سرنوشت تلخ 5 دختر و پسر و یک جوان مهابادی + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سال 96 تاکنون شاهد چندین پرونده جنایت Crime در جاهای مختلف کشور بوده است. گروه جنایی رکنا در یک گزارش به بررسی تعدادی از جنجالی ترین این پرونده ها پرداخته است.
فاطمه
قتل دختر 5 ساله در سرویس بهداشتی
سوم شهریورماه امسال، جسد دختربچه پنج ساله به نام فاطمه در حالی که از بینی او خون جاری بود در سرویس بهداشتی حیاط خانه پدربزرگ خود پیدا شد.
کاراگاهان جنایی فریمان پس از تحقیقات ابتدایی مطمئن شدند که فاطمه به قتل Murder رسیده است. تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت تا اینکه چند روز پس از قتل فاطمه یک زن مطلقه همراه مردی که با یکدیگر طلاهای کودکان را سرقت Stealing می کردند در تربت جام دستگیر شدند و این زن سارق که رحمیه نام داشت در تحقیقات پلیسی به قتل فاطمه در سرویس بهداشتی برای دزدیدن طلاهای او اعتراف کرد. این زن که از تبعه های افغانی است تاکنون به چندین سرقت طلا از کودکان در شهرهای استان خراسان رضوی اعتراف کرده است. رحیمه در حالی ادعا کرد ناخواسته جان فاطمه را گرفته است که خود دختری همسن فاطمه دارد. 
پدر فاطمه در گفت وگو با خبرنگار جنایی رکنا در خصوص روند این پرونده گفت: هنوز کیفرخواست برای متهم پرونده صادر نشده است و درخواست ما برای محاکمه، اشد مجازات است.
پدر فاطمه در ادامه گفت: اگر این زن آزاد شود و دوباره برای بچه دیگری این اتفاق بیفتد آن زمان من مسئول هستم به همین دلیل نمی توانم گذشت کنم.
94508169_109239311efeac
جنایت در محله گمرک تهران 
هفدهم شهریورماه پسربچه 11 ساله ای به نام ابوالفضل از خانه پدری خود در یکی از خیابان های محله گمرک تهران خارج شد و دیگر بازنگشت.
خبرنگار گروه حوادث Accidents رکنا چند روز پس از گمشدن این کودک راهی خانه پدری او شد و گزارشی در مورد گم شدن مرموز او تهیه کرد، اما فردای آن روز خبر قتل فجیع ابوالفضل در خانه پسر کفترباز همسایه اعلام شد.
پسر همسایه که 23 سال سن دارد در روزی که ابوالفضل گم شد او را برای نشان دادن کبوترهای خود به خانه کشاند و با 89 ضربه چاقو به قتل رساند، سپس به کمک برادرش جسد کودک بی گناه را به بیابان های اطراف شهر برد و رها کرد.
قاتل که در همان روزهای اول گم شدن ابوالفضل از مظنونان پرونده بوده است در اعترافات خود مدعی شده که در دوران کودکی در پارک رازی قربانی نیت شوم مردی شده بود و برای اینکه ابوالفضل به سرنوشت او دچار نشود او را به قتل رساند. برادر قاتل The Murderer نیز چندی پیش با وثیقه 100 میلیون تومانی آزاد شد.
پدر ابوالفضل در گفت و گو با خبرنگار جنایی رکنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده قتل پسر خود بیان کرد: هنوز کیفرخواست صادر نشده است.
پدر ابوالفضل در ادامه گفت: کمیسیون پزشکی در خصوص سلامت روانی قاتل نظر خود را اعلام کرده است و طبق این نظریه قاتل از نظر روانی مشکلی ندارد. یک کمیسیون دیگری نیز تشکیل شده است که تاکنون جوابش نیامده است.
وی ادامه داد: جسد ابوالفضل آن قدر آسیب دیده بود که نتوانستند آن را بشویند و بدون شستشو به خاک سپردند.
پدر ابوالفضل گفت: بازسازی صحنه جرم Crime نیز هفته گذشته با حضور قاتل انجام شد.
ملیکا
دفن جسد دختر 8 ساله در ساختمان نیمه کاره
پنجم مهرماه امسال جسد دختربچه هشت ساله ای به نام ملیکا در حالی که در زمین یک ساختمان نیمه کاره دفن شده بود و دستش از خاک بیرون قرار گرفته بود پیدا شد.
تحقیقات جنایی نشان داد که جسد متعلق به دختری به نام ملیکا است و این کودک آخرین بار برای بازی از خانه پدربزرگ خود خارج شد. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه 72 ساعت بعد قاتل ملیکا که یک نوجوان 14 ساله بود دستگیر شد.
قاتل در اظهارات مقدماتی خود مدعی شد که برای دزدیدن طلاهای ملیکا او را داخل ساختمان نیمه کاره کشاند و پس از انجام نقشه سرقت کودک را خفه کرد و برای پنهان کردن راز جنایتش او را دفن کرد و پا به فرار Escape گذاشت.
مردم هفتکل در اعتراض به این جنایت بی رحمانه مقابل کلانتری مرکزی این شهر تجمع کردند و خواستار محاکمه سریع قاتل شدند.
163692_519
جنایت مادرانه در فسا
دوازدهم مهرماه امسال خانه ای در یکی از محله های شهر فسا در آتش سوخت. تحقیقات نشان داد که زن جوان پس از قتل دختر خود به نام یگانه با بریدن رگ های بدن او و گردنش سم خورد و خانه را به آتش زد اما خودش جان سالم به در برد.
پس از این جنایت، قاتل انکیزه خود را مشکلات مالی و اختلاف خانوادگی اعلام کرده است. اما با این حال خانواده پدری یگانه هنوز نتوانسته اند انگیزه حقیقی قاتل را درک کنند.
عمه یگانه در گفت و گو با خبرنگار جنایی رکنا گفت: پدر یگانه با خودرو کار می کرد اما پس از این ماجرا خانه نشین شده است.
کیفرخواست نیز تاکنون صادر نشده است.
وی در مورد اینکه مادر قاتل مشکل روانی داشته است یا نه گفت: این زن هیچ مشکل روانی نداشت و هیچ داروی اعصاب و روانی نیز مصرف نمی کرد.
عمه یگانه در خصوص رابطه یگانه با مادرش بیان کرد: آن ها با یکدیگر رابطه بسیار خوبی داشتند و اصلا باور کردنی نیست که این مادر چطور حاضر شده تنها فرزندش را انقدر بی رحمانه به قتل برساند.
وی در پایان گفت: پدر یگانه خواهان اشد مجازات برای همسر خود است.
قتل+مهاباد
رفیق کشی در مهاباد
سیزدهم مهرماه امسال چند دوست که برای تفریح دور هم جمع شده بودند جنایت وحشتناکی را رقم زدند. در این جنایت صادق قربانی سناریوی دوست خود، دانیال و همدستان او شد.
آن ها صادق را در حالی که بیهوش بود به بیابان های اطراف مهاباد بردند و پس از اینکه چندین ضربه چاقو به او وارد کردند از تمام لحظات جنایت خود فیلم گرفتند و محل حادثه Incident را ترک کردند.
صبح روز بعد بار دیگر دانیال همراه دوستانش بار دیگر به محل جنایت بازگشت و زمانی که متوجه شدند صادق هنوز زنده است او را زنده زنده آتش زدند و از تمامی لحظات جان دادن او فیلم تهیه کردند.
پلیس آگاهی مهاباد نیز در اقدامی سریع و جسورانه با پیگیری سرنخ های موجود در کمتر از ۲۴ ساعت قاتلان را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داد.
پس از دستگیری قاتلان، با بازیابی فلش مموری های همراه قاتلان که از حادثه فیلمبرداری کرده بودند فیلم کامل و تصاویر حادثه بدست می آید.
عموی صادق در گفت وگو با خبرنگار جنایی رکنا در مورد روند این پرونده گفت: هنوز کیفرخواست برای این پرونده صادر نشده است و تحقیقات از طرف پلیس Police آگاهی و اداره اطلاعات در دست انجام است.
photo_2017-10-17_00-06-35-2017-10-17-11-25-45
اهورا، قربانی شوهر چند روزه مادر
22 مهرماه امسال، اهورا، کودک دو ساله رشتی توسط ناپدری خود پس از اینکه در خانه مورد آزار و اذیت وحشیانه قرار گرفت، پس از اینکه سرش را به دیوار کوباند به قتل رسید.
این جنایت وحشتناک نه تنها فضای استان گیلان بلکه کل کشور را تحت تاثیر قرار داد. مردم رشت که در پی این جنایت بشدت ناراحت و تحت تاثیر قرار گرفته اند مادر این کودک را نیز در این جنایت شریک می دانند. کیفرخواست این پرونده چندی پیش صادر شد.

امان الله قرائی مقدم، آسیب شناس اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار جنایی رکنا در خصوص چرایی افزایش جرایم خشن بیان کرد: زمینه های وقوع جرم، پدیده های اجتماعی است و این زمینه ها در جامعه ما وجود دارد. برای مثال خشونت هایی که در ملاعام(اعدام در ملاعام) انجام می شود یکی از عوامل افزایش خشونت در جامعه است.
این آسیب شناس اجتماعی در ادامه خاطرنشان کرد: این خشونت ها از شهرها به روستاها منتقل شده و آسیب های مختلف اجتماعی مانند بیکاری، نابه سامانی خانوادگی و... منجر می شود افراد به خشونت و پرخاگشری روی آوردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام زشت داماد جوان با خواهر عروس / پلیس گلستان او را دستگیر کرد

20 بار تجاوز به دختر 14 ساله پشت یخچال بزرگ قصابی + عکس

تجاوز به خانم دکتر داخل پژو 405/ این شیطان را می شناسید + عکس

انتشار سلفی صحنه تجاوز به یک دختر 18 ساله در پارک جنگلی + عکس

دوست دختر مرد تهرانی او را به خودکشی تشویق کرد و ..!

حکم برائت دولت امریکا در دادگاه تجدید نظر تهران / مادر مریم به خاطر مرگ دخترش شاکی بود + عکس

راز شکنجه دختر 26 ساله از سوی پرستار بی رحم در دوربین + عکس

راننده کامیون ۷۰ ساله ۶ زن و ۵۴ فرزند + فیلم و عکس

اعدام بیوه سیاه! + عکس

پرستار مرد دختر 3 ساله را آزار داد + عکس

4 بوکانی خود را با طناب اعدام کردند

فیلم لحظه شکسته شدن گردن یک کانگورو بین فنس ها + فیلم

متهم پرونده کیارستمی شـاکی شـد!

فردی که با جعل عنوان جانباز «تکدی‌گری و دستفروشی» می‌کرد لو رفت + عکس

دستگیری یک راننده به خاطر اقدام عجیب در مسابقه ماشین‌سواری + فیلم و عکس

اعتراف چوپان‌های دروغگو به سرقت گله

برادرم بیمار بود و زنش اصرار به برقراری ارتباط مخفیانه داشت تا اینکه..!

کدخبر: 321025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری میثم
آیا این خبر مفید بود؟