یسنی از مرگ نجات یافت / حال این دختر 2 ساله خوب نیست + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: یسنی دختربچه دو ساله حاجی آبادی بعد از مصرف شیشه قرارگرفته بود، اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کودکان به سر می برد و حال مساعدی ندارد.
وی گفت:پدر یسنی 26 آذرماه زمانی که همسرش بیرون از خانه بود با چاقو و ضربات متعدد به شکم و ران این کودک دوساله را به شدت مجروح کرده بود.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود:تیم پزشکی سریع وارد عمل شده و یسنی را برای مداوا به بیمارستان فاطمه الزهراء حاجی‌آباد انتقال یافت .
وی گفت:پزشکان پس از معاینه دختر دوساله متوجه ضربات سختی به قسمت شکم و ران کودک می‌شوند که با اعتراف پدر وی مبنی بر اینکه در حالت توهم و اختیار اعمالش را نداشته است.
این کودک دوساله بعد از معاینه پزشکی به مرکز استان اعزام و پدر او نیز به مراجع قانونی تحویل داده شد.
این فرد پس از تحویل به مراجع قانونی گفت: پس از مصرف شیشه نمی‌دانم چگونه این اتفاق رخ داد اما زمانی که به خودم آمدم، مقابل پیکر غرق در خون فرزندم در بیمارستان بودم.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه این کودک هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است، گفت: این دختربچه از ناحیه شکم با جسم برنده به‌شدت مجروح و پس از اعزام به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اقدامات درمانی تخصصی جهت نجات جانش در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.
دکتر فاطمه نوروزیان افزود:این کودک پس از آسیب‌دیدگی توسط پدرش با مشکلات تنفسی و خونریزی شدید به بیمارستان حاجی‌آباد منتقل شد که مورد جراحی‌ها اولیه قرار گرفت اما شدت جراحات و نیاز به اقدامات درمانی بیشتر سبب انتقالش به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس شد.
وی با اشاره به اینکه پزشکان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به‌سرعت به جراحی روده و نواحی شکم پرداختند، گفت:با توجه به آسیب شدید ناشی از خونریزی و کمبود اکسیژن مغز به مدت طولانی، سطح هوشیاری این کودک همچنان بر روی پنج قرار دارد که باید گفت اوضاع جسمی مناسبی ندارد.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود:بخشی از روده باریک این کودک پاره شده بود و خونریزی شدید داخلی داشت و در حال حاضر با پایان مراحل جراحی، کودک با دستگاه تنفس در بخش مراقبت‌های ویژه با همان هوشیاری 5 بستری و تحت مراقب است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس دردناک یک دختر بچه که دنیا را تکان داد + عکس خیلی تلخ

پیشنهاد بیشرمانه راننده مازراتی در محمودآباد چه بود؟

سر این دختربچه را مادرش بریده است + عکس تلخ

بازیگر معروف پس از دیدن فوتبال راهی بیمارستان شد

بازیگر جوانی که بعد از سریال خط قرمز جان باخت! +فیلم

اقدام وحشتناک یک بچه پولدار چه بود؟ + فیلم

تجاوز به دختر خاله 16 ساله / پرستودر دادگاه: خودم خواستم !+ عکس

شوهرم به ماموریت رفته بود با جوانی خلوت کرده بودم که او در اتاق را باز کرد و ..!

99 ضربه شلاق خاطر رفتار شیطانی نامادری با مسعود 17 ساله +عکس

اعدام جوانی که پلیس 28 ساله کرجی را به شهادت رساند + عکس

دردسر کت و شلوار دامادی برای عروس خانم شهرستانی / ساقدوش های داماد مرموز بودند! +فیلم و عکس

عمل زشت پزشک جراح زیبایی با مردی که سرطان داشت + عکس

مرد شیشه ای گوشت فرزندش را کباب کرد! / در هرمزگان رخ داد + عکس

گوساله لاکچری که ماساژ هم می گیرد! / ماجرای گوشت 900 هزار تومانی برای پولدارها چه بود؟

زنده به گور کردن 2 برادر که با زنی به نام فرزانه به باغ رفته بودند!+عکس

راز عجیب اذیت و آزار هولناک زن 30 ساله / 4 نوجوان چه نقشی داشتند؟

کدخبر: 339016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟