صدای زنگ تلفن خانمی ٢٢ساله فضای اتاق را تسخیر کرد. تماس از طرف فردی ناشناس بود. خانم جوان که جواب داد چنین شنید: «ما همونایی هستیم که صبح اومدیم اونجا. اگه وسایلت رو می‌خوای باید بیاین پیش ما. البته حواست باشه که نباید به پلیس Police زنگ بزنی.»

این فرد نمی‌دانست در همان لحظه مأموران باتجربه کلانتری نجفی مشهد در حال شنیدن مکالمه‌اش از بلندگوی تلفن خانم جوان هستند. مأموران از این خانم خواستند که به مکالمه ادامه بدهد. او به مرد گفت: «ببین. من چیزی ندارم که به شما بدهم. لطفا پولا و طلاهای ما رو برگردون. این کل سرمایه ما بود.»

پس از چندین گفت‌وگوی پینگ‌پنگی میان این مرد ناشناس و زن جوان، مقرر شد که این خانم با رفتن به لانه شیطانی این فرد، در قبال گذراندن یک شب در آنجا، تمام پول‌ها و طلاهایش را پس بگیرد.

چند ساعت قبل

دو خانم ٢٢ و ٣۵ ساله از اول صبح در کارگاه تولیدی خود در یکی از مناطق مشهد مشغول‌به‌کار بودند که در نزدیکی ظهر دو مرد جوان در حالی که خود را مأمور یکی از سازمان‌ها معرفی می‌کردند وارد این کارگاه شدند.

مأموران ابتدا از این خانم‌ها خواستند مجوز فعالیت خود را نشان بدهند. پس از دیدن آن، سایر مجوزها را خواستند و ساعتی بعد، پس از بازدید از تمام قسمت‌های این کارگاه، با بیرون کشیدن چاقو و تهدید این خانم‌ها ٢ میلیون تومان وجه نقد، یک رشته زنجیر طلا به ارزش ۵ میلیون تومان، چهار قطعه تراول ۵۰‌ هزار تومانی و پنل ضبط خودروشان را زورگیری کردند و متواری شدند که مال‌باختگان بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

ساعتی پس از سرقت

دو مرد جوان از کارگاه بیرون آمدند و بلافاصله از منطقه خارج شدند. آن‌ها که در اولین سرقتشان موفق بودند، مغرور از این شگرد مکارانه سور و ساتی در مخفیگاهشان به راه انداختند و از به دست آوردن پول‌های بادآورده خوش‌حال بودند.

هنوز ساعتی از سرقتشان نگذشته بود که فکری شیطانی به سر جوان ٢۶ساله راه یافت. او که کارت ویزیت مالکان این کارگاه تولیدی را داشت، با یکی از شماره‌های روی کارت تماس گرفت و پس از معرفی خود، تقاضای شیطانی‌اش را مطرح کرد و هنگامی که دید این خانم جوان حاضر است برای گرفتن پول‌هایش تن به هر کاری بدهد، با او قرار گذاشت تا نقشه شیطانی‌اش را تکمیل کند.

دستگیری سارقان تازه‌کار

با اعلام این موضوع به پلیس، با دستور سردار کریمی، فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی، مأموران کلانتری نجفی مأموریت یافتند این پرونده را پیگیری کنند.

مأموران پس از حضور در محل و کسب سرنخ‌های موجود، در تماسی که یکی از سارقان با مال‌باختگان داشت، توانستند قراری صوری با او بگذارند. آن‌ها با حضور در محل قرار، یکی از سارقان را که جوانی ۲۶‌ساله بود با به دست آمدن این سرنخ شناسایی و دستگیر کردند. متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید در اعترافات خود همدستش را نیز به پلیس معرفی کرد.

پلیس متهم دیگر پرونده را که جوانی ۲۲‌ساله بود نیز دستگیر کرد. بازجویی‌های اولیه از متهمان نشان داد آن‌ها هیچ سابقه کیفری‌ای نداشته‌اند و تحقیقات از آن‌ها برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه‌شان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

محمدجواد ابوعطا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زایمان پنهانی دختر 14 ساله در حمام!

ناگفته های تلخ 3 پسر بچه تهرانی از آزار شیطانی 3 جوان پشت دیوار زمین فوتبال پارک

4 روز تجاوز وحشیانه به میلاد 8 ساله در مخفیگاه شیطانی بهرام

شرط عجیب دختر و پسر برای بخشیدن قاتل بی رحم مادر

دفن کردن نامزد 44 ساله در باغچه حیاط خانه + عکس

مرد بیمار خود را در حیاط یک بیمارستان درغرب تهران به دار آویخت

عباس دست و پای دختر همسایه را بست و او را به آتش کشید + عکس

40 سال زندان برای زن بی رحم + عکس

کباب با گوشت سگ،توطئه ای برای حذف رقیب

روح مادربزرگ در عکس یادگاری موجب وحشت یک خانواده شد+عکس

ماجرای دستگیر شدن مادر اهورا در یک پرونده دیگر!

اولین تصاویر از خرابی زلزله در شهرستان سرپل ذهاب+ عکس

زمین‌لرزه‌ای قدرتمند مرز ایران و عراق را به لرزه درآورد

مرد شیطان صفت در زندان اردبیل اعدام شد

کتک زدن یک دانش آموز توسط معلم در ایران + فیلم

2 زن پلیس را به دخمه مردان شیطان صفت بردند

کدخبر: 326945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟