رنگ خبر داده اند.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار دارد و تجسس ها برای ردیابی همدست وی و افشای راز آدم ربایی نافرجام ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پیش بینی زلزله در شهرهای ترکمنچای و میانه / قونیه ترکیه در انتظار زلزله 5 ریشتری

قاتل وحشی پسر 11 ساله تهرانی دیوانه نیست +عکس

وقتی وارد مغازه خلوت شدم همسرم را در وضعیت کثیفی دیدم و..!/خیلی وقیحانه بود

راز عجیبی که پس از عمل جراحی زن جوان لو رفت + عکس

وجود ردپای یکی از مسئولان سابق در تجمعات اخیر کشور

کانال‌های معاند می گویند این پسر کشته شده است!/ امیرحسین پاپی زنده است + فیلم

محمد بهادری درگذشت + عکس

اقدام عجیب دروازه بان معروف در این روزهای شبکه‌های اجتماعی+ عکس

جزئیات سوزاندن قرآن ها در مازندران + عکس های ناراحت کننده

نامه وکیل قاتل ستایش به مادر دخترک / اعدام قاتل ستایش صبح فردا در زندان رجایی شهر

سلفی یک داعشی در نیویورک! /ما در خانه شما هستیم..!+ عکس

سمانه در خانه بود که 2 مرد نقابدار وارد شدند و ..!/این ماجرا پشت پرده کثیفی داشت + عکس

مشهورترین زن داعشی دستگیر شد

فوری / بالگرد رئیس ستاد ارتش سقوط کرد + عکس

معلم ورزش دانش آموزان دبیرستانی را به مردان می فروخت! + عکس

آرزو با من ازدواج کرد ولی هنوز با هومن همکارم ارتباط داشت!+ عکس

با امید سوار تاکسی شدیم او آب میوه داد، وقتی خوردم بیهوش شدم و ..! + عکس

کدخبر: 343836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
اصغر آزاددل
آیا این خبر مفید بود؟