گوشی را قطع کردم. بغض گلویم را فشار می‌داد. من خاطر‌خواه خواهر حمید بودم. دو‌بار هم به خواستگاری‌اش رفته بودم. یک‌‌‌‌بار با پدر و مادرم و بار دوم هم یکه و تنها اما نتوانستم جواب «بله» بگیرم. البته پدر و مادر خودم هم راضی نبودند. احساس سرخوردگی می‌کردم و ارتباطم را با حمید هم قطع کردم.

درصدد بودم هرطور شده ازدواج کنم تا بتوانم هم جلو حمید و خانواده‌اش سرم را بالا بگیرم و هم -به باوری غلط- از آن‌ها انتقام بگیرم. با مادرم درد دل کردم. او که جو‌گیر شده بود، پیشنهاد داد با دختر یکی از اقوام ازدواج کنم، دختری که چند سال از من بزرگ‌تر بود. خانواده‌ام می‌گفتند چون پدر این دختر وضع مالی خوبی دارد، می‌توانم با این وصلت آینده خودم را بسازم. به خواستگاری رفتم و ازدواج کردم اما حساب و کتاب‌هایی که کرده بودم درست از آب در‌نیامد و تازه بعد از عقد، فهمیدیم اوضاع مالی پدرزنم آن‌طور که فکر می‌کردیم هم نیست.

من که به فکر یک پول مفت برای ساختن زندگی‌ای بی‌دردسر بودم، با همسرم و خانواده‌اش مشکل پیدا کردم. از طرفی، حمید نیز برایم خبر آورد خواهرش طلاق گرفته است. تا جایی که می‌توانستم، همسرم را از نظر روحی و روانی آزار دادم.

طلاق گرفتیم و بیچاره از مهریه‌اش هم گذشت. بعد از طلاق، چندماه نیز با خانواده‌ام درگیری داشتم. حمید باز هم کارش گیر کرده و به سراغم آمد و گفت خواهرش با وساطت ریش‌سفید‌های فامیل سر خانه و زندگی‌اش برگشته و با دامادشان آشتی کرده است. دنیا دوباره روی سرم آوار شد. دلم برای همسرم می‌سوخت. به سراغش رفتم اما او و خانواده‌اش اصلا حاضر نشدند مرا ببینند. یک سال از این ماجرا گذشت. با‌خبر شدم او نیز با مردی ازدواج کرده است. برای اینکه خودم را آرام کنم، به توصیه یکی از دوستان، مواد‌ مخدر مصرف کردم. مأموران کلانتری پنجتن مرا در حال سرقت Stealing دستگیر کردند. من اشتباه کردم و بدجور دارم تاوان ندانم‌کاری‌هایم را می‌دهم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

التماس های مادرم را شنیدم و وقتی وارد اتاق شدم او و دزد را در وضعیت بدی دیدم و ..! + عکس

لحظه زلزله شدید ایلام از دید دوربین مداربسته یک فروشگاه + فیلم

رفتگر درستکار کرجی دوباره خبر ساز شد + عکس

شقایق راز قفس شکنجه مرد خشن را گفت / آرزو و سهراب هم در این ماجرا بودند! + عکس

ادعای عجیب بی رحم ترین قاتل در دادگاه / او نامزد سابق و 3 تن دیگر را کشته است + عکس

ناظران و پیمانکران مسکن مهر سرپل ذهاب را معرفی کنید + فیلم وعکس

مجازات مرد شیطان صفت پس از 36 سال آزار یک پسر! + عکس

قرار با زن جوان برای آزار شیطانی دختر بچه ساله! + عکس

118 نفر در زلزله سرپل ذهاب دچار معلولیت جسمی شده اند / مهدکودکی برای کودکان زلزله زده + فیلم و عکس

ارتباط پنهانی ام با مریم منشی شرکت ادامه داشت تا اینکه یک روز او سرکار نیامد و ..! + عکس

اعدام زندانی دروغگو / دادگاه تهران ادعای عجیب این زندانی را نپذیرفت+ عکس

پسر 17 ساله 3 دختر 13 تا 15 ساله را آزار داد+ عکس متهم

کدخبر: 329358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟