سرهنگ علیرضا ناصری نژاد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت Stealing محتویات داخل خودرو و اعلام مالباخته مبنی بر سرقت یک عدد کیف دستی حاوی مدارک، وجه نقد، اسناد و اوراق بهادر موضوع در دستور کار عوامل معاونت تجسس این یگان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات نامحسوس و میدانی سرنخ هایی از سارقان و وسیله نقلیه آنها به دست آمد و مشخص شد یکی از این سارقان به تازگی از زندان Prison آزاد شده و مجدد با دوستان خود اقدام به تشکیل یک باند سرقت لوازم و محتویات خودرو کرده است.

سرهنگ ناصری نژاد عنوان داشت: با تکمیل تحقیقات و شناسایی محل اختفای متهمان، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم مورد نظر به همراه همدست خود دستگیر که در بازرسی از محل اختفای آنان مقادیری اموال مسروقه و شیشه کشف شد.

وی افزود: در بازجویی های فنی، متهمان به سرقت اموال شاکی و 50 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو دیگر در سطح حوزه شمال و شمال شرق تهران اعتراف و سایر همدستان و مالخران خود را معرفی کردند.

رئیس کلانتری101 تجریش بیان داشت: با صدور قرار مناسب متهمان جهت ادامه تحقیقات فنی در اختیار پایگاه یکم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 288340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟