ششم مهرماه، زنی جوان به دادسرای مشهد مراجعه کرد و، با هدایت افسر انتظامات این مجموعه، به اتاق قاضی Judge جاویدنیا، سرپرست دادسرای ناحیۀ٢ رفت. او، پس از طرح شکایتش، برای ادامۀ روند پیگیری شکایت خود، به شعبۀ ویژۀ رسیدگی به جرائم رایانه‌ای فرستاده شد.

شاکی، که دچار تألم شدید روحی شده بود، دربرابر دادیار این شعبۀ ویژه دادسرا قرار گرفت و برای قاضی مهدی حقدادی از رازی پرده برداشت که از چندی پیش همانند بختک روی زندگی‌اش افتاده و او را تحت فشار قرار داده بود.

 پردۀ اول: این خانم جوان در اظهارات اولیۀ خود به قاضی پرونده‌اش گفت:‌ «شش سال پیش با دانیال آشنا شدم. او عقیده داشت دختر و پسر قبل از ازدواج باید چند سالی با هم رابطه داشته باشند که شناخت کافی از یکدیگر به دست بیاورند. من هم با این نظرش موافق بودم. رابطۀ ما روزبه‌روز بیشتر می‌شد. او صاحب یک فروشگاه بزرگ مبل در مشهد بود و می‌گفت می‌خواهد خوشبختم کند. من خوشبخت‌ترین زن دنیا بودم چراکه هر چیزی که می‌خواستم را برایم فراهم می‌کرد. برای اینکه پزِ داشتنِ دانیال را به دوستانم بدهم، چند مرتبه به همراه سعیده و سارا به فروشگاه او رفتیم اما این خوشبختی موقتی بود. یک روز سعیده به سراغم آمد و ادعا کرد یکی از فیلم‌های خصوصی‌اش در تلگرام Telegram پخش شده است و بین اقوامش دست‌به‌دست می‌شود. این کار قبیح را قاسم، دوست دانیال، انجام داده بود.».

وی ادامه داد: «از او خواستم فیلمش را به من نشان دهد. صدایی آشنا در تصویر ضبط‌شدۀ این فیلم به گوشم خورد. ضربان قلبم تند می‌زد تا اینکه دانیال در مقابل دوربین حاضر شد. او به من خیانت Cheat کرده بود و بدون اینکه خبر داشته باشم با سعیده ارتباط گرفته و او را همانند من با حرف‌های صدمن‌یک‌غازش خام کرده بود. این مرد شیطانی از رابطه‌اش با سعیده فیلم تهیه کرده و آن را در اختیار قاسم قرار داده بود. قاسم نیز، برای سوء‌استفاده از دوستم، گوشه‌ای از این فیلم را برای اقوامش در شبکۀ تلگرام ارسال کرده بود. آن کاخ زیبا، خودروِ گران‌قیمت و زندگی سراسر عشق یک‌باره فرو ریخت. به سراغ دانیال رفتم تا از او توضیح بخواهم که متوجه شدم، طی این شش سال، او از لحظه‌لحظه کنار هم بودنمان، بدون اینکه اطلاعی داشته باشم، عکس و فیلم تهیه کرده است.».

زن جوان صحبت‌هایش را با گریه ادامه داد و گفت: «دانیال مرا تهدید کرد که، اگر به خواستۀ شومش تن ندهم و عروسک خیمه‌شب‌بازی‌اش نشوم، با انتشار همۀ فیلم‌ها در تلگرام، بی‌آبرویم خواهد کرد. بعد از چند روز، متوجه شدم این مرد شیطانی، علاوه‌بر فریب من و سعیده، سارا را هم فریفته و، ضمن ایجاد رابطۀ عاطفی، از او سوء‌استفاده کرده است. دانیال می‌گوید هرسۀ ما را می‌خواهد و، اگر به خواسته‌اش تن ندهیم، بی‌آبرویمان می‌کند.».

 با به دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات پرونده برای بررسی صحت گفته‌های شاکی آغاز شد و دو دوست این زن جوان به دادسرا احضار شدند. با حضور دو شاکی دیگر پرونده، مهر تأیید آن دو نفر نیز بر پروندۀ مبل‌فروش شیطانی خورد و مرحلۀ دوم پیگیری‌های قضایی در مسیر خود قرار گرفت.

قاضی حقدادی، با طرح این نظریه‌ که رفتار متهم نشئت‌گرفته از یک آسیب و خیانت به او در گذشته است، دستور جلب وی را به گروهی از مأموران پلیس Police فتا داد. با مفتوح شدن پرونده در پلیس فتا، اقدامات فنی سایبری برای شناسایی دانیال آغاز شد و طولی نکشید که این مرد ٣٠ساله در محل کسبش دستگیر شد.

با دستگیری مرد جوان، ابعاد تازه‌‌ای از این پرونده پدیدار شد و جریان تحقیقات رنگی دیگر به خود گرفت. متهم، که بخش اعظمی از اظهارات شاکیان پرونده را رد می‌کرد، به قاضی حقدادی گفت: «شش سال پیش با بهاره آشنا شدم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. من عقیده داشتم که قبل ازدواج باید چند سالی با هم ارتباط داشته باشیم تا شناخت کاملی از هم پیدا کنیم. رابطه‌مان ادامه داشت تا اینکه متوجه شدم بهاره در یکی از کشورهای خارجی برای امرار معاش تن‌فروشی کرده است. او به من خیانت کرده بود و می‌خواستم از او انتقام بگیرم. در این میان، بهاره چند مرتبه با سعیده و سارا به فروشگاهم آمده بود. بهاره می‌گفت دوستانش دختران مقیدی هستند. من هم، که از هرچه زن و دختر مقید بود متنفر شده بودم، به او گفتم: «می‌خواهی بدانی دوستانت چقدر مقیدند؟». با آن دو ارتباط برقرار کردم و، ضمن رابطۀ جنسی‌ با آنان، بدون اینکه متوجه شوند، فیلم تهیه کردم و آن تصاویر را نشان بهاره دادم.».

متهم در پاسخ به سؤال قاضی حقدادی مبنی‌بر رابطه‌اش با قاسم، متهم دیگر پرونده، ادعا کرد: «من این مرد جوان را نمی‌شناسم. چند روز پیش او به همراه سعیده به مغازه‌ام آمد و گفت می‌خواهد با او ازدواج کند. من هم که از سعیده فیلم داشتم به قاسم گفتم او دختر خوبی نیست و فیلم را در اختیارش قرار دادم.».

 در حالی که تحقیقات بعدی پرونده برای شناسایی دیگر متهم آن ادامه داشت، دانیال، متهم ردیف اول پرونده، پس از تفهیم اتهام به جرم Crime تهیه و تولید فیلم مستهجن، ارسال فیلم خصوصی در تلگرام و تهدید، اواسط هفتۀ گذشته با قرار متناسب قضایی راهی زندان Prison شد. دادیار شعبۀ ٢٣٣ ویژۀ رسیدگی به جرائم رایانه‌ای دادسرای عمومی و انقلاب ناحیۀ٢ مشهد در‌این‌باره به خبرنگار ما گفت: «با توجه به اینکه شاکی اصلی پرونده ادعا کرده فیلم‌ها بدون اطلاع وی تهیه شده است، طبق بازبینی فیلم‌ها توسط بانوان کارشناس پلیس فتا، این ادعا تأیید نمی‌شود و رفتار این زن جوان در فیلم نشان از مطلع بودن این فرد دارد.».

قاضی مهدی حقدادی تصریح کرد: «طبق بررسی رایانۀ متهم اصلی پرونده، ده‌ها فیلم که از چند زن جوان دیگر تصویربرداری شده بود نیز کشف شد که احتمال می‌رود این مرد ٣٠ساله به ارتکاب این جرم فعالیت داشته است. همچنین ادعای او نسبت به داشتن فروشگاه مبل کذب تشخیص داده شد زیرا وی در آن واحد صنفی یک کارگر ساده است. با این حال، تحقیقات دربارۀ این پرونده تا روشن شدن واقعیت ادامه دارد.».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مهدی قرآنی

اخبار مرتبط با قتل اهورا را بخوانید:

 

گفت وگوی تصویری با پدر و مادر اهورا پس از مرگ فرزندشان / مادر اهورا از روزی که قاتل به خانه او آمد گفت + فیلم

همسایه ها در قتلگاه اهورا ی 2 ساله را شکستند + فیلم

فیلم گفت وگو با قاتل اهورا پسر 2 ساله رشتی+ فیلم و عکس

دادستان رشت: پزشکی قانونی آزار اهورا 2 ساله توسط قاتل را تائید نکرد! + فیلم تجمع مردم و صحبت های دادستان

اهورا خوابید؛ بدون لالایی و قصه/ محاکمه یک «مادر» در سینه‌ی قبرستان +فیلم و عکس

پدر اهورا نمی خواست پسر را دفن کنند! / آخرین اعتراف قاتل + فیلم و عکس

قاتل اهورا دختری به سن کودک بیگناه دارد / این دختر با مادرش زندگی می کند + عکس

وداع تلخ پدر اهورا 2 ساله / لالایی های سوزناک پدر سرخاک پسرک+ فیلم

رشت به سوگ نشست / آغاز مراسم تشییع اهورا در خمام بدون حضور همسر قاتل+ فیلم و تصاویر

آزار شوم اهورا 2 ساله توسط دوست پسر مادرش در گیلان تایید شد + جزییات و علت دقیق مرگ

گفت وگوی تلخ با مادر اهورای 2 ساله رشتی / قاتل کثیف باید قصاص شود+ فیلم

پدر اهورای 2 ساله : از همسر سابقم و دوست پسرش شیطان صفتش شکایت دارم + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه به کودک 2 ساله رشتی توسط دوست پسر مادرش + تصاویر

 

کدخبر: 317514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟