سرهنگ محمود سعادتی اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه‌روزی خود موفق به دستگیری 54 سارق حرفه‌ای در آذرماه سال جاری شدند که این متهمان به 52 فقره سرقت Stealing اعتراف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: در آذر ماه سال جاری 6 فقره سرقت منزل توسط پلیس Police شهرستان کشف شده که در این زمینه 13 سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از 42 هزار و 400 نخ سیگار، افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در آذر ماه سال جاری با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چند عملیات مختلف موفق به کشف 2 تن و 341 کیلوگرم انواع مواد مخدر Drugs شدند.

سعادتی گفت: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در آذرماه سال جاری در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از 44 هزار 350 لیتر سوخت قاچاق Contraband شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر یا اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، گفت: در این مدت این یک ماه بیش از 2 میلیارد و 730 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در زمینه آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون‌شکنان، 136 دستگاه خودرو و 161 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟