اقدام هولناک فریبرز با خواهرش در راه پله خانه ویلایی سعادت آباد /او به زنش هم رحم نکرد + عکس

ظهر سی ام اردیبهشت 95 یک مرد 60 ساله با کلانتری 134 شهرک غرب تماس گرفت و از مرگ خواهر 67ساله اش به نام پروین خبر داد. پلیس Police وقتی به خانه ویلایی در سعادت اباد رفت در پاگرد با جنازه کبود زن سالخورده روبه رو شد. برادر وی به نام فریبرز که هراسان بود گفت: بعد از فوت پدر و مادرم من در طبقه دوم خانه موروثی و خواهرم در طبقه اول زندگی می کردیم. دیشب حالم خوب نبود. به همین خاطر به بیمارستان رفتم و ساعت 2 نیمه شب به خانه برگشتم. همان موقع خواهرم از صدای بسته شدن در پارکینگ از خواب بیدار شده بود با پاگرد امد و شروع به داد و فریاد کرد. او می گفت باعث شده ام از خواب بیدار شود. سعی کردم به او بفهمانم که بیمارستان بوده ام اما خواهرم عصبانی بود. او با سنگی که در دست داشت به سمت من حمله کرد. پروین با سنگ به دستم کوبید که موجب شکستن انگشتانم شد. من هم او را با مشت و لگد کتک زدم. سر خواهرم با میله های راه پله برخورد کرد و روی زمین افتاد.من همان موقع به خانه ام رفتم اما ظهر وقتی قصد داشتم برای خرید از خانه بیرون بروم در راه پله ها با جنازه او روبه رو شدم. به دنبال اظهارات این مرد وی بازداشت شد.

خواهر کوچک فریبرز از او شکایت کرد و گفت او از مدتها قبل به خاطر ارث و میراث با خواهرش اختلاف داشته و به همین خاطر هم او را کشته است.

در حالی که پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه مغزی اعلام کرده بود برادر دیگر فریبرز از شکایت صرف نظر و اعلام گذشت کرد.ولی خواهر کوچک وی برای فریبرز قصاص خواست. به این ترتیب این مرد دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که به ریاست قاضی Judge اصغرعبداللهی و با حضور یک مستشار تشکیل شد خواهر قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: برادرم با نقشه قبلی و به خاطر ارث و میراث خواهرم را کشت.به همین خاطر حاضرم تفاضل دیه را بپردازم تا فریبرز اعدام execution شود.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و در حالی که اشک می ریخت به تشریح جزییات ماجرا پرداخت. وی گفت: خواهرم زن بدخلقی بود.او هیچ وقت ازدواج نکرده و با پدر و مادرمان زندگی می کرد. او بارها در زمان حیات پدر و مادرمان با انها درگیر شده و انها را کتک زده بود.حتی یکبار مادرمان را از روی ویلچر به زمین انداخته بود.پروین بعد از فوت پدر و مادرمان در خانه آنها زندگی می کرد. خواهرم با رفتارهایش موجب شده بود همسرم از من جدا شود. همسر و فرزند معلولم هم در خانه ای دیگر زندگی می کردند و من به تنهایی در طبقه دوم خانه موروثی ساکن بودم. حتی خواهرم قبلا یکبار بر سر مزار پدر و مادرمان با من درگیر شده و دستم را شکسته بود که از او شکایت کردم اما به پیشنهاد قاضی رسیدگی کننده به پرونده اعلام گذشت کردم.

وی ادامه داد: آن شب هم وقتی از بیمارستان به خانه برگشتم خواهرم بی دلیل شروع به داد و فریاد کرد. من واقعا قصد کشتن Killing او را نداشتم. ضربه ای که با سنگ به انگشتانم زد و موجب شکستن انگشتانم شد موجب شد کنترل اعصابم را از دست بدهم و او را کتک زنم. باور کنید برخورد سر او با میله های نرده موجب مرگ او شد. من از شدت عصبانیت او را رها کردم ولی ظهر روز بعد وقتی سراغش رفتم که جان سپرده بود.

در این بین خواهر متهم برخاست و گفت: برادرم دروغ می گوید. خواهرم نسبت به تفکیک ملک پدری مان اقدام کرده و درخواست داده بود تا سهمش را از فریبرز جدا کند و به خانه دیگری برود. فریبرز به همین خاطر خواهرم را کشت. او قبلا هم بارها خواهرم را تهدید به مرگ کرده بود.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده فریبرز را به قصاص محکوم کرد.

گفت و گو با خواهرمتهم

برادرتان سابقه کیفری دارد؟

نه.

شغل او چه بود؟

برادرم کارمند یک شرکت خصوصی بود.اما قبل از آن یک مرغداری داشت که ان را اداره می کرد.

اختلاف های خواهر و برادرتان سر چه موضوعی بود؟

پدرمان قبل از فوتش یک دانگ از خانه را به نام من و یک دانگ را به نام خواهرم پروین کرده بود. پدرم همچنین وصیت کرده بود یک سوم دارایی هایش به پروین برسد و برادرم از این موضوع ناراحت بود.

قصد ندارید به خاطر فرزند معلول برادرتان از قصاص صرف نظر کنید؟

پسر 20 ساله برادرم معلول نیست. پای او مشکل دارد و یکبار تحت عمل جراحی قرار رفته است. برادرم می خواهد با این حرف ها مظلوم نمایی کند.او با بی رحمی خواهرم را کشت و 20 ساعت او را رها کرد. اگر با اروژانس تماس گرفته بود شاید حالا خواهرم زنده بود.

چرا برادرتان از همسرش جدا شد؟ او می گوید خواهرتان عامل این جدایی بوده.

نه دروغ می گوید. برادرم انقدر همسرش را کتک زد و شکنجه Torture کرد که همسرش از او طلاق گرفت. برادرم حتی یکبار صورت همسرش را روی گاز روشن گرفته و باعث سوختگی او شده بود.او مرد بی رحم یاست و به همین خاطر می خواهم تا قصاص شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

ارتباط شیطانی فریال زن بوکسور مشهور با بوکسور دیگر لو رفت و ... + عکس

عکس جسد زورگیر جوانی که هنگام فرار به طرز وحشتناکی جان باخت + عکس

مرگ دلخراش کودک 8 ماهه در گرمای 43 درجه / مادر کودک به خاطر دزدی از مادر شوهرش در زندان بود

آخرین جزئیات از پیدا شدن سرهای بریده در تهران / آثار شلیک گلوله به سرها وجود دارد+ فیلم و عکس

فرشید می خواست هنگامه را بدون اطلاعش خوشبخت کند / تازه عروس خیلی زود طلاق خواست!

اقدام شیطانی زن و شوهر با بچه پرورشگاهی + عکس

عروس تنها به آتلیه رفت تا عکس ها را بگیرد که ...

فرار هالیوودی نیما شرور شمال از حلقه ماموران پلیس

سرقت لوح داریوش بزرگ در موزه ایران باستان

جمشد با افغان های ربوده شده چه می کرد؟

بلایی آسمانی که پشت دیوار روستایی سر مادر داعشی ها آمد

فیلم واقعی از دستگیری عامل سرویس های جاسوسی دشمن در ایران

پسرم را به خاطر قتل پسر دیگرم قصاص کردم / دار زدن پسرم سومم را خواستم و ...

معتاد 33 ساله در مشهد وینچستر داشت / ادعای عجیب او در خصوص اسلحه اش

فیلم لحظه آتش سوزی وحشتناک در برج مسکونی شعله دوبی+ فیلم

غذای حضرتی را کجا و چطور می پزند؟ + فیلم

 

 

کدخبر: 289721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟