راز مخوف کمد دیواری اتاق خواب در اعتراف پسر 19 ساله تهرانی + فیلم و تصاویر
حجم ویدیو: 10.79M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

به گزارش گروه جنایی رکنا، روز 15 مهرماه امسال پسر جوانی با حضور در اداره پلیس Police از ناپدید شدن پدر 60 ساله اش خبر داد و ادعا کرد که پدرم صبح جمعه 14 مهرماه برای خرید کله پاچه از خانه خارج شد و هر چه منتظر وی ماندم خبری از او نشد و تا اینکه با گذشت یک روز انتظار برای پیدا کردن پدرم به پلیس مراجعه کردم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران برای پیدا کردن سرنوشت این مرد گمشده وارد عمل شدند اما هیچ ردی از وی به دست نیامد و با توجه به مرموز بودن اظهارات پسر خانواده تحقیقات روی وی متمرکز شد.

تحقیقات از این جوان ادامه داشت تا اینکه جوان 19 ساله پس از یک روز سکوت پرده از جنایت Crime هولناکی برداشت.

پسر جوان صبح امروز در بازجویی های ماموران ادعا کرد که پدرش را با ضربات چوب و چاقو به قتل Murder رسانده و جسدش را در کف کمد دیواری خانه شان پنهان کرده است.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس نقدی نژاد از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی در محل وقوع جنایت در خیابان توس، بین قصرالدشت و کارون، 10 متری شهید احمدی، کوچه حاتمی حاضر شوند.

کارآگاهان پس از کندن محل دفن جسد مرد 60 ساله که روی آن سیمان کشی شده بود موفق به پیدا کردن جسد شدند.

رضا 19 ساله پس از پیدا شدن جسد پدرش به کارآگاهان گفت: «مادرم ب خاطر بدرفتاری های پدرم فوت کرد و واز همان زمان قصد انتقام گیری از پدرم را داشتم تا اینکه روز جمعه پدرم در حال استراحت بود که با چوب به سراغش رفته و ضربات محکمی به صورتش زدم و سپس برای اطمینان از مرگ او با چاقو ضرباتی به ناحیه گردنش زدم.»

وی افزود: « پس از کشتن Killing پدرم جسدش را در کف کمد دیواری خانه مان دفن کرده و برای پنهان ماندن این جنایت روی آن را سیمان کشی کردم و سعی داشتم با داستانسرایی این قتل را پنهان نگه دارم که در بازجویی های پلیسی در تناقض گویی هایم گرفتار شده و به ناچار لب به سخن باز کردم.

سرهنگ حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: « هم اکنون تیم های جنایی و بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم Crime حضور دارند و تحقیقات تکمیلی در این قتل خانوادگی در حال رسیدگی است.»

پسردایی رضا به خبرنگار رکنا گفت: 4 ماه قبل عمه ام فوت کرد و رضا و پدرش در خانه تنها زندگی می کردند و هیچ وقت فکر نمی کردیم رضا که پسر آرامی است دست به این کار بزند.

وی افزود: در مورد بدرفتاری های شوهر عمه ام اطلاعی نداریم ولی شنیدیم که او قصد داشته ازدواج مجدد کند. پس از ناپدید شدن پدر رضا همگی فکر می کردیم او از خانه رفته است تا اینکه شب گذشته رضا که میهمان خانه مان بود ادعا کرد که پدرش را به قتل رسانده و جسدش را داخل کمد دیواری اتاق خواب خانه دفن کرده است و به همین خاطر او را به پلیس آگاهی تهران بردیم و در آنجا به جزئیات قتل پدرش اعتراف کرد.

همسایه ها و دوستان رضا هیچ کدام باور نداشتند که دوستشان دست به قتل پدرشان زده است، یکی از همسایه ها به خبرنگار رکنا گفت: رضا پسر آرامی بود و به تازگی به این محل آمده بودند و با توجه به رفتارها و اخلاقی که داشت همه او را به عنوان یک جوان مودب و با اخلاق صدا می کردند و همگی او را با اسم آقا رضا صدا می زدند.

یکی از دوستان رضا ابتدا می گفت که پدر رضا به قتل رسیده ولی کار رضا نیست چون او آزارش به هیچ کس نمی رسید اما این جوان وقتی شنید که پسر جوان به قتل پدرش اعتراف کرده شوکه شد و عنوان کرد چطور می شود رضا پدرش را کشته باشد!

بنا به این گزارش، بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت و آتش نشانی در محل جنایت حضور یافته و در حال بیرون کشیدن جسد از محل دفن شده هستند و رضا نیز در صحنه جرم حضور دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

رکنا: قتل پدر به دست پسر در سلسبیل

رکنا: قتل پدر به دست پسر در سلسبیل

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رئیس جمهور توسط سپاه ثارالله کرمان

مرگ تلخ یک پلیس اردستان در حادثه ماشین حمل زندانی+ عکس

قتل دختر 15 روزه در خشم پدر + عکس

اقدام ناپسند پرستار زن با بیمار 95 ساله + فیلم

فوری/مردی در عباس آباد زن و 2 دخترش را به آتش کشید

دوربین مداربسته راز رفتارهای بی رحمانه پرستار بچه را لو داد+ فیلم

سقوط مرگبار سنگ روی ماشین شاسی بلند در گیلان + عکس ماشین له شده

پشت پرده عجیب نقشه زشت پزشک اورژانس در تهران + عکس

اظهارات جدید پلیس در قتل شیطانی ستایش قریشی

بلای شومی که در حمام بر سر دختر 12 ساله آمد!

ارتباط کثیف 2 هم دانشگاهی که هر دو متاهل بودند!

با نگاه های شیطانی راننده پراید و حرف های شرم آوری که گفت فهمیدم که در دام افتاده ام و!!!

شکایت زن جوان به خاطر ارتباط شوهرش با یک زن شوهردار / زن و مرد به شلاق، تبعید و کار اجباری محکوم شدند

دستگیری «هاردی» بعد‌از ‌100‌فقره سرقت‌ بدون‌ «لورل» + عکس

راز 100 هزار روپیه تقلبی که به صراف ایرانی فروخته شده بود! +عکس

نقشه عجیب شوهر برای جلوگیری از ادامه تحصیل همسرش در زاهدان

فرمان خیالی آدمکشی در کرج / فریدون دستش به خون آغشته شد + عکس

سرقت در ۵ ثانیه از 800 مهمان عروسی / عملیات پلیس تهران برای دستگیری 116 مجرم در 24 ساعت

این دو خواهر جوان سرنوشت هولناکی داشتند / مادر از سوگند و سولماز گفت + عکس

فوری/خودکشی دختر جوان در بیمارستان امام خمینی+ عکس

ماساژ شیطانی زنان در خانه مجردی / حمله پلیس مشهد به لانه مرد جوان

مردی بسیار عجیب با پایین تنه ای وحشتناک! + تصاویر

کدخبر: 314559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟