سرگرد "ناصرکوهستانی"  جانشین انتظامی شهرستان "رودبار جنوب"در تشریح جزئیات این خبر گفت : به دنبال شکایات مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی و نگهداری و حمل سلاح ممنوعه توسط فردی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود : ماموران پلیس امنیت عمومی رودبار جنوب با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک اقدام ضربتی او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه غیر مجاز کشف شد.

جانشین انتظامی رودبارجنوب بیان داشت: متهم یاد شده که از مجرمین سابقه دار نیز می باشد ، اخلال در نظم عمومی ، تیراندازی ایذایی، تیراندازی منجر به جرح ، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و نزاع و درگیری را در پرونده خود دارد.

سرگرد " کوهستانی" در پایان ضمن بیان این مطلب که متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد ، یادآور شد : با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه بوده و احساس امنیت مهمتر از امنیت فیزیکی در نزد شهروندان است، این اقدام پلیس که با هماهنگی و دستور مقام قضایی انجام شد بازتاب خوبی در بین مردم داشته و از اینکه پلیس بار دیگر آرامش را برای آنان به ارمغان آورد ابراز خشنودی کردند

بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 288374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟