مأموران انتظامی استان هرمزگان در بررسی از منزل ویلایی که اطراف آن جسدی یافت شده بود، دو فرد را که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشتند دستگیر کردند.

یکی از ساکنین آن منزل بیان کرد صاحب جسدبه جهت مصرف مواد مخدر Drugs به منزل من تردد داشت، دو شب قبل، بعد از مصرف مواد مخدر خوابید و دیگر بلند نشد و من از ترس وی را داخل فرش قرار داده و به بیرون از منزل منتقل کردم.

با توجه به تناقض‌گویی‌های متهم و استفاده از فنون بازجویی و شگردهای خاص پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک موجود، متهم لب به اعتراف گشود و به قتل Murder اعتراف کرد.

متهم در بازجویی‌ها ادامه داد مقتول جهت مصرف مواد مخدر به منزل این‌جانب آمده بود که پس از مصرف به دلیل اینکه گوشی موبایلم را سرقت Stealing کرده بود با هم بحث‌وجدل کردیم

متهم ادامه داد در نهایت با استفاده از یک عدد چوب‌دستی که از قبل در اتاقم داشتم تعداد چهار ضربه به سرش کوبیدم که از بینی‌اش خون جاری شد و بر زمین افتاد.

متهم گفت از ترس درب منزل را بسته و به بیرون رفتم، چند ساعت بعد که برگشتم مشاهده نمودم که بدنش خشک و فوت نموده به همین منظور در اواخر شب با یکی از دوستانم جسد وی را داخل فرش پیچیده و پس از قرار دادن بر روی نردبان او را به داخل کوچه‌ای در همان محل انتقال دادیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟