۱۶۴ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان کردکوی کشف شد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، علی‎اکبر خرمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: 28 درصد در بحث سرقت‎های مهم در شهرستان کردکوی در 8 ماه گذشته کاهش داشتیم.

فرمانده انتظامی کردکوی با بیان اینکه 6 درصد میزان همه سرقت‎های شهرستان کردکوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته، گفت: 82 درصد سرقت‎ها منجر به کشف شده و 203 نفر در طی این 8 ماه دستگیری سارقین داشتیم که 11 درصد نسبت به هشت ماه سال 1395 رشد نشان می‎دهد.

وی افزود: بیشترین درصد سرقت Stealing در کردکوی سرقت منزل 16 درصد، موتورسیکلت 14 درصد و محتویات داخل خودرو 9 درصد و دیگر سرقت‎ها 16 درصد بوده و 75 درصد سرقت‎ها در داخل شهر اتفاق افتاده و 25 درصد سرقت‎های ما در روستاهای شهرستان کردکوی بوده است.

خرمی به مبارزه با موادمخدر در شهرستان کردکوی اشاره کرد و گفت: 164 کیلوگرم موادمخدر در 8 ماه گذشته کشف شد و بیش از 400 نفر از معتادین را جمع‎آوری و به کمپ‎های ترک اعتیاد معرفی کردیم.

وی گفت: خرده‌فروشان موادمخدر برای شهروندان کردکویی نگرانی را ایجاد کرده و عمده فعالیت‎های ما در شهرستان کردکوی مبارزه با خرده‌فروشان موادمخدر است.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با بیان اینکه 21 درصد میزان تصادف Crash شهرستان کردکوی افزایش یافته است، افزود: 29 درصد تصادفات فوتی و تصادفات جرحی 11 درصد در شهرستان کردکوی افزایش داشته است.

خرمی عدم رعایت حق تقدم، عدم توجه به جلو را از دلایل تصادفات شهرستان کردکوی دانست و یادآور شد: جرائم مربوط به کلاهبرداری 10 درصد و خیانت Cheat در امانت 32 درصد در شهرستان کردکوی کاهش داشتیم.

وی افزود: 2 هزار و 211 نفر دستگیری افراد به علت جرائم مختلف در طی هشت ماه گذشته بازداشت شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد این میزان افزایش یافته و 13 درصد دستگیری بانوان در هشت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه کاهش یافته است.

خرمی گفت: باغداران از سرقت مرکبات نگرانی داشتند و سرکشی مداوم را در دستور کار قرار دادیم تا این نگرانی برطرف شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی به سرقت 80 میلیونی منزل فردی در شهرستان کردکوی اشاره کرد و افزود: این سرقت در 10 روز گذشته اتفاق افتاده و درخواست ما از شهروندان این است که پول نقد را در منازل نگهداری نکنند و از صندوق امانت بانک‎ها و یا عابربانک‎ها استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر زن معروف به ستاره فوتبال تیم ملی ایران بله گفت!

بلای وحشتناکی که بر سر ساقدوش 27 ساله در برابر چشمان عروس آمد

خواستگاری جوان آدم ربا از یک دختر در دادسرا / این پسر 7 روز برای عقد فرصت دارد!

اعتراف خانم وکیل و مرد غریبه به سرنوشت تلخ شوهر بی نوا در مشهد + عکس

تجاوز به 2 دختر جوان در اتاق هتل / صاحب هتل این دو دختر فراری را در اختیار مردان قرار می داد

راز تلخ ناپدید شدن "دنیا"ی انزلی و 4 دختر و پسر خردسال + فیلم و عکس

دزد خشن تهران با عروسک بازی می کرد! + فیلم گفتگو

آخرین سلفی مرد جوان پیش از سقوط مرگبار از بالای درخت+ عکس

درسی که مادر پلیس شهید به قاتل پسرش داد/ احمد به خوابم آمد و..! + عکس

اقدام عجیب مرد ساروی پس از کشتن زنش در نیمه شب

مرگ هولناک عروس جوان بوشهری در برابر چشمان خانواده اش + عکس

طلبه‌ای که برای فوتبالیست ها پرچم می زند +عکس

 

کدخبر: 334034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟