عقربه‌های ساعت ٢٠:١۵ روز شنبه، سیزدهم آبان، را نشان می‌داد. هوا کاملا تاریک شده بود که دو زن جوان در حالی که آثار جراحت روی سر و صورتشان هویدا بود پا به کلانتری نجفی گذاشتند. آن‌ها پس از هدایت به اتاق افسر نگهبان شکایت خود را از سه سارق خطرناک که با ورود به محیط کاری‌شان و توسل به زور آنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و به اموال آنان دستبرد زده بودند تنظیم کردند.

یکی از شاکیان این پرونده که زنی حدودا ٣٠ ساله بود در حالی که از شدت صدمات واردشده درد شدیدی را تحمل می‌کرد به افسر نگهبان کلانتری گفت: من و دیگر شاکی پرونده در یک کارگاه قالی‌بافی در در بولوار نماز شاغل هستیم. حدود ساعت ١٨ دو مرد جوان وارد کارگاه شدند و خود را مأمور پلیس Police آگاهی معرفی کردند. چون در روزنامه‌ها خوانده بودم اگر فردی به شما مراجعه کرد و خود را مأمور پلیس معرفی نمود ابتدا از او کارت شناسایی‌اش را بخواهید، من هم از یکی از این افراد خواستم کارت شناسایی‌اش را نشان بدهد. او هم کارتی را که روی آن «پلیس آگاهی» درج شده بود به من نشان داد. هیچ حرفی نمی‌زدند و وقتی من یا همکارم از آن‌ها سؤال می‌پرسیدیم با لحنی تند پاسخ می‌دادند و از ما می‌خواستند سکوت کنیم. دو مأمور پلیس در حال تفتیش کارگاه بودند که فردی دیگر وارد محل شد. آن‌ها در ورودی را از داخل قفل کردند و بعد به سراغ من و همکارم آمدند و از ما خواستند به درخواست شومشان تن بدهیم وگرنه من و دوستم را در کارگاه می‌کشند.

شاکی که حرف‌هایش را توأم با گریه می‌زد ادامه داد: از ترس جان، نه تلاشی برای مقابله انجام می‌دادیم و نه سر و صدایی می‌کردیم. متهمان نیز از این سکوت ما سوءاستفاده کردند و علاوه‌بر آزار و اذیت، من و دوستم را مورد ضرب و شتم قرار دادند. هر دقیقه از آن لحظه مانند یک سال می‌گذشت. پس از چند دقیقه شکنجه Torture شدن زیر دست سه مرد شیطان‌صفت، سرانجام از چنگ‌ آنان آزاد شدیم اما این اتمام کار نبود. مأموران تقلبی پلیس ٢٠٠ هزار تومان وجه نقدی که همراه داشتم و گوشی موبایل من و همکارم را هم به سرقت Stealing بردند و از محل گریختند.

چهره‌زنی مأموران تقلبی

دیگر شاکی پرونده نیز ضمن تأیید اظهارات دوستش، در تکمیل برخی جزئیات این پرونده به پلیس گفت: سه مرد جوان که خود را مأمور پلیس آگاهی معرفی می‌کردند وارد کارگاه قالی‌بافی شدند و ابتدا من و همکارم را مورد آزار و اذیت قرار دادند و گوشی و طلا و جواهراتم را به سرقت بردند.

تیم بررسی‌کننده پس از تشکیل پرونده و با توجه به اهمیت و حساسیت آن، به صورت تلفنی موضوع را با قاضی Judge سید جواد حسینی، معاون دادستان مشهد در امور رسیدگی به جرائم خشن و مبارزه با اراذل و اوباش، درمیان گذاشتند و پس از کسب تکلیف از این مقام قضایی، برای بررسی دقیق موضوع وارد عمل شدند.

در همان دقایق اولیه تحقیقات، چهره فرضی متهمان ترسیم شد و در اختیار نیروهای گشتی پلیس در سطح مشهد قرار گرفت. با توجه به موقعیت جغرافیایی بولوار نماز، که با تاریکی هوا تقریبا خالی از تردد عابران می‌شود، تیم تحقیقاتی پرونده با این فرضیه که متهمان فراری در همین محدوده اقدام به انجام اعمال بزهکارانه خود می‌کنند، گشت‌های کلانتری را در این محدوده افزایش دادند و چند منبع خبری و اطلاعاتی را در همان محدوده مستقر کردند.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه ظهر روز یکشنبه یکی از اکیپ‌های گشتی کلانتری نجفی در انتهای بولوار سرافرازان به راکب یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴٠۵ که حرکات مشکوک داشت ظنین شد و برای متوقف کردن این خودرو سواری وارد عمل شد اما راننده که از حضور خودرو پلیس در محل مطلع شده بود پا به فرار Escape گذاشت. با فرار راننده سواری ۴٠۵ مأموران به تعقیب وی پرداختند و طولی نکشید که این مرد ٢٢ساله در دام نیروهای پشتیبان کلانتری نجفی گرفتار و زمین‌گیر شد. مأموران پس از دستگیری متهم به بازرسی بدنی و بازرسی خودرو وی پرداختند. از مدارک مکشوفه همراه این مرد جوان یک کارت پرسنلی پلیس آگاهی خراسان رضوی کشف شد که مأموران کلانتری طی بررسی سوابق او اطلاعاتی با مشخصات وی در پرسنل پلیس نیافتند.

متهم که دستش برای قانون Law رو شده بود پس از انتقال به کلانتری نجفی در اظهاراتش نوشت با سوءاستفاده و جعل مدارک پلیس آگاهی اقدام به آزار و اذیت خانم‌های جوان و سرقت اموال آنان می‌کرده است. با به دست آمدن این اطلاعات و تطبیق و همخوانی چهره متهم دستگیرشده با چهره یکی از سه مأمور تقلبی فراری، مشخص شد او یکی از اعضای این باند سرقت‌های خشن است. لذا تحقیقات تخصصی از وی آغاز شد. در حالی که این پلیس تقلبی سعی می‌کرد از همدستانش در برابر قانون حرفی به زبان‌ نیاورد، مستندات پلیس دستش را رو کرد و او به‌ناچار لب به بازگو کردن واقعیت گشود.

این مرد جوان در اعترافاتش دو همدست دیگر خود را لو داد و نشانی مخفیگاه‌های آنان را در اختیار پلیس قرار داد. تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه مأموران طی هماهنگی با قاضی حسینی به سراغ مخفیگاه دو متهم فراری پرونده واقع در خواجه‌ربیع رفتند.

دستگیری دومین مهره پرونده

با مراجعه مأموران در محل، دیگر متهم این پرونده که مردی ٣٠ساله بود نیز دستگیر شد. این مرد جوان نیز در اظهاراتش ضمن اعتراف به بزه ارتکابی خود، همدست دیگرش را که به نیشابور گریخته بود لو داد.

مأموران در بازرسی بدنی این متهم خطرناک نیز یک کارت شناسایی جعلی مربوط به پلیس آگاهی همراه با گوشی تلفن همراه یکی از شاکیان کشف و ضمیمه پرونده وی کردند.

معاون دادستان مشهد و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۴ پس از پایان عملیات ضربتی دستگیری دو مهره این پرونده روز گذشته در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت: متهمان دستگیرشده به همراه همدست فراری خود با جعل کارت پرسنل پلیس آگاهی به مناطق کم‌تردد مشهد مراجعه و پس از شناسایی طعمه‌هایشان از آن‌ها اخاذی یا سرقت می‌کردند.

قاضی سید جواد حسینی افزود: متهمان این پرونده تاکنون به یک فقره سرقت به‌‌عنف اعتراف کرده‌اند اما طبق شواهد و ادله موجود و نحوه عملکرد مجرمانه این افراد، احتمال افزایش جرائم آنان وجود دارد. در حال حاضر، تیم ویژه پلیس در حال بررسی دیگر ابعاد این پرونده است.

وی تصریح کرد: این عملیات با هدایت سرگرد باقرزاده، رئیس کلانتری نجفی، انجام شد که ظرف کمتر از ٢۴ساعت، متهمان شناسایی و دستگیر شدند. مأموران تجسس این کلانتری نیز در این مأموریت ضربتی دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴٠۵ و پراید را توقیف و از مخفیگاه‌های متهمان مقداری لوازم مسروقه کشف کردند.

حسینی با اشاره به اتهامات دو فرد دستگیرشده گفت: براساس تحقیقات اولیه و ارائه مستندات پلیس، متهمان به اتهام تجاوز، ورود به‌عنف، ضرب و شتم شاکیان، جعل عنوان مأموران انتظامی و سرقت به‌عنف راهی زندان Prison شده‌اند که قانون‌گذار مجازات شدید و سنگینی برای این‌گونه اتهامات در نظر گرفته است.

قاضی ویژه رسیدگی‌کننده به جرائم خشن و مبارزه با اراذل و اوباش در مشهد تأکید: امروز دادسرا در مقابل افرادی که با سوءاستفاده از هر عنوان دولتی یا غیردولتی قصد دارند به اموال مردم دست‌درازی کنند یا با انجام اقدامات شنیع قصد آزار و اذیت شهروندان و ایجاد خسارت بدنی برای آن‌ها داشته باشند قاطعانه ایستاده است و در صورت دستگیری آنان، براساس قانون، با آن‌ها با اشد مجازات برخورد خواهد

کرد.

وی در پایان از شهروندانی که از سوی متهمان دستگیرشده مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند خواست برای تنظیم شکایت خود به کلانتری نجفی مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مهدی قرآنی

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تراژدی وحشتناک قتل زن جوان اراکی و خودکشی یک مرد! / بامداد امروز رخ داد

تجاوز بی رحمانه به دختر 18 ساله پشت درخت های خیابان خلوت + عکس

عاشقانه ترین دیه یک زن که در ایران پرداخت شد

دختر 16 ساله ام بدتر از مادرش، آبرویم را برد! / یک جوان شب ها به خانه ما می آمد!

داماد فتوشاپی دستگیر شد

راز سیاه کثیف ترین زن و شوهر دنیا + عکس

دختر جوان سرنوشت پرونده دفن پدرش در کمد را به دست گرفت!

سرنوشت تلخ 5 دختر و پسر و یک جوان مهابادی + عکس

شب عروسی از یک داعشی باردار شدم! + تصاویر

ماجرای مرگ 2 مددجو و انتشار فیلم آزار و اذیت معلولان

قتل وحشیانه نوعروس توسط داماد 26 ساله + عکس

وقتی فهمید باردار هستم کتکم زد / او بی غیرت بود و با دوستش در خانه بود که..!

محاکمه زن جوان پس از تبرئه در قتل شوهرش / محسن گفت: خمارم و ..! + عکس

اعتراف زن جوان به دومین قتل سریالی در نکا + عکس

حمید رزروشن هتل بود و از من خواست دخترم را به عقد مسافر عرب در بیاورم که ..! + عکس و جزئیات

نوعروس 12 ساله طلاق گرفت و صیغه مرد متاهل در مشهد شد

تولد نوزاد توسط وحشتناک ترین دکتر دنیا+تصاویر عجیب

فیلم صحبت های تازه حمید صفت درباره قتل ناپدری اش+ فیلم

خلبان عراقی که به خاطر مردم ایران اعدام شد! + عکس

راننده به زنم نظر داشت او را کشتم/چرا جسد بدون لباس بود؟+تصویر

کدخبر: 325136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟