به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 5 عصر روز گذشته مسئولان بیمارستان سینا در تماس با ماموران کلانتری 113 بازار Store از مرگ خونین مرد 30 ساله ای به نام امیرخبر دادند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع پای در بیمارستان گذاشتند.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که مرد جوان ساعت 2:45 دقیقه در یک مغازه پتوفروشی در خیابان مصطفی خمینی هدف ضربات چاقو قرار گرفته است و پس از انتقال وی به بیمارستان ، این مرد به کام مرگ فرو رفته است.
همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی برای افشای راز این جنایت Crime وارد عمل شوند.
کارآگاهان در گام نخست پی بردند که امیراز سوی کارگر یک مغازه پتو فروشی هدف ضربات چاقو قرار گرفته و متهم پا به فرار Escape گذاشته است.
بدین ترتیب بازپرس مدیر روستا دستور داد تا صاحب مغازه پتوفروشی برای تحقیقات پلیسی به دادسرا احضار شود که صبح امروز کمال 38 ساله برای تجسس های پلیسی پیش روی بازپرس ویژه قتل Murder در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران حاضر شد.
کمال در جزئیات این پرونده جنایی گفت: ساعت 13:30 دقیقه روز یکشنبه 12 آذر ماه امسال برای همراه همسرم به دفترخانه ای رفتیم تا سند خودرو را به نام زنم بزنم وساعت 14 بود که به مغازه بازگشتم.
وی افزود: وقتی به مغازه برگشتم کارگرم که 2 ماه است در مغازه مشغول به کار شده با دیدن من عنوان کرد که در نبودم وقتی امیر به تلفن مغازه زنگ زده با او درگیری لفظی پیدا کرده است. من با امیر اختلاف مالی کمی داشتیم و به کارگرم تذکر دادم که این رفتارش اشتباه بوده که او نیز ادعا کرد که امیر به خانواده اش ناسزا گفته و او نیز در جواب شروع به فحاشی با امیر کرده است.
مرد جوان ادامه داد: دقایقی بعد یکی از مشتریانم به مغازه آمد و با هم به بالکن مغازه رفتیم و از یکی از کارگرهایم که افغان بود خواستم سفارش غذا بدهد که پس از اینکه غذا تهیه شد در طبقه بالای مغازه بودیم که ناگهان امیر وارد مغازه شد و به سمت کارگرم که در وسط مغازه ایستاده بود رفت.
وی گفت: فکر نمی کردم امیر همراهش چاقو دارد که درگیری بین آنها بالا گرفت و همسایه ها نیز برای جدا کردن آنها وارد مغازه شدند، وقتی به پایین مغازه آمدم ناگهان امیر روی زمین افتاد و آنجا بود که متوجه شدم کارگرم با چاقو امیر را هدف قرار داده است.
مرد پتو فروش افزود: از کارگرم خواستم که با اورژانس تماس بگیرد و در حالیکه بالای سر امیر ایستاده بودم متوجه شدم که کارگرم پس از تماس با اورژانس و در شلوغی مغازه پا به فرار گذاشته است.
کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات دوربین مداربسته مغازه پتو فروشی را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد که حرفهای صاحب مغازه درست است و در زمان درگیری وی در طبقه بالای مغازه حضور داشته است.
بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت خونین از سوی ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قبل از عقد از پسر دایی ام باردار شدم / دختر 17 در کلانتر چه گفت؟

خواستگاری جوان آدم ربا از یک دختر در دادسرا / این پسر 7 روز برای عقد فرصت دارد!

اعتراف خانم وکیل و مرد غریبه به سرنوشت تلخ شوهر بی نوا در مشهد + عکس

تجاوز به 2 دختر جوان در اتاق هتل / صاحب هتل این دو دختر فراری را در اختیار مردان قرار می داد

راز تلخ ناپدید شدن "دنیا"ی انزلی و 4 دختر و پسر خردسال + فیلم و عکس

دزد خشن تهران با عروسک بازی می کرد! + فیلم گفتگو

آخرین سلفی مرد جوان پیش از سقوط مرگبار از بالای درخت+ عکس

درسی که مادر پلیس شهید به قاتل پسرش داد/ احمد به خوابم آمد و..! + عکس

اقدام عجیب مرد ساروی پس از کشتن زنش در نیمه شب

مرگ هولناک عروس جوان بوشهری در برابر چشمان خانواده اش + عکس

داریوش نیمه شب خبر بدی به من داد و مرا از خانه مادرم بیرون کشید تا اینکه..!

توصیه دکتر مینو محرز به نوجوانانی که ارتباط غیر متعارف جنسی دارند

طلبه‌ای که برای فوتبالیست ها پرچم می زند +عکس

کدخبر: 333925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟