3 سرنشین پراید مرا به زور سوار کردند و به یک دامداری در قرچک بردند و ..!

سال 95، مرد جوانی به نام یحیی با مراجعه به اداره پلیس ورامین از سه مرد مأمورنما به اتهام آدم‌ربایی و سرقت Stealing شکایت کرد. او در طرح شکایتش گفت: «روز گذشته کنار خیابانی منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی توقف کرد. به جز راننده سه مرد دیگر سوار بودند. آنها خودشان را پلیس مخفی معرفی کردند و از من خواستند سوار ماشین شوم. درخواست کارت شناسایی کردم، اما وقتی مقاومت مرا دیدند یک گونی روی سرم انداختند و مرا به زور سوار ماشین کردند.‌»

شاکی در ادامه گفت: «آنها بعد از طی مسافتی مرا به یک دامداری در قرچک ورامین بردند و 60‌‌میلیون پول نقدی که همراه داشتم را به زور گرفتند و سپس رهایم کردند.‌»

با ثبت این اطلاعات مأموران در تحقیقات خود با در دست داشتن شماره پلاک خودروی سارقان توانستند سه نفر از آنها را شناسایی و بازداشت کنند، اما یکی از آنها متواری بود. سارقان با قبول اتهامشان روانه زندان Prison شدند، اما در حالیکه پرونده هنوز در دادسرا قرار داشت توانستند با پرداخت 30میلیون تومان و رد مال رضایت شاکی را جلب کنند.

به این ترتیب پرونده جهت رسیدگی از جنبه عمومی جرم Crime به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و روز گذشته روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی کیخواه قرار گرفت. در جلسه رسیدگی، شاکی حضور نداشت بنابراین یکی از متهمان در جایگاه قرار گرفت و گفت: «آدم‌ربایی را قبول ندارم اما سرقت را قبول دارم.»

متهم در شرح ماجرا گفت: «مدتی قبل شاکی را شناسایی کرده بودم و می‌دانستم روز حادثه Incident پول نقد همراه دارد به همین دلیل به سه نفر از دوستانم پیشنهاد دادم و آنها قبول کردند در سرقت همراهم باشند. آن روز برای اجرای نقشه خودمان را مأمور معرفی کردیم و شاکی را با زور سوار خودروی‌مان کردیم. سپس او را به دامداری یکی از دوستانم بردیم. شاکی وقتی متوجه شد پای پلیس و مأمور پلیس درمیان نیست از ترس هرچه پول نقد داشت به ما تحویل داد.

ما هم فقط او را تهدید کردیم اما آسیبی به او نرسانیدم.‌» متهم در آخر گفت: «بعد از دستگیری همه ما از اشتباهمان پشیمان شدیم و با پرداخت 30میلیون تومان رضایت شاکی را گرفتیم. همچنین 60 میلیون تومان پول نقدی که از او گرفته بودیم را نیز برگرداندیم. حالا از هیئت قضایی تقاضا داریم ما را ببخشد و در مجازاتمان تخفیف قائل شود.‌»

در ادامه دیگر متهمان نیز با تأیید حرف‌های نوید از خودشان دفاع کردند. در پایان هیئت قضایی وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز هولناک 2 سال تجاوز به دختر 9 ساله تهرانی توسط راننده سرویس مدرسه

اعدام عروس و داماد عاشق! + عکس

همسرم با زن بیوه ای رفت و آمد می کرد تا اینکه او را تعقیب کردم و ..! + عکس

نقشه سارقان حرفه ای برای ربودن پسر مخترع تهرانی! / اختراع او به درد دزدان می خورد! + عکس

عکسی خیلی عجیب از بشقاب پرنده در آسمان استرالیا + تصویر

سمانه دور از چشم شوهرش 8 سال با عباس بود تا اینکه ..! + فیلم گفتگو

فیلم لحظه اقدام شجاعانه یک مرد برای نجات یک گرفتار در سیل + عکس

له شدن یک پسر بچه زیر چرخ‌های خودرو سواری + فیلم و عکس

اعدام برای قاتل یک قاچاقچی در مشهد

 

کدخبر: 332186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟