اعتراف قاتل 74 ساله به قتل سهیلا در کرج / او از زندان آزاد شد!+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، کریم 74 ساله 14 سال قبل وقتی که 60 ساله بود همسر55ساله اش به نام سهیلا را در خانه‌شان در کمالشهر کرج کشت و به قصاص محکوم شد.

حکم صادره اما با اعتراض وکیل مدافع متهم و به خاطر بررسی سلامت روانی کریم به کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی فرستاده شد. وقتی کارشناسان پزشکی قانونی سلامت روان این پیرمرد را هنگام ارتکاب جرم Crime تایید کردند وی بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شد.

فوت یکی از اولیای دم اما موجب شد تا پرونده وارد مرحله جدیدی شود.به این ترتیب اجرای حکم برای بررسی درخواست اولیای دم جدید متوقف شد.فرزندان قربانی اعلام گذشت کردند اما خواهر و برادهای سهیلا که با فوت پدرشان اولیای دم جدید محسوب می شدند به اجرای حکم قصاص اصرار داشتند.پرونده به دایره اجرای احکام فرستاده شده بود که یکی از برادرهای سهیلا نیز فوت کرد و فرزندان وی به عنوان اولیای دم جدید پیگیر پرونده نشدند.

در حالی که 14سال از جنایت Crime گذشته و عدم پیگیری های اولیای دم موجب شده بود کریم در زندان Prison بلاتکلیف بماند وی نامه ای به قضات دادگاه نوشت و خواست تا مطابق ماده 429 قانون Law مجازات اسلامی تکلیف وی روشن شود. به این ترتیب این پیرمرد در در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه پسر مقتول گفت: حاضر به قصاص پدرم نیستم. اگر پدرم قول دهد بعد از آزادی Freedom تهران و کرج را برای همیشه ترک کند و با ما کاری نداشته باشد. از قصاص گذشت می‌کنم. اما خواهر و برادران سهیلا اعلام کردند به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستند.برادرزاده های سهیلا نیز در دادگاه حاضر نشدند.

به این ترتیب قضات دادگاه به اولیای دم مهلت شش ماهه داد تا تکلیف کریم را روشن کنند. با پایان این مهلت و در حالی که اولیای دم بار دیگر پیگیر پرونده نشده بودند پیرمرد دیروز پای میز محاکمه ایستاد.

وی که قادر به حرکت نبود و به عصا تکیه کرده بود به قضات دادگاه گفت: من و همسرم همیشه با هم اختلاف داشتیم. همسرم به دادگاه رفته و از من شکایت کرده بود. او چند روز بودند قهر کرده بود. تا اینکه دامادم وساطت کرد تا سهیلا بار دیگر به خانه برگردد و بعد از پایان امتحانات پسر کوچکم درباره زندگی‌مان تصمیم بگیریم. همسرم آن روز به خانه آمده بود که بار دیگر با هم درگیر شویم و من در اوج عصبانیت با چاقو به جانش افتادم. سهیلا از ترس به حمام رفت و من همانجا او را با ضربه های چاقو کشتم.

وی ادامه داد: من از قتل Murder همسرم پشیمانم و در این سال‌ها در زندان خیلی عذاب کشیده‌ام حالا تقاضا دارم زودتر تکلیفم روشن شود.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و طبق ماده 429 قانون مجازات اسلامی جدید که در آن آمده است: چنانچه صاحب حق قصاص بدون عذر موجه ، مرتکب را در وضعیت نامعین رها کند با شکایت محکوم از این امر، دادگاه صادر کننده حکم مدت مناسبی را مشخص و به صاحب حق قصاص اعلام می کند تا ظرف مهلت مقرر شده نسبت به گذشت از شاکی یا اجرای حکم قصاص اقدام کند. در غیر این صورت دادگاه می تواند بعد از تعیین تعزیر و گذشتن مدت زمان آن با اخذ وثیقه مناسب ،مرتکب را آزاد کند،حکم به آزادی پیرمرد با سپردن وثیقه صادر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس وحشتناک از گیر کردن مرگبار سر جوان لنگرودی بین بالابر+ عکس

تازه عروس وقتی با کیارش تنها بود، چاقو را در شکمش فرو کرد / مینا چاره ای نداشت!

اقدام هولناک چند جوان شرور با دختر جوان در خیابان + فیلم

دستگیری مرد با زن صیغه اش در دفتر ثبت ازدواج / او نقشه شومی داشت

شوهرم پس از بازنشتگی به یک از فامیل اعتماد کرد و او !!!

اقدام مسلحانه «شعبان بی‌مخ» به خاطر تصاحب یک زن + عکس

بلایی که بر سر ساقدوش داماد در رسم عجیب در عروسی آمد + فیلم

نقشه کثیف روزبه برای خانم مدیر در پارک دانشجو + عکس

اینجا مردان شیطان صفت حتی به کودکان هم رحم نمی کنند!

موبایل دختر جوان را کور کرد! + عکس

مرگ عجیب دختر 12 ساله مشهدی حمام

این 2 سارق تریلی می دزدیدند + عکس

ماجرای آتش زدن یک مسجد در تهران و شلیک به هدف به بانک ها

کشف رد پای انسان‌های «نئاندرتال» در دشت اسلام آبادغرب

دستگیری مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رئیس جمهور توسط سپاه ثارالله کرمان

مرد زرندی زنده از قبر بیرون آمد! + فیلم

بلای شومی که در حمام بر سر دختر 12 ساله آمد!

کدخبر: 314999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟