سمانه در خانه بود که 2 مرد نقابدار وارد شدند و ..!/ این ماجرا پشت پرده کثیفی داشت + عکس

روز 23 آذرماه امسال و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع یک  آدم ربایی و ربایش پسری 18 ساله به کلانتری 125 یوسف آباد اعلام شد . 

به گزارش گروه جنایی رکنا، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "آدم ربایی" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
مادر فرد ربوده شده با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " داخل خانه در حال نگاه کردن فیلم بودم و پسرم به نام امیرعلی نیز در داخل اتاق خوابش در حال استراحت بود که در همین زمان با باز شدن در خانه ، دو نفر با صورت پوشیده وارد خانه شدند . مرا گرفتند و دست و پایم را بستند ؛ این دو نفر در ادامه به سراغ پسرم در داخل اتاق خواب رفتند ... و پس از مجروح کردن وی با چاقو و در حالیکه به علت خونریزی شدید بیهوش شده بود ، او را داخل پتو قرار داده و با خودشان از خانه خارج کردند " . 
این زن در همان تحقیقات اولیه صراحتا عنوان داشت که ربوده شدن پسرش توسط همسر سابقش انجام شده است ؛ با معرفی همسر سابق شاکیه به عنوان یکی از مظنونین پرونده ، کارآگاهان به تحقیق از وی پرداخته و با توجه به دلایل و مستندات بدست آمده ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که همسر سابق شاکیه به هیچ عنوان در ربوده شدن پسرش دخالتی نداشته است . 

اداره یازدهم 2
کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی که در تحقیقات پلیسی به برخی اظهارات و تناقضات زن جوان رسیده بودند ، در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی مردی به نام ناصر 41 ساله شدند که از مدتی پیش با زن جوان آشنا شده است . 
ناصر به عنوان راننده مسافرکش در منطقه باغستان کرج شناسایی همان روز  دستگیر و در همان تحقیقات اولیه اعتراف کرد که پیشنهاد ربوده شدن "امیرعلی" توسط مادرش مطرح شده و او نیز صرفا به واسطه ی اصرار مادرِ امیرعلی موضوع آدم ربایی را با فرد دیگری به نام مجید - از فروشندگان موادمخدر در شهرستان کرج - مطرح و نهایتا آدم ربایی توسط سه تن از دوستان مجید ( خریداران موادمخدر ) انجام شده است . 
با اعتراف صریح ناصر ، دستگیری مادر امیرعلی به نام "سمانه" (46 ساله) در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که او جهت پیگیری پرونده ی ربوده شدن پسرش به دادسرای ناحیه 27 تهران رفته است که بلافاصله موضوع اعترافات ناصر به بازپرس پرونده اعلام و سمانه نیز در همان شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران بازداشت شد . 
تنها با گذشت دو روز از زمان دستگیری سمانه و ناصر ، امیرعلی نیز توسط ربایندگان رها می شود تا شاید به این ترفند ، مانع از تعقیب و دستگیری خود توسط پلیس شوند . 

اداره یازدهم 1
با شناسایی ناصر ( 23 ساله ) به عنوان یکی از فروشندگان موادمخدر در شهرستان کرج ، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با اخد نیابت قضایی به این شهرستان اعزام شده و روز 12 دیماه موفق به دستگیری وی شدند . 
"ناصر" در همان تحقیقات اولیه صراحتا به طراحی آدم ربایی و پیشنهاد آن به سه تن از مصرف کنندگان موادمخدر در ازای دریافت تنها دو میلیون تومان اعتراف کرد . 
با شناسایی حمیدرضا ، سیف الله و عباسعلی ( هر سه  18 ساله ) به عنوان دیگر متهمین پرونده آدم ربایی ، مخفیگاه آنها در منطقه باغستان و همچنین یک قهوه خانه واقع در منطقه تفریحی آتشگاه شناسایی و هر سه نفرشان طی دو عملیات جداگانه  دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند . 
سرهنگ حمیدرضا یاراحمـدی ، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهمین پس از دستگیری ، با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات سوزاندن قرآن ها در مازندران + عکس های ناراحت کننده

معلم ورزش دانش آموزان دبیرستانی را به مردان می فروخت! + عکس

آرزو با من ازدواج کرد ولی هنوز با هومن همکارم ارتباط داشت!+ عکس

شوم ترین شب زندگی دختر تهرانی در بیمارستان / شکایت از دکتر شیفت شب + عکس

بلایی که دوست پسر 49 ساله بر سر زن 44 ساله آورد + عکس

با امید سوار تاکسی شدیم او آب میوه داد، وقتی خوردم بیهوش شدم و ..! + عکس

مادرم برخی شب ها دور از چشم پدر خمارم به خانه همسایه می رفت و ..!

وقتی وارد اتاق شدم زن دوم پدرم را در وضیعت بدی دیدم و ..!+ عکس

راز جسد رها شده زن جوان به نام شیرین در کانال آب اتوبان آزادگان+ عکس

دختری که دست پلیس را گاز گرفت

ناگفته های تلخ 2 زن جوان تهرانی از دام شیطانی راننده پراید / در کوچه خلوت محله اتابک چه گذشت؟ + عکس

پدرم کارهای کثیفی با خواهرانم می کرد با تیشه او را کشتم!

اعدام قاتل ستایش سحرگاه فردا در زندان کرج

کدخبر: 343657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟