به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رسیدگی به این پرونده از اوایل خرداد ماه و با طرح شکایت مردی جوان در کرج آغاز شد. این مرد با حضور در دادسرا عنوان داشت که برادرش از مدتی پیش گم شده است و از او هیچ خبری ندارد. پی این ماجرا تلاش های ماموران برای رازگشایی از معما آغاز شد در حالیکه هیچ ردی از مرد مفقود شده نبود. تحقیقات در راستای این پرونده نشان می داد مفقودی با هویت اشکان یک جوان نیسان دار است و در یک باربری کار می کند و چند مدتی نیز به سر کار خود نرفته است. تحقیقات تکمیلی باز هم در این ماجرا انجام می شود تا اینکه بالاخره با پیدا شدن ردی از کریم در کلانتری 112 ابوسعید، پرونده برای رسیدگی به تهران ارجاع می شود چرا که کریم با حضور در کلانتری 112 ابوسعید از چند زورگیر شکایت کرده بود. او در شکایت خود مدعی شده بود زورگیران از او پول و گوشی اش را سرقت Stealing کرده اند. تحقیقات در تهران با تشکیل پرونده ای در شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران به جریان می افتد تا اینکه یک روز برادر مفقودی با پای خود نزد بازپرس شعبه رفته و به قاضی مرشدلو عنوان می دارد که برادرش در بیمارستان شهدای هفتم تیر بستری است. 
به زودی ماموران برای رازگشایی از معما به بیمارستان می روند تا اینکه در بیمارستان مشخص می شود کریم توسط راننده کامیونی به بیمارستان منتقل شده است در حالیکه راننده کامیون جسم بیجان او را در بیابان هایی اطراف شهر ری پیدا کرده بود. به این ترتیب تحقیقات در کلانتری کلید  خورد و با بررسی های دقیق ماموران با کریم دروغین که از زورگیران شکایت کرده بود تماس گرفته و او را به کلانتری احضار می کنند. کریم دروغین با حضور در کلانتری بازداشت و به شعبه هفتم بازپرسی می رود. او که در تمامی مراحل شکایت خود با هویت کریم حاضر شده بود این بار عنوان می کند مسلم است و اصلا شکایت زورگیری از سوی او مطرح نشده است و درواقع ماموران به او تهمت زده اند. 
به این ترتیب تحقیقات بیشتری در این رابطه صورت می گیرد تا اینکه بالاخره مفقودی در بیمارستان زبان باز می کند و از حقیقت ماجرا پرده بر می دارد . او گفت: مسلم مرا به بهانه ای به میدان نماز شهر ری کشاند و زمانیکه سوار نیسان وانتم شد با چماق ضربه ای به سرم زد و مرا از پای در آورد. من از او که نزدیک بود مرا به کشتن بدهد شاکی هستم. 
با این اظهارات بالاخره مسلم بازداشت شد و با توجه به اینکه محدوده وقوع جرم Crime در شهر ری بود پرونده به دادسرای مربوطه ارجاع شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟