پشت پرده عجیب نقشه زشت پزشک اورژانس  در تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز 18 مردادماه امسال نماینده حقوقی مرکز فوریت های پزشکی با مراجعه به دادسرای ناحیه 5 تهران و طرح شکایتی عنوان داشت که شخصی اقدام به جعل عنوان این مرکز و معرفی خود به عنوان پزشک اورژانس کرده است . 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جعل عنوان و کلاهبرداری" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 7 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

با ارجاع پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی ، تعدادی از زنان و مردان جوان با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی اعلام داشتند که توسط شخصی که خودش را به نام دکتر "روزبه . ک" معرفی کرده مورد کلاهبرداری قرار گرفتند ؛ مالباختگان در اظهارات خود عنوان داشتند که این شخص ( روزبه . ک ) به آنها عنوان داشته است که قادر به استخدامشان در مرکز فوریت های پزشکی 115 است و به این بهانه ، تحت عنوان هزینه های استخدامی مبالغ چند میلیون تومانی از آنها دریافت کرده است . 
یکی از مالباختگان ( خانمی جوان حدودا 25 ساله ) در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "چندی پیش در پارک دانشجو نمایشگاهی فرهنگی تشکیل شد که من نیز مدیر یکی از این غرفه ها بودم ؛ یک روز داخل غرفه نشسته بودم که آقایی با لباس فرم اورژانس به غرفه ی من مراجعه کرد ؛ این شخص ابتدا به عنوان بازدید کننده ، سؤالاتی را در خصوص محصولات غرفه از من پرسید و در ادامه خودش را به عنوان پزشک اورژانس معرفی کرد ؛ زمانیکه این شخص علاقه ی مرا به مأموریت های مرکز اورژانس مشاهده کرد ، مدعی شد که دارای سمت مدیریتی در این مرکز بوده و قادر است تا مرا در اورژانس مشغول بکار کند . به این بهانه ، ارتباط من با این شخص بنام دکتر روزبه . ک آغاز شد ؛ طی مدت آشنایی مان ، روزبه جدای بحث پیگیریِ استخدام من در اورژانس ، یک روز عنوان داشت که به من علاقه مند شده و قصد ازدواج با مرا دارد . این موضوع ادامه داشت تا اینکه یک روز روزبه طی تماس تلفنی مدعی شد که تمامی مراحل استخدامی مرا انجام داده و برای انجام آخرین مرحله استخدامی نیاز به پرداخت مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان است ؛ به این بهانه در آخرین ملاقاتمان این پول را از من گرفت و پس از آن ، دیگر تماس های ما قطع شد تا اینکه پس از مراجعه به دفتر مرکزی اورژانس به من اعلام شد که اصولا چنین شخصی در این مرکز مشغول بکار نیست " . 
با توجه به شیوه و شگرد متهم در کلاهبرداری از جوانان جویای کار ، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی محل سکونت پدرِ روزبه در غرب تهران کرده ، در ادامه اطلاع پیدا کردند که پدر و مادر روزبه چندین سال است که از یکدیگر متارکه کرده و به همین علت روزبه نزد هیچکدام از آنها اقامت دائم نداشته و به صورت دوره ای با آنها زندگی می کند . 
در ادامه رسیدگی به پرونده ، سرانجام محل سکونت روزبه در منطقه جنت آباد شناسایی ، دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . 
"روزبه" که دارای تحصیلات در مقطع دیپلم است ، در اعترافاتش در خصوص علت معرفی خود به عنوان پژشک اورژانس عنوان داشت : " به دلیل علاقه ی شدید به لباس اورژانس نسبت به تهیه لباس از سطح شهر اقدام کردم ؛ در زمان اجرای طرح های امدادی از سوی تیم های اورژانس ، با لباس فرم در این طرح ها حاضر می شدم ؛ در آن شرایط اقدام به تهیه عکس از خودم کرده و پس از آن زمانیکه افراد به من مراجعه می کردند ، با نشان دادن این تصاویر خودم را به عنوان پزشک اورژانس معرفی می کردم . 
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به شناسایی تعداد ای از شکات و مالباختگان و اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری از این اشخاص و همچنین با عنایت به شکایت رسمی مرکز اورژانس از متهم ، قرار قانونی از سوی بازپر پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است . 
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شرط عجیب و خواب زیبای مادر پلیس شهید در گذشت از قاتل پسرش پای چوبه دار + عکس

مرد زرندی زنده از قبر بیرون آمد! + فیلم

دستگیری مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رئیس جمهور توسط سپاه ثارالله کرمان

مرگ تلخ یک پلیس اردستان در حادثه ماشین حمل زندانی+ عکس

قتل دختر 15 روزه در خشم پدر + عکس

اقدام ناپسند پرستار زن با بیمار 95 ساله + فیلم

فوری/مردی در عباس آباد زن و 2 دخترش را به آتش کشید

دوربین مداربسته راز رفتارهای بی رحمانه پرستار بچه را لو داد+ فیلم

سقوط مرگبار سنگ روی ماشین شاسی بلند در گیلان + عکس ماشین له شده

پشت پرده عجیب نقشه زشت پزشک اورژانس در تهران + عکس

اظهارات جدید پلیس در قتل شیطانی ستایش قریشی

بلای شومی که در حمام بر سر دختر 12 ساله آمد!

ارتباط کثیف 2 هم دانشگاهی که هر دو متاهل بودند!

با نگاه های شیطانی راننده پراید و حرف های شرم آوری که گفت فهمیدم که در دام افتاده ام و!!!

شکایت زن جوان به خاطر ارتباط شوهرش با یک زن شوهردار / زن و مرد به شلاق، تبعید و کار اجباری محکوم شدند

دستگیری «هاردی» بعد‌از ‌100‌فقره سرقت‌ بدون‌ «لورل» + عکس

راز 100 هزار روپیه تقلبی که به صراف ایرانی فروخته شده بود! +عکس

نقشه عجیب شوهر برای جلوگیری از ادامه تحصیل همسرش در زاهدان

فرمان خیالی آدمکشی در کرج / فریدون دستش به خون آغشته شد + عکس

سرقت در ۵ ثانیه از 800 مهمان عروسی / عملیات پلیس تهران برای دستگیری 116 مجرم در 24 ساعت

این دو خواهر جوان سرنوشت هولناکی داشتند / مادر از سوگند و سولماز گفت + عکس

فوری/خودکشی دختر جوان در بیمارستان امام خمینی+ عکس

ماساژ شیطانی زنان در خانه مجردی / حمله پلیس مشهد به لانه مرد جوان

مردی بسیار عجیب با پایین تنه ای وحشتناک! + تصاویر

 

کدخبر: 314863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟