ظهر دیروز، در حالی تلفن قاضی Judge ویژه قتل Murder دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به صدا درآمد که قاضی میرزایی در حال گره‌گشایی از یک پرونده دیگر بود. مأموران کلانتری گلشهر در پی این تماس از مرگ یک مرد میان‌سال در منطقه گلشهر خبر دادند و در پی این گزارش، بلافاصله قاضی میرزایی به طرف محل حادثه Incident حرکت کرد.

با حضور قاضی ویژه قتل در صحنه، مأموران کلانتری اعلام کردند که در جریان درگیری دو مرد میان‌سال قرار گرفته‌اند که حال یکی از این افراد در صحنه درگیری به هم می‌خورد و تکنسین‌های اورژانس او را به مراکز درمانی منتقل می‌کنند اما دقایقی بعد، با استعلام از مراکز درمانی، مرگ مشکوک این فرد اعلام می‌شود.

قاضی میرزایی با ورود به صحنه جرم Crime که یک منزل نقلی در منطقه گلشهر مشهد بود، با طرف دیگر این درگیری که صاحب این منزل بود و یک بنگاه‌دار مواجه شد. مقام قضایی پس از بررسی صحنه، پیش از به‌هم‌ریختگی و جمع‌آوری ادله کافی در زمینه این پرونده، رو به شخص بنگاه‌دار کرد و علت این درگیری را پرسید.

مرد بنگاه‌دار در مقابل قاضی میرزایی با اشاره به اینکه هیچ نقشی در این درگیری نداشته است گفت: «چند وقت پیش، این آقا (اشاره به فرد حاضر در صحنه جرم) برای اجاره دادن همین خانه به بنگاه بنده آمد و خواست مستأجری برایش پیدا کنم. بعد از چند روز، توانستم زوجی جوان را پیدا کنم که پس از دیدن منزل، به همراه پدرشان (متوفی) حاضر به اجاره کردن این منزل شدند.»

وی ادامه داد: «پس از ملاقات صاحب‌خانه و مستأجر و پذیرفتن شرایط بین آن‌ها قراردادی نوشته شد و صبح امروز برای تحویل منزل به همراه این افراد به محل آمدیم که با یکدیگر درگیر شدند.»

این بنگاه‌دار در پاسخ به این پرسش که علت درگیری چه بوده است گفت: «متوفی که می‌خواست این خانه را برای پسرش اجاره کند مدعی بود که صاحب‌خانه به صحبت‌هایی که بینشان شده بود و قرار و مداری که گذاشته‌ بودند پایبند نبوده و برخلاف قول‌هایش، خانه را تجهیز نکرده است و کسوراتی در این منزل وجود دارد که صاحب‌خانه زیر بار نرفت و با یکدیگر درگیر شدند.»

دعوای مالک و مستأجر

قاضی میرزایی پس از شنیدن اظهارات بنگاه‌دار به سراغ صاحب‌خانه که یک طرف این درگیری بود رفت و در بازجویی‌های اولیه چنین شنید: «قرار بود این منزل را امروز به او تحویل بدهم که موقع تحویل، بامبول‌ درآورد. ادعا می‌کرد قرار بوده این منزل را تجهیزشده به او تحویل بدهم در صورتی که از روز اول گفته بودم ظاهر و باطن خانه همین است.»

این فرد در ادامه افزود: «بعد ناگهان به من حمله کرد و من هم فقط او را از خودم دور کردم. نمی‌دانم چه شد که ناگهان روی زمین افتاد. من کاری نکردم. او خودش زمین خورد.»

دستور قضایی برای ادامه بررسی‌ها

به دستور قاضی میرزایی جسد متوفی برای بررسی‌ به پزشکی قانونی منتقل شد. بررسی‌ها نشان از آثار جزئی جراحت روی گردن متوفی داشت. همچنین بر اساس شواهد موجود مشخص شد فرد صاحب‌خانه با یک پیچ‌گوشتی در این درگیری حضور داشته و احتمالا با آن ضرباتی به متوفی وارد کرده است.

کارآگاهان پلیس Police آگاهی به دستور مقام قضایی با دستگیری متهم اصلی پرونده و انتقال او به پلیس آگاهی اقدامات خود را برای روشن شدن جزئیات مبهم این پرونده زیر نظر مستقیم قاضی میرزایی آغاز کردند.

قاضی کاظم میرزایی، بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، با هشدار به شهروندان نسبت به حل کردن مشکلات و اختلاف‌نظرهایشان در فضایی منطقی و به دور از آشوب و جنجال اظهار کرد: بهترین راه حل کردن اختلافات میان افراد گفت‌وگو و شنیدن صحبت‌ها و دلایل طرف مقابل است که می‌تواند افراد را از ورود خواسته و ناخواسته به پرونده‌های قضایی بازدارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

محمدجواد ابوعطا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قرار کثیف مرد تهرانی با 2 زن خیابانی / میترا و مرجان دوجنسه بودند!+ عکس

بادکنک های جشن تولدی که نترکیدند + واقعه ای تلخ از زلزله سرپل ذهاب + عکس

وقتی شیطان یک مرد درستکار را فریب داد! / صیغه غیر رسمی و بارداری دردسرساز یک زن

زلزله ۷.۹ ریشتر چگونه دامغان را ویران کرد / نخستین زلزله مرگبار سرزمین ایران

راننده آژانس میانسال نادیای 27 ساله را در غیاب زنش به خانه برد و ..!

سودجویی سیاه در حاشیه زلزله کرمانشاه + عکس

این 2 مرد با اسلحه وارد خانه زن جوان در خیابان ستارخان شدند و..! + عکس

تصادف عجیب سمند با گله وحشی گرازها +عکس

10 عکس تکاندهنده از فاجعه زلزله کرمانشاه + عکس

یک خبر خوش و شیرین در میان آوارهای زلزله سرپل ذهاب + عکس

خوشحالی داعشی ها از زلزله شب گذشته در کرمانشاه+عکس

صحنه هایی از رویدادهای ترسناک و عجیب طبیعی که می توانند شما را شوکه کنند + فیلم

لالایی سوزناک مادران در شب بی فانوس سر پل ذهاب

5 دروغ در باره علت زلزله در ایران و عراق

این عکس اشک همه را در می آورد / وداع پدر کرمانشاهی با دختر یک ساله

کدخبر: 327459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟