نقشه کثیف زنی با شوهر خواهر برای قتل هولناک  همسر

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار عبدالرضا ناظری، رئیس پلیس Police ویژه شرق استان تهران در بیان تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدا شدن جسدی در کانال آب موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان کرد: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد مقتول بر اثر خفگی و پرتاب از ارتفاع و جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
وی افزود: با بررسی های به عمل آمده و بازجویی از خانواده مقتول مشخص شد مقتول از چندی پیش با همسر خود اختلاف داشته و در نهایت با همدستی همسر و باجناقش به قتل Murder می رسد.
ناظری در ادامه افزود: در بازجویی‌های تخصصی بعمل آمده با توجه به تناقض در گفته‌های باجناق و همسر مقتول و عذاب وجدان شدید همسر مقتول مشخص شد مقتول ابتدا توسط همسر خود مسموم و در حالت نیمه هوشیار توسط باجناق بیرون شهر انتقال می یابد و به کانال آب انداخته می شود.
رئیس پلیس ویژه شرق استان تهران در پایان با اشاره به اینکه متهم جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قضائی تحویل مراجع ذیصلاح شده خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آوردن موفقیت در ماموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟