سلطان در مشیریه تهران کشته شد! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، شب 23 آبان ماه امسال درگیری در شهرک مشیریه، خیابان انیسی ماموران کلانتری 168 مشیریه را به محل کشاند. با حضور مأموران در محل درگیری و انجام بررسی های ابتدایی مشخص شد که در پی یک نزاع و درگیری دسته جمعی میان دو خانواده افغانی ساکن در منطقه مشیریه، پنج نفر بر اثر جراحات شدید ناشی از اصابت ضربات جسم تیز مجروح شدند که بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و تمامی آن ها به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شدند. 
یک روز بعد به کلانتری مشیریه اعلام شد که یکی از مجروحان این درگیری به نام سلطان و 21 ساله به علت شدت جراحت های وارد شده به قسمت های مختلف بدن جان باخته است. 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع  قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

اداره دهم (8) (1)
کارآگاهان اداره دهم در همان مراحل ابتدایی تحقیقات اطلاع پیدا کردند که درگیری بین اعضای دو طایفه و خانواده ی افغانی آغاز و طی چند مرحله درگیری، در حالیکه قاتل The Murderer همراه اعضای خانواده و بستگانش به در خانه مقتول مراجعه کرده بود، آخرین مرحله درگیری بین دو طرف آغاز و مقتول که به حمایت از پسرخاله اش در محل حاضر شده بود مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. 
با شناسایی طرفین درگیری، کارآگاهان با مراجعه به محل های سکونت این افراد اطلاع پیدا کردند که آن ها پس از اطلاع از مرگ مقتول بلافاصله از تهران خارج و به سمت مرزهای شرقی متواری شدند. 
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی، با شناسایی محل تردد متهمان فراری در نقطه صفر مرزی در منطقه تایباد، با اخذ نیابت قضائی به این منطقه رفتند و قبل از فرار Escape متهمان از کشور، هر پنج نفر آن ها را به نام های سهراب، جواد، جاوید، فرهاد و سیار 18 ساله را در چهارهم ماه جاری دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند. 

اداره دهم (6) (2)
با انتقال متهمان به اداره دهم و آغاز تحقیقات، سیار  18ساله صراحتا به ارتکاب جنایت Crime اعتراف کرد و در اظهاراتش گفت: من با پسرخاله مقتول به نام ناصر درگیر شده بودم و ابتدا توسط او مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودم. 
سیار در خصوص علت درگیری خود با پسرخاله مقتول به کارآگاهان گفت: من و ناصر در کار جمع آوری ضایعات پلاستیک هستیم؛ شب حادثه Incident هوا خیلی سرد بود؛ زمانیکه کیسه های حاوی ضایعات را پشت وانت قرار دادیم، قصد داشتم تا برای دور بودن از سرمای هوا، در داخل کابین وانت بنشینم اما ناصر مانع از این کار شد؛ همین موضوع باعث آغاز درگیری لفظی ما دو نفر شد و ناصر مرا مورد ضرب و شتم قرار داد. پس از رسیدن به خانه، موضوع را با اعضای خانواده در میان گذاشتم؛ پدر و برادرم تصمیم گرفتند تا برای صحبت کردن با ناصر، به در خانه مقتول که ناصر شب ها در آنجا اقامت داشت بروند؛ سه نفری به در خانه مقتول رفتیم که ناگهان ناصر همراه مقتول و دیگر افراد داخل خانه به ما حمله ور شده و مجددا مرا به همراه اعضای خانواده ام مورد ضرب و شتم قرار دادند. به خانه بازگشتیم و با بستگان خود تماس گرفتیم؛ اینبار با تعداد بیشتری به خانه مقتول رفتیم، غافل از اینکه آن ها نیز بستگان خود را صدا کرده بودند؛ پس از آن نزاع و درگیری بین دو طرف آغاز شد. 

اداره دهم (5) (2)
متهم در خصوص نحوه ارتکاب جنایت مدعی شد: مقتول چاقو در دست داشت و یک ضربه با چاقو به سمت پدرم پرتاب کرد؛ در یک لحظه توانستم چاقو را از دستش گرفته و چند ضربه به او بزنم که باعث مرگ وی شد. 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به برخی تناقضات موجود در اظهارات طرفین درگیری، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهمان جهت بررسی اظهارات و تکمیل تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اداره دهم (4) (1)

اداره دهم (1) (1)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نیلوفر وقتی مادرش نبود مرا به خانه اش برد و..! / دختر و پسر هردو دروغ گفتند!

سلفی با ماکسیمای سرقتی پس از باخت در شرط بندی + عکس و گفتگوی خواندنی

قاتل اهورا به قصاص محکوم شد

سلطان در مشیریه تهران کشته شد! + عکس

این مدیر عامل قلابی را می شناسید؟ / اسماعیل افراد جویای کار را سرکیسه می کرد +عکس

قرار شوم سمیه با پسر جوان در یک باغ شهریار / وقتی آن دو را باهم دیدم ..!+ عکس

با یک ضربه چاقو تسلیم مرد غریبه در پارکینگ شدم و ..! / 2 جوان در جردن دستگیر شدند + عکس

2 دختر قتل مرد ثروتمند را در خیابان شریعتی بازسازی کردند + عکس

تصادف مرگبار 206 با آمبولانس اورژانس / 2 سرباز جان باختند

وقتی به خودم آمدم که در خانه مجردی شراره بودم و ... / می خواهم زنم مرا ببخشد!

مرگ یک زن کرجی در سطل زباله شهری!

ماهرخ پس از ارتباط شیطانی با من، خواست تا برای شوهرش پاپوش درست کنم و .!+ عکس

سعید نفس نمی کشید از ترس او را در خانه مجردی تکه تکه کردم و ..!

قتل 3 دختر و گمشدن 9 زن جوان در آبادان + جزئیات

فرجام تلخ جدال هفت ماهه پسر 11 ساله با مرگ و زندگی

 

کدخبر: 334684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
اصغر آزاددل
آیا این خبر مفید بود؟