به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police آبادان در جریان کیف قاپی و گوشی قاپی های جوان موتور سواری قرار گرفتند و با توجه به افزایش این سرقت Stealingتیمی ازماموران کلانتری 11 ولیعصر برای دستگیری عامل این دزدی theft ها وارد عمل شدند.
ماموران در گام نخست تحقیقات به سراغ دوربین های مداربسته در محل های سرقت رفته و با بررسی فیلم ها ضبط شده موفق شدند یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی کنند.
تیم پلیسی در این مرحله با کاوش های اطلاعاتی توانستند مخفیگاه این سارق سابقه دار را در منطقه سلیچ آبادان ردزنی کنند و روز گذشته زمانیکه برای دستگیری متهم وارد عمل شدند وی با اطلاع از حضور ماموران به سمت پشت بام خانه شان رفت و برای فرار Escape از دست پلیس اقدام به سنگ پرانی به سمت ماموران و خودروی پلیس کرد.
تیم پلیسی با توجه به اینکه متهم قصد تسلیم شدن نداشت و وی با سنگ پرانی هایش باعث تخریب خودروی پلیس شده بود، با استفاده از قانون Law به کارگیری سلاح ابتدا چند تیرهوایی شلیک کردند اما دزد The Thief تکرو به سنگ پرانی هایش ادامه داد تا اینکه یکی از ماموران وی را از ناحیه پا هدف گلوله قرار داد و موفق به دستگیری متهم شدند.
بنا به این گزارش، متهم برای درمان به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار خواهد گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 317070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟