قتل در لبنیاتی شهرک مسعودیه + عکس

به گزارش رکنا، ساعت 9 شامگاه هفدهم فروردین 95 به کلانتری مسعودیه خبر رسید جدال خونین بین صاحب یک لبنیاتی و مشتری اش رخ داده است. پلیس Police به محل درگیری رفت و با صاحب لبنیاتی به نام امین و مشتری 30 ساله اش به نام حمید روبه رو شد که هر دو چاقو خورده و زخمی شده بودند. دو مجروح این درگیری به بیمارستان منتقل شدند اما حمید به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.امین پس از درمان تحت بازجویی قرار گرفت و به درگیری خونین اعتراف کرد.

وی دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده اولیای دم برای امین حکم قصاص خواستند. سپس امین به دفاع پرداخت. وی گفت: من به همراه برادر و شاگرد مغازه ام در لبنیاتی کار می کردیم. آن شب مغازه ام شلوغ بود که حمید برای خرید وارد مغازه ام شد. او در حال صحبت کردن با گوشی موبایل بود که یک باره شروع به فحاشی کرد. حمید با کسی که پشت خط موبایل بود فحش های ناموسی می داد. من از او خواستم تا مغازه را ترک کند یا به گفت و گوی تلفنی اش پایان دهد که با من درگیر شد. اما دعوا با میانجگری سایر مشتریان تمام شد و حمید مغازه را ترک کرد.

وی ادامه داد: چند دقیقه ای از این ماجرا نگذشته بود که این بارحمید و چند نفر از دوستانش وارد مغازه شدند. حمید با چاقو به سمت من حمله کرد و به دست و صورتم زد. صورتم خونی شده و چشمانم جایی را نمی دید. همان موقع از پشت دخل مغازه چاقوی تیزی را که با آن حلبی های پنیر را می بریدم به دست گرفتم و آن را در هوا چرخاندم.من نمی دانم چاقو به حمید برخورد کرد یا نه. در آن درگیری برادرم و شاگرد مغازه و چند نفر از دوستان حمید هم حضور داشتند. من جایی را نمی دیدم به همین خاطر قتل Murder حمید را قبول ندارم.

سپس برادر امین به نام امیر که با قرار وثیقه آزاد است در جایگاه ویژه ایستاد و منکر شرکت در نزاع منجر به قتل شد. وی گفت: وقتی در مغازه دعوا رخ داد من برای میانجگری وارد دعوا شدم اما چاقویی در دست نداشتم و فقط می خواستم به دعوا پایان دهم.

سایر شرکت کننده های در دعوا نیز یک به یک به دفاع پرداختند. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آخرین دست‌ نوشته پدر بی رحم چه بود؟ +عکس

سرقت خودرو حامل نوزاد +عکس

شب «بله برون» من و وحید خیلی کوتاه بود! / وقتی شوهرم به زندان رفت

شیطان صفت 101 ساله با شکایت یک دختر محکوم شد + عکس

50 میلیون تومان هزینه یک استکان چای داغ برای قاتل + عکس

با زن دوست صمیمی ام ارتباط شیطانی گرفتم و یک دختر مرا به زندگی بازگرداند!

قتل شهردار در گورستان ! +عکس

سـریال اتوبوس های مرگ! +عکس

فیلم / درگیری هواداران پرسپولیس با هواداران الاهلی / مهدی طارمی دخالت کرد

ماجرای دسته گل عجیب یک عروس

خیاط قاتل، عاشق خوانندگی بود! + عکس

تصاویری عجیب از بازیگوشی راهبه ها

اعتراف رضا سوری خواننده زیرزمینی به قتل در استودیوی ضبط صدا +عکس

فریادهای" بابا بابا " ی 2 دختر در قتل عام فجیع خانوادگی/همسایه ها شوکه هستند + عکس

جزئیات دلیل مرگ بازیگر مشهور و جوان سینما منتشر شد+عکس

قتل دختر19 ساله در پارتی شبانه/جسد داخل یخچال بود+ عکس دختر

اظهارات وحشتناک مسافران اتوبوس مرگ در آبعلی +عکس

مرگ پزشک سرشناس بابلی در حادثه دره جاجرود + عکس

لحظه مرگ قاتل خطرناک فراری با گلوله پلیس / کورش که بود؟ + فیلم

 

کدخبر: 304712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟