زمینگیر شدن ۵ باند قاچاق مواد مخدر در اصفهان

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس پلیس استان اصفهان گفت: از آنجایی که سوداگران مرگ برای عملی کردن نیت پلید خود با استفاده از شیوه و شگرد های پیچیده و کاملاً حرفه ای اقدام به انتقال محموله های سنگین مواد مخدر Drugs از مرزهای شرقی به سمت استان های مرکزی و شمالی کشور می کنند به همین جهت سلسله عملیاتی برای برخورد با این افراد در انتظامی استان تعریف و به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی افزود: براین اساس ماموران پلیس Police مبارزه با مواد مخدر استان با هوشمندی و اشرافیت بالای خود موفق شدند در عملیاتی منسجم و پیچیده پنج باندی که به صورت جداگانه قصد عبور از مسیرهای استان داشتند را شناسایی و منهدم کنند.
این مقام مسئول عنوان داشت: ماموران در این عملیات مقدار یک تن و ۷۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، هروئین و گل را کشف کردند.
رئیس پلیس استان اصفهان با بیان اینکه این مقدار مواد در مرزهای شرقی بارگیری و مقصد آنها استان های مرکزی بود گفت: در این خصوص ۱۸ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف شد.
وی با بیان اینکه کشف این مقدار مواد مخدر در استان اصفهان که در مرکز کشور قرار دارد بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: این موضوع حرفه ای بودن، هوشمندی و آمادگی بالای ماموران پلیس استان را نشان می دهد که توانستند دست قاچاقچیان متبحری با پیچیده ترین و عجیب ترین جاسازی مواد را رو کنند.
معصوم بیگی میزان کشفیات مواد مخدر پلیس استان از ابتدای امسال تا کنون را بیش از ۱۷ تن اعلام کرد و با اشاره به موفقیت های این پلیس در رابطه با انهدام باندها و شبکه های قاچاق Contraband مواد افیونی اظهار داشت: در این رابطه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش انهدام باند داشتیم.
این مقام ارشد انتظامی استان عملیات امروز را حاوی هشداری برای سوداگران مرگ و پیامی برای خانواده ها عنوان کرد و اظهار داشت: به کسانی که در زمینه قاچاق ، تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کنند هشدار می دهیم، بدانند نیروی انتظامی قاطعانه با آنها برخورد می کند.
وی با بیان اینکه هدف باندهای مافیایی قاچاق مواد قشر جوان جامعه است خاطر نشان کرد: پیام دیگر عملیات مذکور این است که خانواده ها بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا در دام این گونه باندها نیفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

7 شبانه روز تجاوز به دختر 16 ساله خوش صدا در یک استودیوی تهران

عشق رسواکننده شهردار 63 ساله به دختر 19 ساله + عکس

اتوبوسی که همانند تانک همه را زیر کرد و رفت! + فیلم

سرنوشت عجیب 7 اعدامی! + عکس

مجید و حسین در چه پرونده ای در زندان مشهد به دار آویخته شدند

با یک سیلی مهدی قاتل شد! +عکس

بلایی شیطانی که راننده تاکسی بر سر زن و شوهر کرجی آورد + عکس

۳ پسر قاتل مادرشان را بدون هیچ شرطی بخشیدند!

این 3 جوان شبانه از تراس وارد خانه زن جوان در خیابان فاطمی شدند و...! + عکس

3 جوان دوست پسر خواهرشان را در نقده دزدید و!!!

کشته شدن مامور حمل پول بانک سپه در مانور تیراندازی!

مردی در ارتباط شوم محافظت نشده 32 زن را ایدزی کرد + عکس

این مرد را می شناسید/ او زنان جوان را به طلافروشی می کشاند و...! + عکس

تعقیب 50 دقیقه ای راننده 10 ساله + عکس

نمی توانم واقعه هولناک را فراموش کنم و قصد جدا شدن از همسرم را دارم

سیاوش با زن شوهردار قرار شومی برای نیمه شب گذاشتند / راننده تاکسی کرج به اعدام محکوم شد! + عکس

پارتی شرم آور رییس جمهور با دختر معلوم الحال که جز اسناد محرمانه بود!

بلای وحشتناکی که یک داعشی از ترس اسارت بر سر خود آورد+تصاویر

دستگیری 4 مرد که زنان بندرعباسی را ماساژ می دادند/پلیس اعلام کرد

گاف عجیب علی کریمی در اینستاگرام + عکس

کدخبر: 321568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟