قتل جانباز ایرانشهری در مسافرخانه جنوب تهران + عکس

روز چهارشنبه اول آذر ماه امسال کارکنان بیمارستان سینا مرگ مشکوک مرد میانسالی را به مأموران پلیس خبر دادند. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری 115 رازی راهی بیمارستان شدند. مأموران با جسد مرد‌60 ساله‌ای روبه‌رو شدند که بررسی‌ها نشان داد پیکر نیمه جان این مرد پنج‌روز قبل در حالی که بی‌هوش کنار خیابانی در جنوب تهران افتاده بود از سوی رهگذران به بیمارستان منتقل می‌شود، اما در نهایت پس از پنج‌روز بستری به کام مرگ می‌رود.

بعد از تأیید خبر قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل Murder تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداخت. بررسی‌های تیم جنایی حکایت از این داشت مرد فوت شده که جانباز جنگ تحمیلی و بازنشسته ارتش است روز 26 آبان ماه برای پیگیری کارهای اداری‌اش از شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان به تهران آمده و شامگاه همان شب به مسافرخانه‌ای در نزدیکی راه آهن رفته است، اما ساعتی بعد صاحب مسافرخانه که مرد جوانی به نام کامران بوده پس از کتک‌کاری وی را از مسافرخانه بیرون انداخته است. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه Incident پزشکی قانونی در نخستین معاینات علت فوت مرد میانسال را خونریزی مغزی و آسیب دیدگی نسج مغز بر اثر اصابت جسم سخت اعلام کرد. بنابراین با مشخص شدن علت اصلی مرگ پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و بازپرس دستور بازداشت کامران صاحب مسافرخانه را صادر کرد.

در حالی که تحقیقات میدانی و گفته‌های شاهد عینی حادثه همگی نشان می‌داد کامران با میله آهنی به سر مقتول ضربه زده است، متهم پس از دستگیری قتل و درگیری با مقتول را انکار کرد. شاگرد مسافرخانه که پسر جوانی است در تحقیقات پلیسی به عنوان تنها شاهد حادثه گفت: من شهرستانی هستم و مدتی است که در این مسافرخانه به عنوان شاگرد مشغول به کار هستم. شب حادثه مقتول به مسافرخانه آمد و تختی در یک اتاق عمومی برای استراحت گرفت. ساعتی بعد من داخل اتاق خودم بودم که کامران مرا صدا زد و گفت قصد دارد مرد مسافر را از مسافرخانه بیرون کند. لحظاتی بعد او مرد مسافر را به بهانه‌ای از مسافرخانه بیرون کرد. آنها هر دو بیرون از مسافرخانه بودند که دیدم با هم درگیر شدند و کامران با میله آهنی ضربه‌ای به سرش زد. سپس صاحب مسافرخانه او را سوار ماشین دوستش که امانت دستش بود، کرد و بعد از یک ساعت به مسافرخانه بازگشت. وقتی از او سؤال کردم کجا رفتی به من گفت مسافر حالش بد شده او را به بیمارستان بردم، اما بعد فهمیدم که او را داخل خیابان رها کرده و رهگذران او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند. وی ادامه داد: چند روز بعد کامران به سراغ من آمد و گفت مرد مسافر در بیمارستان فوت کرده است و از من خواست اگر مأموران درباره مرد مسافر از من تحقیق کردند موضوع درگیری را به آنها نگویم.

صبح دیروز متهم به دادسرای امور جنایی منتقل شد و در بازجویی‌ها همان حرف‌های قبلی خود را تکرار کرد. متهم برای ادامه تحقیقات به دستور قاضی منافی آذر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شوهرم با دوست دخترش خارج رفته بود که من با احسان آشنا شدم و ..!

شوهرم مجبورم می کرد شب ها ایستاده بخوابم و ..! + عکس

پدر ستایش از اعدام قاتل دخترش در چند روز آینده خبر داد

جوان شیطان صفت هنگام جشن عروسی دختری را به سرویس بهداشتی برد و ..! / دادگاه تهران او را محکوم کرد

شاهدی برای قتل مسافر اتاق 202 / او را با ماشین برد و تنهایی بازگشت + عکس

قتل یک مرد و 2 زن در خوابگاه زنان! + عکس

99 ضربه شلاق برای راننده شیطان صفت سرویس مدرسه / دختر دبستانی 2 سال تحت آزار او بود!

قتل فجیع جوان مسافر توسط زورگیران در تهران

این 4 پسر خشن را می شناسید؟ / آن ها شیاطین جنوب تهران هستند!+ عکس بدون پوشش

سگ های گله، چوپان اردبیلی را از چنگال پلنگ نجات دادند + عکس

جاسازی 4 اسلحه در کفش مسافر پرواز تایلند + عکس

پشت پرده خودکشی مددکار اجتماعی زن در مناطق زلزله زده کرمانشاه+ عکس

نقشه 328 محل امن تهران در زمان زلزله+ تصاویر و جزییات

مادرم وقتی پدر نبود نادر را به خانه امان می کشید تا.../ ازدواج پدرو مادرم اجباری بود!

 

کدخبر: 340224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟