آن‌ها هم، که دنبال بهانه می‌گشتند، مرا به باد سرزنش و نصیحت می‌گرفتند. چندبار همسرم در حضور دو برادرش و جاری‌هایم بدجور به من توهین کرد و حتی یک روز کتکم زد. بچه‌ام را برداشتم به خانۀ پدرم رفتم. چند روز قهر بودیم و چون دنبالم نیامد، دست از پا درازتر به خانه برگشتم.

روزهای سرد زندگی‌ام به همین شکل سپری شد. رابطۀ همسرم، به خاطر بداخلاقی‌هایش، با شریک اش نیز شکر آب شد و آن‌ها مغازه‌شان را تعطیل کردند. مدتی بیکار بود و فقط روی اعصاب من راه می‌رفت.

بالأخره از طریق برادرم برایش کاری جفت و جور کردیم. من می سوختم و می‌ساختم اما، یک روز، برادرشوهرم جلوِ چشمانم بچۀ شش‌ساله‌ام را آن‌ چنان کتک زد که حالت غش به او دست داد. نتوانستم خودم را کنترل کنم و رفتم طفل معصوم را از چنگ اش دربیاورم. او، در حضور همسرش، مرا هم کتک زد. شکایت کردم و با نظریۀ پزشکی قانونی، برادرشوهرم محکوم شد. دیگر کوتاه نیامدم و طلاق گرفتم. دو سال از این ماجرا گذشت. شوهرم دوباره به سراغم آمد و اصرار داشت زندگی خود را از نو بسازیم اما او هیچ تعهدی برای تغییر اخلاق و رفتارش نمی‌داد. قبول نکردم و حالا تهدیدم می‌کند که عکس‌های قدیمی‌ام را هم در فضای مجازی منتشر خواهد کرد. برای شکایت به کلانتری آمده‌ام. یک زن با هزار امید و آرزو پا به خانۀ شوهر می‌گذارد و باید نیازهای عاطفی‌اش هم دیده شود. در چند سال زندگی مشترکمان، وقتی می‌خواست یک لبخند به رویم بزند، خون‌جگرم می‌کرد و چهار کلمه حرف نمی‌زد. حالا به چه اعتمادی دوباره سرنوشت خودم و بچه‌ام را به دست او بدهم؟ برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

کفتارپیر با آبنبات چوبی دختران را به خلوتگاه می برد + عکس

ارتباط های شیطانی مادر شوهرم با مردها زندگی ام را سیاه کرده است

وقتی پریسا را داخل پژو 405 با یک مرد غریبه دیدم دنیا روی سرم خراب شد

به رفتار شوهر و دخترم مشکوک شده بودم تا اینکه دخترم راز سیاه را فاش کرد و ...

تجاوز  وحشیانه به دختر پزشک که با محسن به باغ دماوند رفته بود

شیطان بندرعباس صبح امروز در ملاءعام اعدام شد

فوری / پیکر شهید حججی تحویل سوریه شد + فیلم و عکس پیکر

حمله شیطانی 2 مرد نقابدار به زن و شوهر جوان در باغ دماوند + عکس

مرگ عجیب شادمهر در بزم شبانه ایرج

حسرت تلخ

اشک ها خوشحالی زن و مرد آواره در حرم امام‌ رضا (ع)

بچه هایم گرسنه بودند ولی من با پولی که داشتم مواد خریدم و ...

زن جوان سارق تلفنش را به باد کتک گرفت+تصاویر

کارآگاه بازی یک دختر راز ارتباط زن شوهردار با یک مرد غریبه را بر ملا کرد + عکس

کدخبر: 296096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟