سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: بنا بر اطلاعات به دست آمده مشخص شد شخصی اهل یکی از استان‌های شمال غربی کشور قصد تحویل گرفتن مقادیر قابل توجهی مواد مخدر Drugs در محور شهریار-کرج را دارد.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس Police مبارزه بامواد مخدر البرز به محل اعزام شدند و به صورت نامحسوس محور مذکور را تحت کنترل قرار دادند که در نهایت خودروی مذکور مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفت.

سردار محمدیان گفت: با توجه به اینکه محل انجام عملیات، حوزه استحفاظی پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب استان تهران بود با آن پلیس نیز برای انجام عملیات مشترک هماهنگی شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با رصد نامحسوس تحرکات نامبرده مشخص شد که متهم مواد مخدر را تحویل گرفته و قصد انتقال آن‌ها را دارد.

وی ابراز داشت: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه خودروی پژوی نامبرده را متوقف و در بازرسی از اتومبیل او دو کیسه حاوی هفت بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۶۸ کیلو و ۱۰۰ گرم کشف کردند.

سردار محمدیان اظهار کرد: در ادامه عملیات ماموران با هماهنگی مقام قضایی به منزل محل دپو مواد مخدر اعزام و شخصی را که در آنجا حضور داشت، دستگیر کردند.

وی گفت: مأموران با بررسی منزل مورد نظر مقدار ۶۰ کیلو و ۸۸۰ گرم تریاک که در اتاق خواب و داخل کمد دیواری به طرز بسیار ماهرانه‌ای پنهان شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی البرز در پایان گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد تهرانی در دادگاه: این بچه ها از من نیستند!+ عکس

راز 2 زن خیابانی که 3 جوان را در خلوتگاه خود گیر انداخته بودند!

تجاوز به عروس نازا در مقابل چشمان مادر شوهرش + عکس

سرقت بزرگ از مرد ثروتمند تهرانی با سرنگ آلوده به ایدز + عکس

تجاوز در خوابگاه! / سعید را کشتم و عکس جسدش را به دوستانم فرستادم + عکس

اعتراف عجیب داماد در سقوط نوعروس 22 ساله از طبقه چهارم

تجاوز به دختر جوان و زن شوهر دار توسط 2 پراید سوار در اتوبان آزادگان + عکس

مرگ وحشتناک میهمانان عروسی در کانال آب پارس آباد + عکس

اقدام ارزشمند تازه عروس‌ و داماد در زلزله کرمانشاه + گفتگو و عکس

بلایی که سر بچه های ثروتمندان آمد!

چند ثانیه تا مرگ / زن روی ریل قطار گیر کرده بود + عکس

پایان مسالمت آمیز پرونده هادی ساعی

حادثه‌ عجیب در اتاق ام آر آی بیمارستان لقمان الدوله + عکس

کدخبر: 331439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟