اقدام وحشیانه یک مرد برای آمادگی 2 سگ مسابقه ای + فیلم
حجم ویدیو: 3.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

ویدئوی منتشر شده از صحنه کشیده شدن دو سگ در پشت یک خودرو در یکی از جاده های چین خشم کاربران چینی را برانگیخت. در این ویدئو مشاهده می شود صاحب سگ ها در حالی که این دو حیوان را با طناب به عقب خودروی خود بسته بود آنها را تا چندین کیلومتر در خیابان می کشد. در این ویدئو که گفته می شود در یکی از خیابان های شهر " دالیان " استان لیائونینگ چین تهیه شده است مشاهده می شود که یکی از سگ ها به محض توقف خودرو روی زمین می افتد.
انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین، خشم کاربران چینی را برانگیخت. بسیاری از کاربران با بی رحم خواندن این مرد او را مستحق مجازاتی سخت دانستند. یکی از کاربران خشمگین در کامنتی نوشت : "ای کاش می توانستم یک طناب به گردن این مرد ببندم و او را مجبور کنم پشت ماشینم بدود. آن وقت حتما حال و روز این دو حیوان بیچاره را درک می کرد."
همچنین یکی از کاربران از مقامات چینی خواست تا قوانینی برای حمایت و احترام به حیوانات در این کشور وضع کنند.
پس از افزایش تهدیدها و انتقادها، صاحب این سگ نیز در گفتگو با یکی از روزنامه های محلی مدعی شد در حال آموزش سگ های خود بوده است. او گفت عاشق سگ هاست و فقط قصد آموزش و آماده کردن آنها برای شرکت در مسابقه‌ای در تاریخ 25 سپتامبر را داشته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟