تا پای جان در راه پیمان خود با مقام معظم رهبری ایستاده ایم

به گزارش گروه انتظامی رکنا، سردار "خلیل واعظی" رییس پلیس استان بوشهر در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسابت هفته ناجا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امنیت به همان اندازه که مهم است به همان اندازه هم مورد هجوم و دشمنی دشمنان هم است. 
وی بیان داشت: در حال حاظر تمامی شاخص های امنیتی در حوزه انتظامی به لطف خداوند و با همکاری مردم ولایتمدار و همه دستگاه های مربوطه در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. 
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه جوانان ما در راه حفظ امنیت در نیروی های مسلح به خصوص نیروی انتظامی با تمام وجود تلاش می کنند، اضافه کرد: نیروی انتظامی تنها سازمانی است که در سراسر کشور در مقابل چشم مردم حضور دارد. 
سردار واعظی تاکید کرد: ما آمادگی داریم در جای جای این کشور پهناور با حضور پر افتخار ماموران نیروی انتظامی پیمانی که با مقام معظم رهبری بسته ایم تا پای جان بمانیم. 
فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی از روز جمعه 14 مهرماه با حضور کارکنان در نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه آغاز و طی این هفته برنامه های متنوع انتظامی و اجتماعی اجرا و در روز پنج شنبه 20 مهرماه با مراسم غبارروبی گلزار شهدا به پایان می رسد. 
گفتنی است، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسیت هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولان کشوری و لشکری و یگان های نمونه ناجا، مرزبانی، نیروی هوایی و دریایی ارتش، منطقه دوم دریایی سپاه استان و سپاه امام صادق(ع) برگزار شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟