نیمه شب 3 مرد از بالای دیوار وارد خانه شدند تا نوعروس 14 ساله را با خود ببرند و ...

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، 7 دی ماه 89 به پلیس Police دماوند خبر رسید به دنبال درگیری خانوادگی در روستای آبسرد یک مرد جوان جان سپرده و برادر وی به نام علی اصغر نیز به شدت مجروح شده است. 
پلیس با حضور در صحنه جرم Crime با جنازه رمضان 30ساله روبه رو شد و در بررسی مقدماتی مرد 40 ساله ای به نام فریبرز خود را عامل جنایت Crimeمعرفی کرد و گفت: وقتی دامادم یزدان و برادرهایش رمضان و علی اصغر برای ربودن دخترم به خانه ام حمله کردند به ناچار چاقو کشیدم و آنها را زدم.اما قصدکشتن Killing آنها را نداشتم. وقتی به خودم آمدم که رمضان مرده بود و علی اصغر هم نیمه جان بود.
این مرد در شعبه 71 دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و در آن جلسه مادر قربانی گفت: وقتی پسرم یزدان با دختر فریبرز ازدواج کرد اختلاف های ما شروع شد. دختر فریبرز قهر کرد و به خانه پدرش رفت و پسرانم برای بازگرداندن او به خانه فریبرز رفتند. اما فریبرز با چاقو بی رحمانه به پسرانم حمله کرد و رمضان را با 19ضربه چاقو کشت. علی اصغر هم به شدت مجروح شد. پسر کوچکم حالا بعد از گذشت چند سال از این ماجرا هنوز قادر به زندگی عادی نیست. او از ناحیه دست فلج شده و به خاطر جراحات شدیدی که به مغزش وارد شده دچار زوال عقلی شده است و حالا من قیم او هستم.
وی برای قاتل The Murderer پسرش حکم قصاص خواست و گفت: چون به تنهایی هزینه های زندگی علی اصغر را تامین میکنم از طرف او نیز به خاطر جراحاتش دیه میخواهم.
سپس فریبرز پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: قبول دارم رمضان را کشتم و علی اصغر را زخمی کردم. اما من قصد قتل Murder نداشتم و در تاریکی شب با چاقو به آنها ضربه زدم.
این مرد در تشریح جزییات درگیری گفت: دخترم وقتی 14سال داشت با یزدان ازدواج کرد.اما اختلاف های آنها فقط 2ماه پس از ازدواجشان شروع شد. تا اینکه دخترم شبانه به خانه ام آمد و گفت از خانه شوهرش فرار Escape کرده است. دخترم گفت که خانواده شوهرش او را کتک زده اند و او دیگر به خانه شوهرش بر نمی گردد. 
وی ادامه داد: دخترم را نصیحت کردم تا سر زندگی اش برگردد اما قبول نکرد. یک ساعت بعد از یکی از دختران روستا شنیدم خانواده یزدان قصد دارند شبانه به خانه ام حمله کنند و دخترم را با خود ببرند. از این ماجرا وحشت کردم. دنبال راه چاره ای می گشتم که یکباره برق خانه مان قطع شد و چند مرد از روی دیوار به داخل حیاط پریدند. آنها در خانه را با کنگ شکستند و وارد خانه شدند. من هم برای دفاع از خودم و خانواده ام چاقو کشیدم و در تاریکی شب چند ضربه زدم. 
وی ادامه داد: برادران یزدان خودشان برق خانه را قطع کرده بودند تا نقشه شان را عملی کنند. آنها به ما حمله کردند و من هم برای دفاع از خودم و خانواده ام با چاقو آنها را زدم.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده فریبرز را از اتهام قتل عمدی تبرئه و او را به پرداخت دیه و زندان Prisonمحکوم کرد. وی همچنین به خاطر زخمی کردن علی اصغر به پرداخت مبلغی معادل دو دیه کامل محکوم شد.
این حکم در شعبه 25دیوان عالی کشور مهر تایید خورد اما فریبرز به خاطر ناتوانی در پرداخت دیه در زندان ماند. 
وی نامه ای به قضات دادگاه نوشت و تقاضای تقسیط دیه را مطرح کرد. به این ترتیب دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
در این جلسه مادر علی اصغر گفت: با گذشت 7سال از این ماجرا پسرم بهبودی پیدا نکرده است. او فقط می تواند چشمانش را حرکت بدهد، من به سختی زندگی پسرم را اداره می کنم و به همین خاطر دیه را یکجا می خواهم و با پرداخت دیه به صورت قسطی موافقت نمی کنم.
این زن گفت: بعد از این ماجرا یزدان از همسرش جدا شد و حالا با کارگری خرج زندگی من و علی اصغر را می دهد.
سپس فریبرز در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: زن و بچه ام زمین و گوسفندانم را در این سالها که در زندان هستم فروختند و خرج زندگی شان کردند. حالا فقط یک خانه روستایی دارم که 40 میلیون تومان بیشتر ارزش ندارد. من توانایی پرداخت سه دیه را به صورت یکجا ندارم و حالا چهار شاهد به دادگاه آورده ام تا این موضوع را شهادت دهند.از قضات تقاضا دارم با تقسیط دیه موافقت کنند تا بتوانم بعد از آزادی Freedom از زندان کار کنم و دیه را قسطی بپردازم. 
سپس چهار شاهد یک به یک روبه یوی قضات ایستادند و گفتند فریبرز مالی ندارد که بتواند دیه را یکجا بپردازند.
بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دختر 21 ساله در اتاق 103 مسافرخانه / من و فردین 2 اتاق داشتیم ولی ..!

نقشه بی رحمانه خانم معلم به کشتن هووی جوانش / علی شوهر این دو زن اعتراف کرد + عکس

نجات دختر ١٥ ساله از اتاق خواب خانه ای در میدان بهارستان

تجاوز بی رحمانه به زن سرطانی در یافت آباد / جوان شیطان صفت به التماس های فرشته هم توجه نکرد+ عکس

قاتل سرباز کلانتری شهرزیبای تهران اعدام شد

مزاحمت های شرم آور داماد برای مادرزن / پلیس ارومیه کشف کرد

سرنوشت عجیب یگانه دختری که شش سال قبل ربوده شد + عکس

نفشه دختر آرایشگر برای صاحبکار و شوهرش

ازدواج دوباره رز با شوهرش پس از 18 سال طلاق + عکس

دوست شوهرم مرا دوست داشت و ..! / لیلا راز سیاه مرد خائن را لو داد +عکس

تجاوز اجباری پسران کم سن به مادرشان/ فیلم هایی که از زندان عراق لو رفت!+تصاویر

عروس خانواده بی بندوباری شدم / شوهرم دنبال عیاشی بود و پسرخاله اش دنبال من!

نقشه شوم لی لی برای فوتبالیست ملی پوش + عکس

اقدامات وقیحانه پسرنوجوان در برابر مدارس دخترانه آبادان+عکس

ماجرای دور دور بچه پولدارها با خودروی لوکس پلیس در شمال تهران + فیلم

قاتل 8 زن در گیلان محاکمه می شود +عکس

کدخبر: 340497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟