آزار شیطانی دختر جوان و یک زن شوهردار در بزرگراه آزادگان + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دهم خردادماه سال 95 دختر جوانی به پلیس Police پایتخت مراجعه کرد و از پسری که وی را آزار داده بود شکایت کرد.
فرناز گفت: می خواستم به محل کارم در یافت آباد بروم که در حوالی بزرگراه آزادگان منتظر تاکسی ایستادم و سوار یک پراید شدم که دو سرنشین داشت. راننده پس از طی کردن مسیری به بیراهه رفت و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد و سرنشین دیگر فقط نظاره گر بود. می خواستم به پلیس شکایت کنم اما وی پیامکی برایم ارسال کرد.او گفت به من علاقمند شده است و من هم ساعت ها با او چت کردم و حالا با او قرار ملاقات گذاشته ام.
به دنبال اظهارات دختر زیرک پلیس به محل قرار رفت و مرد آزارگر را بازداشت کرد. مهدی جرمش را پذیرفت اما ادعا کرد با میل فرناز به بیراهه رفته است.
در ادامه بررسی ها همچنین روشن شد مهدی و دوستش مرتضی با همدستی دوست دیگرشان که فراری است یک زن متاهل را نیز قربانی نیت شوم خود کرده اند.
مهدی 24 ساله که یک پسر سه ساله دارد و تا سوم راهنمایی درس خوانده در بازجویی ها گفت: فرناز را با میل خودش به حاشیه تهران بردم و با او ارتباط برقرار کردم. من فهمیدم شماره مرتضی را هم گرفته است ، ولی همان شب که از او جدا شدم، پرسیدم با مرتضی هم چت می‌کند که پاسخ منفی داد و گفت به من علاقمند شده است. به همین خاطر چند ساعت تلفنی با او صحبت کردم و صبح روز بعد سر قرار رفتم که بازداشت شدم.
مرتضی 22 ساله نیز جرمش را گردن گرفت ولی گفت: از همدست فراری اش هیچ خبری ندارد.
دو متهم در دادگاه محاکمه شدند و قضات دادگاه با توجه به مدرک های موجود در پرونده هر یک از آنها را به 15سال زندان Prison محکوم کردند. با اعتراض دو شاکی پرونده اما حکم در دیوان عالی کشور شکست و رسیدگی به آن از سر گرفته شد. 
مرتضی و مهدی دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge حسین اصغرزاده و با حضور یک مستشار در حالی پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند که فرناز اعلام گذشت کرد اما زن متاهل برای آنها اشد مجازات خواست.
قضات دادگاه با توجه به اظهارات شاکیان پرونده و همچنین مدارک موجود مرتضی را به 22سال زندان و مهدی را به 7سال زندان محکوم کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اشکهای 2 جوان شیطان صفت هنگامی که به یاد التماس های زن شوهردار افتادند +فیلم گفتگو و عکس

قرار بود با پرویز در مورد ازدواج حرف بزنیم ولی دو دوستش هم آمدند و ..!

40 روز بعد بر مزار اهورا چه گذشت؟

همه حاشیه های خانم بازیگر و همسر جنجالی اش / از پرونده مالی تا زندانی شدن شوهر

بازگشت بازیگر زن ممنوع الفعالیت به تلویزیون +عکس

داعش بابانوئل را به گروگان گرفت! + عکس

وسوسه های شوم سمیه کاری کرد که سعید شوهر او را به دره پرت کند+عکس

راز 2 زن خیابانی که 3 جوان را در خلوتگاه خود گیر انداخته بودند!

اعتراف به تجاوز وحشیانه به دختر 18 ساله پشت یخچال آشپزخانه + عکس

تجاوز در خوابگاه! / سعید را کشتم و عکس جسدش را به دوستانم فرستادم + عکس

تجاوز به دختر جوان و زن شوهر دار توسط 2 پراید سوار در اتوبان آزادگان + عکس

مرگ وحشتناک میهمانان عروسی در کانال آب پارس آباد + عکس

بلایی که سر بچه های ثروتمندان آمد!

پایان مسالمت آمیز پرونده هادی ساعی

حادثه‌ عجیب در اتاق ام آر آی بیمارستان لقمان الدوله + عکس

کدخبر: 331269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟