سرهنگ محمد بوستانی در تشریح این خبر گفت:با اعلام چند فقره زورگیری در محدوده منطقه سناباد مشهد توسط ۲جوان مورسوار تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود:تیم های تجسس کلانتری سناباد با هدایت سرگرد محمدی تحقیقات خود را در این رابطه آغاز و به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی این دو زورگیر موتورسوار شد.

سرهنگ بوستانی خاطر نشان کرد :ماموران کلانتری سناباد پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس زمانی که عاملان این سرقت Stealing ها در خیابان هجرت قصد زورگیری از شهروندی داشتند برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. متهمان بدون توجه به دستور ایست با سرعت زیاد از صحنه متواری شدند.

سرهنگ بوستانی گفت:ماموران کلانتری سناباد با استفاده از قانون Law بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما سارقان زورگیر به فرار Escape خود ادامه دادند.

وی اظهار داشت:افسر گشت پلیس Police لاستیک مورسیکلت سارقان را مورد هدف گلوله اسلحه خود قرار دادو ۲متهم ۲۷و۳۶ساله که با رها کردن وسیله نقلیه همچنان با پای پیاده قصد فرار داشتند را دستگیر کرد.

در بازرسی بدنی از این دو زورگیر خیابانی ۲عدد ترقه یک عدد ساعت مچی زنانه ۵عدد کیف تلفن همراه و ۲بسته مواد مخدر Drugs کشف شد.

تحقیقات برای کشف سرقت های انجام شده توسط این متهمان با دستورات مقام قضایی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 334530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟