دوازدهم آبان‌ماه سال 92 بود که مأموران پلیس تهران جسد مرد میانسالی را داخل خودرویی در شهر قدس کشف کردند. شواهد نشان می‌داد مقتول، مرد 60‌ساله‌ای به نام علی است که خانواده‌اش گم شدن او را گزارش داده بودند. در بررسی‌های میدانی پلیس معلوم شد که علی در جریان اختلاف حساب 96‌میلیون تومانی با مردی به نام پیمان که صاحب رستورانی در جنوب شهر بود به قتل Murder رسیده است. به این ترتیب پیمان بازداشت شد.
او در شرح ماجرا گفت: «از مدتی قبل 96‌میلیون تومان از مقتول طلب داشتم، اما پولم را نمی‌داد. برای همین از رضا که پیک موتوری بود درخواست کمک کردم.
او هم قبول کرد در قبال گرفتن 5‌میلیون تومان با کمک فردی به نام هوشنگ، علی را کتک بزند تا پولم را بدهد، اما آنها زیاده‌روی کردند و او را کشتند. بعد از این ماجرا آنها 38 میلیون تومان گرفتند و رفتند.» 
با این توضیحات دو متهم دیگر نیز بازداشت شدند، اما رضا قتل را گردن صاحب کارش انداخت و گفت: «من و هوشنگ در قتل نقشی نداشتیم. این پیمان بود که از من خواست به خاطر قضیه ناموسی دوستش را تنبیه کنیم.
من هم قبول کردم و با هوشنگ صحبت کردم تا همراهم باشد. روز حادثه Incident با شوکری که پیمان خریده بود به صورت مقتول زدم سپس با ملاقه به سرش کوبیدم، اما او هنوز زنده بود و فقط سرش خونی شده بود. بعد از آن پیمان با آبگردان به سر مقتول زد و یک طناب به دور گردنش انداخت و با هوشنگ طناب را کشیدند. مقتول که ضعف کرده بود از نفس افتاد، سپس پیمان از هوشنگ خواست با چاقو به گردن مقتول بزند که او هم از ترس ضربه زد.‌‌»
متهم در آخر گفت: «بعد از فوت مقتول، پیمان از داخل ماشین او کیفی آورد که محتوی تعدادی مدارک بود. او اثر انگشت مقتول را پای آن مدارک گذاشت و بعد از آن با هم جسد را داخل خودرو در خیابانی رها کردیم.‌» با تأیید توضیحات از سوی سومین متهم، پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
سه متهم بعد از درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم در دفاع از خود، قتل را گردن هم انداختند تا اینکه هیئت قضایی با توجه به مدارک موجود در پرونده هر سه متهم را به اتهام مشارکت در قتل به قصاص محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به ساقدوش عروس توسط دوست داماد در پایان جشن

نقاب آرایشی عروس پرحرف راز هولناک او را برای مادرشوهرش لو داد + عکس

ازدواج فوتبالیست سرشناس با دختر مدلینگ + عکس

مرد ترکیه ای زنان آرایشگر تهرانی را به خارج قاچاق می کرد!

شوهرم که رفت به طبقه بالا رفتم او زیر پتو بود و ..! / شب قبل پیامک های بدی برایم فرستاده بود

نقشه بیشرمانه پزشک برای خانم بیمار در کردستان

دستگیری «ابوبکر البغدادی» تایید شد

مرد جوان در خواب از اقدام شومش گفت و زنش او را تحویل پلیس تهران داد + عکس

مرگ غم انگیز 2 خواهر شیرازی / آن ها در اتاق خوابیده بودند که..!

رستوران دار شیطان صفت مرا به اتاق وحشت خود برد و ..! این دختر جوان به تنهایی رستوران رفته بود

بلای که دختر کینه ای به خاطر پسر همسایه بر سر پدرش آورد / مهوش 16 ساله به خاطر آرایش کتک خورده بود! + عکس

عمل زشت پزشک عمومی با نامزد حامله اش..!

قرار ملاقات شوم با زن شوهردار / چند مرد در انتظار او بودند و..!

وقتی شوهرم ارتباط شیطانی ام با مرد غریبه را فهمید در خواب بود که ..!

تجاوز راننده سرویس به دختر دبستانی در تهران / ادعای عجیب راننده شیطان صفت برای فرار از اعدام

کدخبر: 338411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟