این پرونده از دوم خرداد سال 94به جریان افتاد. بامداد آن روز مردی با پلیس تماس گرفت و از غرق شدن همسرش در استخر خانگی خبر داد. محل حادثه Incident خانه‌ای ویلایی در شمال تهران بود و مأموران پس از حضور در محل حادثه، جسد زن جوانی را دیدند که کنار استخر افتاده بود.

در تحقیقات مشخص شد که او اهل افغانستان است. قربانی و همسرش سرایدار خانه ویلایی بودند و مأموران به تحقیق از همسر او پرداختند. او گفت: من و همسرم سرایدار این خانه شدیم. امروز(روز حادثه) همسرم از خانه بیرون رفت و زمانی که برگشت لباس‌هایی را که خریده بود به من نشان داد.

پس از آن همسرم گفت قصد شستن لباس و آب‌تنی در استخر را دارد. من خوابیدم. ساعت 2بامداد بود که ناگهان از خواب پریدم و دیدم خبری از همسرم نیست. به سرعت خودم را به استخر ساختمان رساندم و دیدم او غرق شده است. اظهارات مرد جوان‌ در حالی بیان می‌شد که پزشکی قانونی اعلام کرد مرگ زن افغان به‌دلیل شکستگی گردن بوده است.

در چنین شرایطی کارآگاهان بار دیگر به تحقیق از همسر قربانی پرداختند. با این وجود قاضی جنایی دستور بازداشت وی را صادر و در نهایت براساس 6دلیل قضایی او را قاتل The Murderer شناخت. یکی از دلایل این بود که خانواده زن جوان در تحقیقات اظهار داشتند که دخترشان به هیچ عنوان شنا بلد نبوده و بعید بود که به تنهایی آن هم شب به استخر برود.

دوم اینکه زن جوان معمولا با فرزندانش به استخر می‌رفته و هنگام حضور در استخر در را از داخل قفل می‌کرده اما زمان حادثه در استخر نیمه باز بود. سومین دلیل این بود که تلفن همراه زن جوان به طرز مرموزی ناپدید شده است و شوهرش در تحقیقات مدعی شده که گوشی را مادر همسرش به‌خاطر ناراحت شدن از مرگ دخترش، ‌به زمین کوبید و شکست. ‌حال آنکه مادر قربانی منکر ماجرا شده است.

دلیل چهارم اینکه 2فرزند قربانی عنوان کرده‌اند شب حادثه پدر و مادرشان با هم درگیر شده‌اند که مرد جوان در توضیح علت درگیری گفت: همسرم در آرایشگاهی کار می‌کرد که من با این موضوع مخالف بودم اما او اهمیتی به حرفم نمی‌داد. شب حادثه هم سر همین موضوع بحث کردیم اما اختلافمان جدی نبود.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که زن جوان به‌طور پنهانی با مردی در ارتباط بوده و شوهرش نیز از این ماجرا خبر داشته است. آنطور که مشخص بود تمام اختلافات این زوج بر سر این موضوع بوده و احتمالا او به همین دلیل دست به جنایت زده است. اما ششمین و آخرین دلیل قضایی این است که مرد جوان مدعی بود شب حادثه بعد از خوردن شام خیلی زود خوابیده است اما فرزندان وی می‌گفتند که آن شب پدرشان پس از ساعت‌ها درگیری با مادرشان، از خانه بیرون رفت و پس از آن چندین بار با همسرش تماس گرفته و تلفنی هم با یکدیگر صحبت کرد‌ه‌اند.

حتی پرینت تماس‌های موبایل مرد جوان هم دروغ او را ثابت می‌کرد.با مطرح شدن این 6دلیل، قاضی جنایی کیفرخواست قتل Murder عمد در پرونده را صادر کرده تا متهم به‌زودی به اتهام قتل عمد در دادگاه کیفری محاکمه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

داماد کرجی قبل از شب عروس خود را دار زد!

عکس / مرگ تلخ پس از خودسوزی در برابر شهرداری قم

ناگفته های جدید عامل مرگ بنیتا + فیلم و عکس

2 دست قطع شده یک مرد در کیف برادرش بود! + فیلم

پسر عمویم وقتی مرا تصاحب کرد ...

انگشتان غول پیکر یک روستایی +عکس

«نوقداره بندها» به خاطر چشم چرانی به جان هم افتادند + عکس

مرد خشمگین خانه نامزد سابقش که عروس شده بود را آتش زد +عکس

زن جوان خیلی راحت گفت با شوهرم ارتباط دارد و ... / او تصاویر بی شرمانه برای سعید فرستاده بود!

اعتراف عجیب دانشجوی ممتاز تهرانی به دفن دوستش در بهشت زهرا / آزیتا را از 16 سالگی دوست داشتم ولی ...

راز مردی که 20 سال در بند قاتلان زندان در انتظار اعدام است + عکس

نیمه شب در خانه زن بیوه چه گذشت؟ / 3 مرد افغان اعتراف کردند + عکس

دخترم سوگند مانند آتنا و بنیتا کشته شد + عکس

لحظات تلخ برای سیل زده از زبان بازمانده ها / عروس و دامادی که همه زندگی شان را آب برد+عکس

روایت های متفاوت از درگیری مرگ دست فروش با ماموران شهرداری قم + فیلم و عکس

۷۴ ضربه شلاق در انتظار میناوند

عاقبت تلخ و عبرت انگیز زنی که دوست داشت پاهایش را روی داشبورد قرار دهد + تصاویر

مرگ دلخراش مرد دستفروش در درگیری با ماموران شهرداری قم + فیلم

2 شهید مدافع حرم که قبل از حججی «سر» دادند + عکس 14+

نجات مرد روستایی از چنگال خرس قهوه ای پس از 10 دقیقه مبارزه + عکس

 

کدخبر: 293979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟