فرصت طلبی زن مطلقه در تحقیر کثیف داماد توسط عروس خانم ! + عکس

یک روز، هر دو پایش را در یک کفش کرد که باید خودرویمان را بفروشیم و یک خودروی صفر کیلومتر بخریم.

هرچه می گفتم تازه ازدواج کرده ایم و با این همه هزینه های سنگین، نمی توانم قسط بدهم فایده ای نداشت، بغض کرده بودم و دلم می خواست بنشینم و یک دل سیر گریه کنم.

از خانه بیرون زدم. درحال رانندگی با یک پیامک تحقیر آمیز قلبم را به درد آورد. نوشته بود: «تو لیاقت مرا نداری.» گوشی را خاموش کردم و به راه خودم ادامه دادم.

زیر لب به وی بدوبیراه می گفتم که نگاه خانمی جوان توجه مرا به خودش جلب کرد. کنار خیابان منتظر تاکسی بود. ناخودآگاه پدال ترمز را فشار دادم.

در حالی که لبخندی بر چهره داشت، در ماشین را باز کرد و کنارم نشست. بی مقدمه از تلخی های روزگار گلایه کرد. من هم که دنبال گوش مفت می گشتم سفره دلم را باز کردم.

زن جوان که خیلی ماهرانه فیلم بازی می کرد یک لحظه چشمانش پر از اشک شد. می گفت بچه اش مریض است و پول خرید دارو ندارد.

چون ادعا می کرد مطلقه است، دلم برایش سوخت. مقداری پول به او دادم و شماره تلفنم را گرفت تا در آینده بدهی خود را بپردازد.

به این ترتیب، ارتباط ما در تلگرام Telegram برقرار شد. چند روز بعد، پیام داد که فردی برایش ایجاد مزاحمت می کند. با فرد مزاحم که گویا قبلا با این زن ازدواج موقت کرده بود، درگیر شدم و برای خودم دردسر تازه ای درست کردم.

کار به کلانتری کشید و موضوع ارتباط یکی ـ دو روزه ام با این زن شیاد لو رفت. حالا این زن شاکی شده و ادعا دارد درصدد ازدواج رسمی با آن مرد بوده و من قصد اغفالش را داشته ام.

وی پولی می خواهد تا رضایت بدهد. از همه اینها بدتر، همسرم است که ماجرا را فهمیده و بهانه دستش افتاده تا شخصیتم را له کند.

گفتگو با کارشناس:

درباره این ماجرا نظر یکی از مدرسان مهارت های زندگی را جویا شدیم. «طیبه روغنگر» معتقد است: دخالت دیگران در زندگی یکی از موضوع هایی است که خیلی از زوج های جوان از آن نالان هستند و مشکلاتی برایشان ایجاد می کند.

وی افزود: بسیاری از خانواده ها بین 2 واژه «حمایت» و «دخالت» نمی توانند تفکیک قائل شوند و گاهی به بهانه حمایت، ناخواسته و ندانسته در زندگی فرزندان خود دخالت می کنند. واقعیت اینست که تا افراد خودشان اجازه ندهند کسی نمی تواند در زندگی مشترک شان دخالت کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در برخی از مواقع زوج های جوان ممکن است با دخالت هایی مواجه شوند که والدین اصرار بر انجام آن دارند.

در چنین شرایطی زوج های جوان می توانند به ظاهر و به صورت‌ آزمایشی خواسته پدر یا مادر را اجرا کرده تا اگر آن را نپسندیدند بعد از آن نظر خود را اعمال کنند و در چنین شرایطی حتما باید از یک کارشناس مشاوره نیز که فرد سوم و بی طرفی است راهنمایی بگیرند.

یکی از ایرادهایی که فضا را برای دخالت دیگران آماده می سازد این است که گاهی برخی افراد، همسر خود را مسئول رفتار اشتباه خانواده و اقوام او می دانند و در این شرایط درگیری به وجود می آید.

طیبه روغنگر تاکید کرد: یکی از راه هایی که می تواند تاثیر به سزایی در مهار دخالت دیگران داشته باشد این است که هر یک از زوج ها در نهایت احترام با خانواده خود در این باره صحبت کنند و به راه کاری مناسب برای برطرف کردن مشکل دست یابند.

این مشاوره خانواده گفت: در زندگی زناشویی برای یک زن هیچ چیز سخت تر و دردناک تر از این نیست که بفهمد مرد زندگی اش، تکیه گاهش، کسی که در زمان ازدواج متعهد شده، با زن دیگری ارتباط برقرار کرده و به او خیانت می کند.

اما بروز چنین آسیبی خود نیازمند بررسی و مطالعه است. در این ماجرا مرد جوان هنگام ازدواج و در انتخاب همسر معیارها و اصول درست انتخاب شریک زندگی آینده اش را نادیده گرفت و تنها بر اساس تصورات ذهنی و زیبایی و پول پا پیش گذاشت.

یک نکته مهم اینکه برآورده ساختن نیازهای عاطفی، احساسی و جنسی مرد از سوی زن یک ضرورت برای برپایی و پایایی زندگی زناشویی است و اگر تامین نشود مرد تصور می کند این نیازها را باید در فضایی خارج از خانه تامین کند.

نبود آرامش و آسایش در خانواده و هنگامی که زن دعوا می کند، فریاد می کشد و همسرش را تحقیر و سرزنش می کند شوهرش را به سوی رفتار نادرست می کشاند.

یک زن باید حالت روحی و روانی مرد خود را بشناسد، عصبانیت خودش را کنترل کند و در اینجا شناخت دقیق تر زن و شوهر از همدیگر، قدرت کنترل خشم و حل مساله، احترام به همدیگر در همه حال و مطلوب نگه داشتن رابطه عاطفی و کلامی خود و همسرش می تواند از وقوع آسیب ها و مشکلاتی این چنین پیشگیری کند.

وی در پایان تاکید کرد: این گونه موارد ناشی از ضعف و کمبود مهارت های زندگی در زوج جوان است که برای حل مشکل باید آنها از خدمات مشاوره ای و روان شناسی استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پیام پدر صادق برمکی جوان مهابادی / مردم عزیز تجمع نکنید + فیلم و عکس

ضجه های مادر دانشجوی مهابادی در قتلگاه پسرش + فیلم دردناک

اظهارات فرماندار مهاباد درباره پرونده قتل جوان دانشجو/عدالت سریع اجرا می شود

قتل جوان مهابادی در پایان میهمانی شیطان / خانواد صادق چه می خواهند؟ + عکس

تجاوز راننده اسنپ به زن جوان که مقصدش فرودگاه مهرآباد بود + فیلم گفتگو با راننده و عکس

جزئیات قتل هولناک جوان مهابادی از زبان دادستان و رییس پلیس + فیلم و عکس

چاقوکشی مداح در شب عاشورا در خرم آباد + فیلم 14+

فیلم رفتار بی شرمانه یک دانش‌آموز با معلم اش در کلاس + عکس

حمید فهیمده بود که دوستش با خاله اش ارتباط سیاه دارد / حمید حلق آویز در باغ پیدا شد!

مرگ دختر 19 ساله مشهدی زیر دست 2 جراح زیبایی

دعوت پیامکی از عروس و داماد برای میهمانی شوم + تصاویر

4 دانشجوی مهابادی در برابر دوربین دوستشان را همانند داعشی ها کشتند + نامه ای که خوانده نشده است + فیلم و عکس

فیلم و عکس از لحظه به لحظه قتل وحشتناک جوان مهابادی توسط شیطان + جزئیات و گفتگو

دمپایی های امیر قطر ؛ حاشیه جدید اینستاگرام ظریف +عکس

فرصت طلبی زن مطلقه در تحقیر کثیف داماد توسط عروس خانم ! + عکس

چهره یک قاتل: چگونه یک ستاره ورزشی به قاتل دیوانه تبدیل شد؟ +تصاویر

قتل تازه داماد در رستوران جاده فشم + عکس

دستگیری خواهران سارق در شاهین شهر

جعفری قهرمان ووشوی جهان: من زنده‌ام! + فیلم

حمام خون با تصادف قطار مسافربری در قزوین

فرصت طلبی زن مطلقه در تحقیر کثیف داماد توسط عروس خانم !+ عکس

 

کدخبر: 312438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟