دستگیری باند سارقان خانه در نیاوران + عکس

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری دزدان خانه ها و اعتراف آن ها به 18  سرقت، خبر داد. 

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رئیس پایگاه یکم پلیس Police آگاهی پایتخت گفت: ماموران کلانتری 123 نیاوران هنگام گشت زنی در سطح حوزه متوجه رفتار مشکوک سرنشینان یک خودروی سواری می شوند که پس از توقف و بازرسی از خودرو سواری تعدادی آلات و ادوات جرم Crime مانند دیلم، افشانه اشک آور، شیشه بر، دستکش و یک dvr کشف و ضبط کرد. 
وی افزود: متهمان که دو مرد و یک خانم بودند به همراه اموال مکشوفه، برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پایگاه تحویل که هر سه متهم در بازجویی های انجام شده، منکر ارتکاب جرم شدند. نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار داده شد و طبق دستور صادره، تحقیقات وارد مرحله بعدی شد. 
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی بیان کرد: در انجام تحقیقات اهالی مراجعه و اعلام داشت که اموال خانه مسکونی وی، چندی پیش به سرقت Stealing رفته و دستگاه ضبط کننده فیلم دوربین مداربسته ساختمان نیز توسط سارقان ربوده شده است. 
وی با اشاره به شناسایی دستگاه ضبط کننده فیلم دوربین مداربسته ساختمان توسط مالباخته عنوان داشت: بدین ترتیب راز باند سارقان افشا و سارقان چاره ای جز اقرار نداشتند. 
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: متهمان به 18 فقره سرقت از خانه های مسکونی و ربودن طلا، لب تاپ و دسته چک و ... و فروختن طلاهای مسروقه اقرار کردند که تا کنون تعدادی از اموال مسروقه کشف و ضبط و سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 288892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟