به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ احمد ثمره حسینی، رئیس پلیس شهرستان خاش اظهار کرد: در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق Contraband مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مقادیر بسیار زیادی مواد مخدر Drugs توسط سوداگران مرگ در مناطق کوهستانی شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل فعالیت متهم شناسایی و ماموران با سوداگران مرگ در منطقه کوهستانی درگیر شدند.

ثمره حسینی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این محموله مواد مخدر را به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو‌های قاچاقچیان ۳ تن و ۱۷۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: همچنین در این عملیات ۱۲ قاچاقچی Smuggler دستگیر و ۷ دستگاه خودرو پ‍ژو ۴۰۵ توقیف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس شهرستان خاش با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های پلیس، مبارزه باحمل و نگهداری، قاچاق و فروش مواد مخدر است، افزود: به هیچ وجه اجازه جولان به مجرمان حوزه مواد مخدر را نخواهیم داد.
وی با بیان اینکه شهرستان خاش به دلیل همجواری با کشور پاکستان مورد توجه قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد، اذعان کرد: بسیاری از توان نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان در مرز‌ها صرف مبارزه با سوداگران مرگ می‌شود که امیدواریم با شناسایی نقاط آسیب پذیر جامعه و برنامه ریزی اصولی و عملی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، تهدید‌ها به فرصت‌هایی برای توسعه منطقه تبدیل شوند.
ثمره حسینی گفت: ماهیت اصلی نظام خدمت به مردم و تامین امنیت پایدار است و جدایی مرز شرارت از انسان‌های بی گناه مسئله جدی است که همیشه در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه طرح امنیت اجتماعی تاکنون رضایت بسیار زیاد شهروندان را در پی داشته است، گفت: بدون شک افزایش ارتقای کیفی احساس امنیت در شهرستان، برخورد جدی با سارقان و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در راستای آسایش و رفاه شهروندان بوده و در دستور کار ویژه پلیس Police قرار دارد.
رئیس پلیس شهرستان خاش اظهار کرد: شهروندان خاشی می‌توانند هرگونه ناهنجاری و مواد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

قتل دایی توسط خواهرزاده در جاده / در خوزستان رخ داد

ماجرای نجات خواهر شوهر 17 ساله توسط عروس درستکار

صحنه وحشتناکی که زن تایلندی در آشپزخانه دید +فیلم (+16)

اقدام سیاه 2 پلیس با 2 دانش آموز دختر در راهرو آپارتمان

دستگیری جلاد 15 ساله داعش / او می خواهد به روستایشان بازگردد! + عکس

عاقبت دردناک مردی که خودروی روشن خود را در خیابان رها کرد + فیلم

وقتی برای مادرم خواستگار آمد دیوانه شدم/آن مرد وعده های عجیبی داده بود

شیرین با دوست علی سرو سری داشت /دختر وقتی جلوی در رفت صحنه وحشتناکی دید!

اقدام زشت یک مرد در خودروهای بوشهر ی ها

دسیسه زشت 23 اعدامی پشت میله های زندان چه بود؟!

ماجرای عجیب ورود 2 غاز به اتاق بازپرسی / بازپرس وحشت کرد!

استخدام مارمولک به جای پلیس / این حیوان مراسم سوگند هم داشت

اقدام وقیحانه زن مطلقه در کنار مردان کثیف/ پشیمانم

زن شیک پوش دختران زیبا را شناسایی می کرد تا مدلینگ شوند/عکس های دختران آنها را به قهقرا کشاند

رسوایی یک زن در محیط کار زیر سر چه کسی بود؟/همه می گفتند فهیمه با کارفرما دوستی دارد!

پلیس یک دزد را به آتش کشید+ فیلم

این مرد را می شناسید؟ / او مردم را از بازپرداخت وام نجات می دهد! + عکس

دیشب توچال آتش گرفت + عکس

در این کشور دولت حشیش می فروشد!

جزئیات حمله تکفیری ها به روحانی کاروان حجاج +عکس

فوری / زلزله نسبتا شدید در استان بوشهر

اقدام زشت خواهر شوهر که غوغا به پا کرد

کدخبر: 303361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟