حمید با لج‌بازی و غروری که داشت دار و ندارمان را فروخت و از شهر خودمان به مشهد آمدیم. با پولی که داشتیم یک خانه نقلی خریدیم و حمید هم مغازه‌ای راه انداخت.

مدتی گذشت. کارش رونقی نداشت و چک‌هایش یکی‌پس‌ازدیگری برگشت می‌خوردند. حمید در این کار خود بازنده شد. قرض‌هایمان را صاف کردیم و همان موقع، با خواهش و تمنا، از او خواستم به شهر خودمان برگردیم. او می‌گفت اگر برگردیم، جلو اقوام سکه یک پول می‌شویم و هر طور شده باید زندگی را از نو بسازیم. او از طریق همسایه‌مان کاری در یک کارخانه پیدا کرد. کارگری در کارخانه برای حمید که عمری اسم و رسمی داشت خیلی سخت و عذاب‌‌آور بود. وضع زندگی‌مان به پیسی افتاد و من هم کار خانگی انجام می‌دادم تا کمک‌خرج شوهرم باشم.

درگیری‌های روحی و فکری من و حمید باعث شد از دخترمان غافل بمانیم تا اینکه برایش خواستگار آمد و ما تازه فهمیدیم دخترم با این پسر دوست بوده است. هرچه خواستیم به این بچه کم‌تجربه بفهمانیم اشتباه می‌کند و این ازدواج به خیر و صلاحش نیست فایده‌ای نداشت. موضوع را به پدرم اطلاع دادیم. او می‌گفت برادرم این بچه را برای پسرش در نظر دارد و عجله نکنیم اما وقتی این حرف را به شوهرم اطلاع دادم، دوباره غیرتی شد و با غرور به خواستگار دخترم جواب مثبت داد.

شش ماه از زندگی مشترک دخترم گذشته بود که فهمیدیم دامادم معتاد Addicted است. دختر مینا ۱۵ساله‌ام در دوران عقد طلاق گرفت و این دومین شکست سنگین زندگی ما بود. من و حمید دچار افسردگی شدیم و نمی‌دانستیم چه‌کار کنیم. یک سال دیگر هم گذشت. دخترم که خیلی عصبی و زودرنج شده بود، پس از آشنایی با پسری دیگر در فضای مجازی، گفت می‌خواهد ازدواج کند. شوهرم جوابی نداد و از من خواست به او بفهمانم که باید خیلی حواسمان را جمع کنیم اما دخترم نمی‌فهمید ما چه می‌گوییم و با این پسر در ارتباط بود. دیروز متوجه شدم مأموران کلانتری۳۰ آن‌ها را سوار بر موتورسیکلت دستگیر کرده‌اند. آمده‌ام تا این بچه را تحویل بگیرم و به مرکز مشاوره پلیس Police برویم.

طاقت این همه زجر و بدبختی را ندارم. حمید از روز اول زندگی‌مان با غرور بیجا و لج‌بازی‌هایش عذابم داده است. سر کوچک‌ترین بهانه‌ای با خانواده‌ام قهر می‌کرد. برای همین، آخر قصه زندگی‌مان هم این‌طوری شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

متین نیشابوری

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

8 ماه تجاوز معلم خصوصی به دختر 15 ساله + عکس

20 سال زندان برای بازیگر پرنفوذ به خاطر تجاوز به 2 زن +عکس

پدر بوکانی 3 قلوهای خود را در کوچه رها کرد / این بچه ها از زن دومش است

فوتبالیست معروف دو تیم پرسپولیس و استقلال در گذشت + عکس

فیلم لحظه دعای عجیب بهاره رهنما هنگام درست کردن نذری / همسرش او را همراهی کرد + عکس

قتل پاییزی در نوشهر / مرد مسلح یک نفر را کشت و 4 تن را زخمی کرد

ترزیق وحشتناک ژل به بدن دختر زبیا، او را به دردسر انداخت + عکس

دختر زیبا و میلیاردر سعودی دستگیر شد +عکس

رقص مرگبار اختاپوس گرسنه + فیلم و عکس

درگذشت 50 زائر ایرانی در پیاده روی اربعین/فقط یک سوم فوت شدگان بیمه بودند

سرنوشت عجیب مرد نابینا و کیف پر از پولش +فیلم

عاشق خواهر زن صیغه ای برادرم شدم / مریم چند شب از خانه رفت و وقتی برگشت که..!

زن و شوهر همدانی که کربلا نرفته کربلایی شدند + فیلم

دردسر نوزاد رها شده در دادگاه برای قاضی / ازدواج نکرده صاحب فرزند شدم!

شب ها از ترس دست درازی پدرم به من و خواهرم فاطمه خوابم نمی برد، اما او کار خودش را می کرد! 14+

گفتگو با قاتل مرد همسایه / وقتی وارد پارکینگ شدم با صحنه وحشتناکی دیدم و ..! + فیلم و عکس

جداشدن سر نوزاد هنگام تولد در اتاق زایمان بیمارستانی در ایرانشهر!

20 بار تجاوز به دختر 14 ساله پشت یخچال بزرگ قصابی + عکس

کدخبر: 325668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟