سارق مسلح  طلافروشی خانی آباد در یک قدمی اعدام +عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، پیام 32ساله که بیستم مرداد 94 همراه با دوستانش به طلافروشی سهرابی در خانی آباد دستبرد زده و چهار کیلو گرم طلا سرقت Stealing کرده بود پس از دستگیری پرده از جنایتی که 20 روز قبل درخیابان 13 آبان رقم زده بود برداشت و به قتل Murder یکی از دوستانش به نام احمد اعتراف کرد. این مجرم سابقه دار که گفته بود برای تهیه پول دیه مقتول و با انگیزه جلب رضایت اولیای دم دست به سرقت مسلحانه شده بود پس از محاکمه ،به جرم Crime سرقت مسلحانه از طلافروشی به 10 سال زندان Prison و به جرم قتل به قصاص محکوم شد. اما قضات دیوان عالی کشور پس از بررسی موشکافانه پرونده حکم قصاص وی را تایید نکردند و خواستار رسیدگی دوباره به پورنده قتل وی شدند.
به این ترتیب پیام بار دیگر در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
در جلسه رسیدگی به این پرونده پدر و مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای قاتل The Murderer پسرشان حکم قصاص خواستند.
آنها در جلسه دادگاه با اشاره به متهم گفتند: این مرد پس از قتل پسرمان گریخت، ما نشانی از او نداشتیم اما شاهدان گفته بودند او عامل جنایت Crime است تا اینکه پیام 20 روز بعد در جریان سرقت مسلحانه از طلافروشی بازداشت شد. ما به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستیم و برای او قصاص می خواهیم.
سپس پیام در جایگاه ویژه ایستاد و ادعای دفاع از خودش را مطرح کرد.
وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: احمد را از قبل می شناختم. او همشهری و بچه محلمان بود پدرهایمان هم از 40 سال قبل با هم آشنا بودند. من هیچ خصومتی با او نداشتم تا اینکه روز یکم مرداد ماه وقتی مقابل مغازه ام ایستاده بودم همراه یکی از دوستانم به آنجا آمد و به من فحاشی کرد. او مست بود و حال طبیعی نداشت. به همین خاطر با او درگیر نشدم. احمد با یک لیوان به سر خودش زد اما من او را آرام کردم و خواستم تا به خانه اش برگردد. او رفت و دقایقی بعد دوباره بازگشت. او می خواست هر طور شده با من درگیر شود که سرش را بوسیدم و او هم آرام شد. اما وقتی برای بار سوم در حالی که تیغ آرایشگری در دست داشت به سمتم حمله کرد شوکه شدم. من چهارپایه ای را به سوی او پرت کردم تا دور شود اما به سمتم حمله کرد و من برای دفاع از خودم با چاقویی که در مغازه داشتم یک ضربه به سینه اش زدم. احمد روی زمین افتاده بود که همراه یکی از دوستانم او را به بیمارستان رساندم ولی چون فهمیدم کار از کار گذشته ترسیدم و فرار Escape کردم.
وی ادامه داد: باور کنید اگر او را با چاقو نزده بودم خودم در دعوا کشته می شدم. من حالا چهار نفر را به عنوان شاهد به دادگاه اورده ام تا شهادت دهند ناچار به چاقوکشی بودم.
سپس دو نفر از شاهدان روبه روی قضات دادگاه ایستادند و گفتند لحظه جنایت را ندیده اند اما شاهد سماجت قربانی برای شروع درگیری بوده اند.
دو شاهد دیگر نیز گفتند: ما دیدیم که احمد برای سومین بار در حالی که تیغ آرایشگری در دست داشت به پیام حمله کرد. پیام حتی چند بار او را به آرامش دعوت کرد اما انگار گوش احمد حرف های او را نمی شنید و فقط می خواست با پیام درگیر شود. 
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به اینکه پیام چندین سابقه کیفر در پرونده اش دارد ،پس از قتل متواری شده و دست به سرقت مسلحانه زده است و دلیل موجهی برای دفاع مشروع وی وجود ندارد این متهم را به قصاص محکوم کردند. این حکم دیروز در شعبه 27دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن جوان با برادر هوویش ارتباط پنهانی داشت و !!!

مرگ غم انگیز هوادار کوچک پرسپولیس/ او 4 روز پیش به بیرانوند گل زده بود!+ عکس

این مرد رکورد خودسوزی را شکست! +عکس

مرگ غم انگیز هوادار کوچک پرسپولیس/ او 4 روز پیش به بیرانوند گل زده بود!+ عکس

زنده زنده سوختن دخترجوان داخل تاکسی/نامزد این دختر خونسردانه گریخت+فیلم و عکس

عکس های حرفه ای جوانی بدون دست و پا + فیلم و تصاویر

رفتار بیشرمانه ناظم مدرسه با پسر 12 ساله در خوزستان+عکس

قاتل ستایش با تاریخ قمری 18 ساله است!/اعدام قطعی است!

اتفاق غیر منتظره / ظرف غذا حین آشپزی در برنامه زنده ترکید! + فیلم

رضا صادقی امروز به دادگاه رفت

دفن دست قطع شده در بهشت زهرا / بازپرس دستور داد

این ته سیگار 12 هزار دلار قیمت دارد + عکس

پس از نبش قبر جسد مهران سرش را جدا کردم / او بلای شوم سر زنم آورده بود +عکس

شباهت عجیب خواننده ایرانی به بازیگر ترکیه ای در دوبی دردسر ساز شد / من در محاصره زن های عرب بودم +عکس

مرد کرجی 6 روز با جسد زن جوانش زیر یک پتو خوابید!

تنبیه وحشتناک پسر بچه توسط مرد سعودی + فیلم (+16)

همسایه هوشیار دختربچه 8 ساله از دست جوان شیطان صفت در جنوب تهران نجات داد

پلیس در جست و جوی 2 دختر گمشده + عکس

این سگ در برابر دوربین قاتل شد!+ فیلم

حمید وقتی در خانه اش بیهوش شدم به من تجاوز کرد!

روش جالب پیدا کردن همسر در چین! + عکس

سلفی مرگ مرد جوان در مقابل چشم دختر عموی زنش + عکس

کدخبر: 317321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟