گزارشی که می‌خوانید تنها چند نمونه از مرگ چند کودک بر اثر مصرف متادون است.

قاتلی که شناخته نشد

کودک دو سال و نیمه یکی از قربانیان متادون بود. کودکی که به ادعای مادرش قربانی خشم پسر صاحبکارش شد. ماجرا از این قرار بود که چندی قبل مسئولان یکی از مراکز درمانی جنوب شهر در تماس با پلیس Police از مرگ مشکوک نوزادی خبر دادند. با حضور بازپرس کشیک قتل Murder در محل، تحقیقات آغاز شد و با انتقال جسد کودک به پزشکی قانونی، علت مرگ مصرف متادون اعلام شد. با روشن شدن این موضوع دستور بازداشت مادر کودک صادر شد. اما از آنجایی که محل زندگی او مشخص نبود زمانی طول کشید تا زن جوان دستگیر شود. زن جوان درخصوص مرگ کودکش گفت: مدت‌ها قبل به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم. بعد از آن برای تهیه هزینه مواد مخدر Drugs و خرج زندگی‌ام در خانه‌ها کار می‌کردم. هر جا می‌رفتم، بچه را هم با خودم می‌بردم و چون نوزاد بود بیشتر مواقع می‌خوابید و من به کارهایم می‌رسیدم. روز حادثه Incident شیشه کشیده بودم حال خوبی نداشتم و تصمیم گرفتم کمی استراحت کنم.

در خواب و بیداری بودم که مهیار، پسر صاحبخانه‌ای که درآنجا کار می‌کردم را دیدم که بالای سرم ایستاده است. او داخل آب‌قند بچه‌ام، متادون ریخت و با زور به او خوراند. او بچه‌ام را کشت و من که در خماری مواد بودم نتوانستم هیچ حرکتی کنم. حالم که کمی بهتر شد، بچه را به بیمارستان بردم که به من گفتند او مرده است.» با اظهارات این زن دستور بازداشت مهیار صادر شد، اما هیچ رد و سرنخی از او به دست نیامد.

قتل دوقلوها

در این پرونده مرد جوان با تصور این‌که چون متادون مسکن است و درد او را آرام می‌کند، به دوقلوهایش متادون داد و آنها را به کام مرگ کشاند.

چندی پیش مرگ مرموز دو نوزاد از سوی پرسنل بیمارستانی به پلیس اعلام شد. به دنبال این گزارش، ماموران راهی محل شده و با حضور در بیمارستان مشخص شد که دو نوازد پسر 14 روزه به دلیل نامعلومی فوت کرده‌اند.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو نوزاد، زودرس بوده و بعد از به دنیا آمدنشان، 12 روز در بیمارستان بستری بوده‌اند. آنها دو روز قبل از مرگشان از بیمارستان ترخیص و تحویل والدینشان شده‌اند، اما دو روز بعد والدینشان، دو نوزاد را در حالی که فوت کرده بودند به بیمارستان می‌آورند. باتوجه به حساس بودن ماجرا، کارآگاهان پلیس به تحقیق از پدر و مادر نوزادهای دوقلو پرداختند و پدر آنها در تحقیقات به ماموران گفت: زمانی که بچه‌ها را به خانه بردم، حالشان خوب بود، اما صبح روز حادثه یک دفعه بی حال شدند. آنها را به بیمارستان انتقال دادم، اما کادر درمانی به من گفتند که بچه‌ها فوت کرده‌اند.

باتوجه به مشکوک بودن موضوع جسد دو کودک کالبدشکافی شد و علت مرگ مصرف متادون اعلام شد. با مشخص شدن این موضوع پدر دو کودک به قتل ناخواسته بچه‌هایش اعتراف کرد و گفت: چون هر زمان که خودم درد داشتم متادون مصرف می‌کردم و آرام می‌شدم زمانی که بچه‌ها گریه کردند به آنها متادون دادم تا آرام شوند، اما آنها به کام مرگ کشیده شدند.

راز قتل در جواز دفن

راز مرگ کودک سه سال و نیمه زمانی برملا شد که پدر و مادرش با حضور در دادسرا درخواست جواز دفن برای بچه‌شان کردند.

مرد جوان در مورد علت مرگ پسر خردسالش به بازپرس پرونده گفت: همسرم اوایل دی برای ترک اعتیاد در کمپ بستری شد. در این مدت من و خواهرزنم که در یک خانه ساکن بودیم از پسرم نگهداری می‌کردیم. روز حادثه وقتی از سرکار به خانه آمدم دست پسرم،شیشه متادونی را که متعلق به خواهرزنم بود دیدم، سریع از او گرفتم. ساعتی بعد پسرم خوابید و من هم به علت خستگی خوابم برد. صبح روز بعد وقتی از خواب بیدار شدم سهیلا خواهرزنم مدعی شد هامون همچنان خواب است. وقتی او را صدا کردیم بیدار نشد. سریع او را به بیمارستان بردیم که پزشکان پس از معاینه اعلام کردند هامون به دلیل مصرف متادون جان باخته است. بعد از این که جسد پسرم به پزشکی قانونی منتقل شد، آنها جسد را تحویل نداده و درخواست دستور قضایی کردند.

اشتباه مرگ‌آور

گاهی اوقات خانواده‌ها روحشان هم خبر ندارد دارویی که به فرزندشان می‌دهند داروی مرگ است. درست مانند زن جوانی که چندی پیش، قبل از آن‌که برای تحصیل به دانشگاه برود، به جای شربت سرماخوردگی، شربت متادون به کودکش داد. شربت متادونی که داخل یخچال خانه پدری اش بود و او نمی‌دانست که شربت مرگ را به کودکش می‌دهد. زن جوان زمانی که از دانشگاه برگشت متوجه حال بد کودکش شد و او را به بیمارستان رساند، اما کودک تسلیم مرگ شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

8 ماه تجاوز معلم خصوصی به دختر 15 ساله + عکس

20 سال زندان برای بازیگر پرنفوذ به خاطر تجاوز به 2 زن +عکس

پدر بوکانی 3 قلوهای خود را در کوچه رها کرد / این بچه ها از زن دومش است

فوتبالیست معروف دو تیم پرسپولیس و استقلال در گذشت + عکس

فیلم لحظه دعای عجیب بهاره رهنما هنگام درست کردن نذری / همسرش او را همراهی کرد + عکس

قتل پاییزی در نوشهر / مرد مسلح یک نفر را کشت و 4 تن را زخمی کرد

ترزیق وحشتناک ژل به بدن دختر زبیا، او را به دردسر انداخت + عکس

دختر زیبا و میلیاردر سعودی دستگیر شد +عکس

رقص مرگبار اختاپوس گرسنه + فیلم و عکس

درگذشت 50 زائر ایرانی در پیاده روی اربعین/فقط یک سوم فوت شدگان بیمه بودند

سرنوشت عجیب مرد نابینا و کیف پر از پولش +فیلم

عاشق خواهر زن صیغه ای برادرم شدم / مریم چند شب از خانه رفت و وقتی برگشت که..!

زن و شوهر همدانی که کربلا نرفته کربلایی شدند + فیلم

بلایی که بر سر نوعروس 15 ساله آمد / مینا با جوانی دیگر در آشنا شد!

دردسر نوزاد رها شده در دادگاه برای قاضی / ازدواج نکرده صاحب فرزند شدم!

شب ها از ترس دست درازی پدرم به من و خواهرم فاطمه خوابم نمی برد، اما او کار خودش را می کرد! 14+

گفتگو با قاتل مرد همسایه / وقتی وارد پارکینگ شدم با صحنه وحشتناکی دیدم و ..! + فیلم و عکس

جداشدن سر نوزاد هنگام تولد در اتاق زایمان بیمارستانی در ایرانشهر!

20 بار تجاوز به دختر 14 ساله پشت یخچال بزرگ قصابی + عکس

کدخبر: 325650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟