وقتی فهمیدم کامبیز با خواهر شوهردارم ارتباط شیطانی دارد ... + عکس دادگاه

به گزارش گروه جنایی رکنا، عصر پانزدهم بهمن 93 درگیری خونین بین دو دوست در یکی از خیابان های محله کن به کلانتری اعلام شد. بررسی ها نشان می داد در جدال خونین بین دو رفیق پسر 29ساله ای به نام کامبیز با ضربه چاقو به گردنش زخمی و به بیمارستان پیامبران منتقل شده است. در حالی که تلاش برای ردیابی پسر چاقوکش که متواری شده بود ادامه داشت از بیمارستان خبر رسید کامبیز به خاطر شدت جراحات جان سپرده است.

ردیابی عامل جنایت Crime آغاز شده بود که بامداد بیست و نهم بهمن ماه مرد 30 ساله ای به نام مانی به پلیس Police آگاهی رفت و خودش را عامل جنایت در محله کن معرفی کرد. وی گفت: من در جدال با دوست صمیمی ام او را کشتم و فرار Escape کردم اما حالا به خاطر عذاب وجدان تسلیم قانون Law شدم.

وی در تشریح انگیزه جنایت گفت: من و کامبیز پنج سال بود که با هم دوست بودیم و به خانه یکدیگر رفت و آمد داشتیم. من او را مانند برادرم دوست داشتم اما یکباره متوجه شدم او به من خیانت Cheat کرده و با خواهرم که همسر و دو فرزند دارد ارتباط کرده است.

وی ادامه داد: وقتی یک بار خواهرم را مقابل سنگ چین های باغ پدری کامبیز دیدم عصبانی شدم. من ماجرا را با برادر بزرگم در میان گذاشتم و ما با هم کامبیز را به زور سوار ماشین کردیم و به حاشیه اتوبان آزادگان بردیم. ما او را تهدید به مرگ کردیم و از او خواستیم تا دست از سر زندگی خواهرمان بردارد. او هم قبول کرد. مدتی بود از کامبیز خبری نداشتم تا اینکه چهارم بهمن ماه مادر او مقابل در خانه مان آمد. مادرش گفت خواهرم هنوز با کامبیز در ارتباط است. او از من خواست تا قبل از آبروریزی بیشتر با خواهرم صحبت کنیم.

وی ادامه داد: من که از شنیدن حرف های مادر کامبیز شوکه شده بودم مقابل خانه آنها رفتم و از کامبیز خواستم تا همراهم بیاید. اما او قبول نکرد. کامبیز از من خواست تا سوار ماشینش شوم. من هم که مشروب خورده و مست بودم سوار ماشین او شدم. اما کامبیز مرا به خانه یکی از بستگانشان برد تا آنجا با هم صحبت کنیم. او در را به رویم قفل کرد و به سمت من حمله ور شد. چون مست بودم روی زمین افتادم.او در حال کتک زدن من بود که به رویش چاقو کشید و ضربه ای به سینه و گردن او زدم.

به دنبال اعتراف های مانی و بازسازی صحنه جرم Crime وی پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده مانی خودش را به دیوانگی زد و ادعا کرد سابقه بستری شدن در بیمارستان روانی را دارد. وکیل وی نیز مدارکی مبنی بر چندین بار اقدام مانی به خودکشی ارائه داد. به این ترتیب این متهم به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد.

وقتی کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند مانی مبتلا به اختلال روانی است اما در زمان ارتکاب جرم قوه تمیز و اراده داشته است وی بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد.

در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده پدر قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من با دریافت دیه از قصاص صرف نظر می کنم. اما مادر مقتول در حالی که اشک می ریخت گفت: به هیچ قیمتی از خون پسرم نمی گذرم و حاضر سهم همسرم را بپردازم تا قاتل The Murderer پسرم اعدام execution شود.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: من حال طبیعی نداشتم که با کامبیز درگیر شدم.او با رابطه پنهانی که با خواهرم برقرار کرده بود آبرویمان را در محل برده و موجب سرافکندگی ما شده بود. من برای ادب کردن دوستم با او قرار گذاشتم ولی قصد کشتن Killing او را نداشتم. من حالا دفاعی ندارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و مانی را به قصاص محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

حمله بازیکن تراکتور با چاقو به بازیکن پیکان در هتل المپیک + عکس

گوینده معروف رادیو درگذشت + عکس

فاطمه پلنگ کیست؟/این زن با مرگ شوهر صیغه ای اش سکوت کرد و....+عکس

فوری / حمله دراکولا مرگبار به شهرهای شمال ایران + عکس

حکم اعدام عروس در تهران + عکس

مرد شیطان‌صفت در دادگاه تهران به 134 سال زندان و 794 ‌شلاق ‌محکوم شد

فیلم لحظه زنده به گور کردن یک زن پس از مرگ همسرش + عکس

دوستم پیشنهاد شرم آوری داد و ... / او گفت زنم را طلاق دهم چون با او ارتباط دارد!

4 مرد شیطان صفت زن جوانی را که از چنگان دو موتورسوار نجات یافته بود به بیابان جاده قم بردند و ... + عکس

این 4 مرد شب ها با شمشیر و تبر حمله می کردند / در باغ جاده قوچان چه گذشت؟ + عکس

بلایی که مرد زندانی سر زنش آورد / از صابر طلاق خواستم او به من تهمت زد و ...

جزئیات فرار یک زندانی از بیمارستان / فروش زندان اوین که 8 مالک دارد

تیراندازی در پادگان‌ها ارتباطی به فرماندهان نداشت

اقدام کثیف یک زن لباس پلیس در پارک ملت

بلایی که صبح عروسی بر سر دختر جوان آمد / داماد با او چه کرد؟

 

50 هزار تومان دادم و وارد خانه فساد شدم وقتی زن جوان را در آن وضعیت دیدم ... +عکس

کدخبر: 292770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟