حمام خون داماد خشن در خانه مادرزن/عروس کشته شد و مادر... +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 9:50 دقیقه شامگاه دوشنبه 9 مرداد مامه امسال اهالی خیابان میرزاده در نبرد جنوبی با صدای درگیری در یک خانه ماموران کلانتری 132 نبرد را با خبر کردند.
خیلی زود تیمی از ماموران در محل درگیری حاضر شده و با صحنه هولناک دو زن که غرق خون روی زمین افتاده بودند روبرو شدند.
در این مرحله زن جوان و مادرش که با مرگ دست و پنجه نرم می کردند توسط امدادگران اورژآنس به بیمارستان منتقل شدند و عامل این درگیری خونین که داماد خانواده بود در صحنه جرم Crimeدستگیر شد.
پرستو 25 ساله و مادر 43 ساله اش روی تخت بیمارستان تحت درمان قرار داشتند اما زن جوان که هدف ضربات زیاد چاقوی شوهرش قرار گرفته بود تسلیم مرگ شد و همین کافی بود تا ماجرایجنایت Crime خونین همسرکشی به بازپرس مرادی مخابره شود.
در این مرحله بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امورجنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران پلیس Police آگاهی تهران برای تحقیقات و بررسی انگیزه مرد همسرکش وارد عمل شوند.
شفیق 31 ساله که در همان صحنه جرم دستگیر شده بود به ماموران پلیس آگاهی تهران گفت: چندی پیش خانواده همسرم اصرار کردند که برای ادامه زندگی به تهران بیاییم که من نیز مجبور شدم همراه زنم و خانواده اش به ایران بیایم.
وی افزود: وقتی به ایران رسیدیم پدرزنم یک خانه اجاره کرد و همگی به آن خانه رفتیم اما پدرزنم مانع ورود من به خانه اش شد و می گفت که باید برم دنبال زندگی خودم و هر وقت توانستم خانه ای اجاره کنم برگردم و همسر و فرزندانم را به خانه خودم ببرم.
این درحالی بود که من نمی خواستم به ایران بیایم و به اصرار آنها بود که وارد ایران شدم و از پدرزنم خواستم که یک مدت به من وقت دهد تا بتوانم خانه تهیه کنم و در این مدت کنار آنها باشم اما او مخالفت می کرد و حتی مانع دیدن من از همسر و فرزندانم شد.
جوان افغان ادامه داد: شب حادثه Incident برای دیدن همسرم به خانه پدرزنم رفته بودم که بر سر رفتن من به آنجا با مادرزنم درگیر شدیم و از شدت عصبانیت کنترلم را از دست دادم و بهآشپزخانه رفتم و با برداشتن چاقو ابتدا مادرزنم را هدف ضربه چاقو قرار دادم و در ادامه پرستو به سمتم حمله کرد که در آن لحظه نفهمیدم چند ضربه به او زدم که خیلی زود پلیس سر رسید و همسر و مادرزنم را به بیمارستان منتقل کردند.
مرد هسرکش گفت: همه این اتفاقات از زمانی صورت گرفت که به ایران آمدیم و پدرزنم مانع دیدن همسر و دو فرزندم شد و اختلافات ما شکل گرفت.
بنا به این گزارش، بازپرس مرادی در این مرحله دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

دستگیری عامل آزار مرگبار پریا کوچولو در ساوه/این پرونده 3 متهم دارد + عکس

جلوگیری از خودسوزی مرد جوان با هوشیاری پلیس+عکس

زنی در مسیر میهمانی به قتل رسید و....

لحظه هولناک حمله خودرویی به مامور پلیس + فیلم

عجیب اما واقعی /این پسر باردار شده است! +عکس

ربودن ملیکا کوچولو از جلوی خانه شان در مشهد/ گمشدن سریالی کودکان ادامه دارد+ عکس

ثانیه های وحشت گروگان در چنگال گروگانگیر خیابانی/مرگ را جلوی چشمانم دیدم + فیلم

بلای شوم 4 پسر نوجوان بر سر پسر 12 ساله در مشهد

فیلم لحظه گریه های قاتلان بنیتا / ما چه کردیم!؟ + عکس

زنی به بهانه سفر مجردی با من به شمال مرا سر قرار کشاند و ... + عکس

دوست صمیمی ام با زنم ارتباط شیطانی داشت / وقتی فهمیدم خشکم زد و ...

4 شیطان صفت از سوی زن شوهردار برای آزار دختر نوجوان اجیر شدند + عکس

کدخبر: 289081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟