به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از پارسال به دنبال شکایت یک زن جوان و دختر 12ساله اش به نام مهسا در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. زن جوان که افغان است گفت: 14سال قبل با محسن که یکی از بستگان دورمان بود ازدواج کردم . بعدها صاحب یک دختر و پسر شدم. اما از یکسال قبل متوجه شدم محسن دخترمان را که در آن زمان 11ساله بود آزار می دهد. چند بار با محسن درگیر شدم اما او من و دخترمان را شدت کتک زد و مارا شکنجه Torture می کرد. همسرم در حضور من دخترمان را به اتاقی می برد و او را آزار می داد. حالا از این وضعیت خسته شده ام و آمده ام تا از همسرم شکایت کنم.

به دنبال اظهارات تکان دهنده این زن دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد. وقتی پزشکی قانونی تایید کرد این دختر مورد آزار قرار گرفته است پدرش بازداشت شد اما خودش را بی گناه خواند. وی ادعا کرد قربانی توطئه همسرش شده و همسرش برای جدا شدن از وی چنین سناریویی را مطرح کرده است.

زن جوان اما گفت: پدر شوهرش نیز از این ماجرا مطلع است ولی کاری در این زمینه انجام نداده است. تحقیقات در این زمینه ادامه پیدا کرد ولی چون دلیلی برای اثبات آزار دختر نوجوان از سوی پدرش به دست نیامد محسن با قرار وثیقه آزاد شد.

وی دیروز به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران احضار شد تا درباره اتهام آزار و شکنجه دخترش پاسخگو باشد.

در این جلسه زن جوان و دخترش حضور داشتند. زن جوان گفت: چندین بار قصد داشتم از همسرم شکایت کنم اما چون خودم وقتی کودک بودم پدر را از دست دادم از این شکایت منصرف شدم. می خواستم پدر بالای سر فرزندانم باشد اما دیگر تحملم تمام شد. حالا هم می خواهم از همسرم جدا شوم. همسرم حتی اجازه نمی دهد با پسرم که 5 سال دارد تلفنی صحبت کنم یا او را ببینم.

مرد افغان اما منکر اتهام کودک آزاری و شکنجه سیاه دخترش شد و گفت: باور کنید من دخترم را آزار نداده ام. همسرم برای اینکه بتواند از من جدا شود چنین موضوعی را مطرح کرده است. او حتی 15 میلیون تومان پول پیش خانه مان را هم از صاحب خانه گرفته است.

در این بین زن جوان شوهرش را دروغگو خواند و گفت: این مرد دروغ می گوید. وقتی این شکایت را مطرح کردم شوهرم و پدرش با زنجیر به خانه مان آمدند و من و دخترم را از خانه بیرون کردند. شوهرم از من خواسته تا مهریه ام را که 14سکه است ببخشم اما چون قبول نکردم این تهمت را به من می زند. حالا هم اگر به قرآن سوگند بخورد که دخترم را آزار نداده و او را شکنجه نکرده است از شکایتم صرف نظر می کنم. محسن نیز با قسم به اسماءجلاله گفت که دخترش را آزار نداده است.

به این ترتیب جلسه پایان یافت و هیات قضایی محسن را از اتهام کودک آزاری و تجاوز Rape به دخترش تبرئه کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ مرموز در پارس آباد / جسد این مرد در کانال پیدا شد + عکس 14+

تجاوز مهیار به دختر 16 ساله در اولین قرار اینستاگرامی / او فهمید در خانه تنها هستم و ...

فوری / زن جوان شوهرش را با کمک دوست پسرش کشت و به چاهی در مشهد انداخت

اعتراف شیطانی نوعروس پای برادر شوهرش را در قتل داماد 40 روزه باز کرد

این مرد برعکس است! / او مادرزاد اینگونه بود + عکس

قتل دانشجوی پزشکی ایرانی در خانه خود / 4 مرد با ماسک وارد خانه او شدند

ناپدید شدن فرش جهیزیه پروین اعتصامی ! + عکس

هادی در مقابل چشمان سارا با چاقو شاهرگ گردن دوست صمیمی اش را زد!

این زن در عروسی شوهرش که پنهانی با یک دختر ارتباط داشت، عکس سلفی هم گرفت+عکس

تجاوز وحشیانه مرد افغان به دختر 12 ساله اش / دادگاه تهران با شکایت مادر دختر بررسی کرد

تجاوز وحشیانه به پسر معلول پشت شمشادهای یک پارک در تهران + عکس

شوخی احمقانه ای که منجر به قتل شد + فیلم و عکس

بازیگر معروف راننده تاکسی اینترنتی شد! / گفتگوی او با مسافر فرودگاه را ببینید + فیلم

مزاحمت پیرمرد شوم برای سرویس دانش‌آموزان دختر + فیلم

ماجرای مرگ تازه عروس در شب چهاردهم زندگی با داماد تهرانی

آخرین فیلم از جوان مهابادی قبل از قتل وحشتناک / ناگفته های دوستان قاتل و صادق برمکی + عکس

فیلم لحظه دعوای شدید دختر ان جوان در سرویس بهداشتی+ عکس +14

نقشه کثیف روزبه برای خانم مدیر در پارک دانشجو + عکس

کدخبر: 315518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟