وقتی چند جوان مزاحمم شده بودند میثم مرا از دست آنان نجات داد اما خودش مرا به جاده قم برد و ... +  عکس

این اتفاق مدتی قبل در تهران رخ داد. دختر جوان که برای شکایت از رابین‌هود قلابی راهی دادسرای جنایی تهران شده بود به قاضی پرونده گفت:‌ حدود یک‌ماه و نیم پیش برای انجام کاری به شمال تهران رفته بودم. در آنجا تعدادی پسر برایم مزاحمت ایجاد کردند. آن روز جوانی به نام میثم با دیدن آنها به سمت ما آمد.

او خودش را مأمور معرفی و پس از برخورد جدی با پسران مزاحم آنها را دور کرد. پس از آن خواست سوار ماشینش شوم تا مرا به خانه‌مان ببرد. من هم از همه جا بی‌خبر سوار ماشین میثم شدم اما او به جای اینکه مرا به خانه‌مان برساند به سمت بزرگراه قم رفت و هرچه التماس کردم توقف و مرا پیاده کند، با تهدید خواست که ساکت شوم.

او مرا به محلی خلوت برد و با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد. میثم از صحنه آزار و اذیت من فیلم سیاه تهیه و تهدید کرد که اگر از او شکایت کنم با توجه به نفوذی که دارد، شکایتم به جایی نمی‌رسد و با انتشار فیلم سیاه در اینستاگرام و تلگرام، آبرویم را می‌برد. او سپس همه پول‌ها و طلاهای مرا گرفت و رهایم کرد اما این شروع اخاذی‌های او بود.

دختر جوان ادامه داد: میثم که مدعی بود مأمور است و به‌راحتی می‌تواند برایم دردسر ایجاد کند، چند روز بعد تماس گرفت و با تهدید مجبورم کرد که 3میلیون تومان به حسابش بریزم. او از من می‌خواست که تن به خواسته‌های شیطانی‌اش بدهم و به این ترتیب چندبار مرا به مخفیگاهش کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد.

دختر جوان ادامه داد: زندگی‌ام به‌هم ریخته بود. دیگر نمی‌دانستم چه باید کنم. از این وحشت داشتم که او آبرویم را ببرد تا اینکه بالاخره تصمیم به شکایت گرفتم. چرا که میثم این‌بار از من خواست که سر راه رانندگان خودروهای مدل بالا قرار بگیرم تا او در نقش برادر یا همسرم ظاهر شده و دست به اخاذی از رانند‌ه‌ها بزند. اما من قبول نکردم و حتی به تهدیدهایش هم توجه نکردم تا اینکه متوجه شدم فیلم‌هایی را که از من گرفته در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. حالا چند روزی است که از خجالت حتی روی رفتن به خانه را ندارم و زندگی‌ام تباه شده است.

با شکایت دختر جوان و سرنخ‌هایی که او در اختیار تیم تحقیق قرار داده بود، پسر جوان دستگیر شد. هرچند شاکی پرونده شواهد و مدارک زیادی علیه میثم و ادعاهای دروغش ارائه کرده بود اما پسر جوان در تحقیقات گفت: من اتهام آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه را قبول ندارم. هیچ اجباری در کار نبود و اگر فیلم‌های سیاهی که از او تهیه کرده بودم را در میان دوستان و بستگانش پخش کردم قصد انتقام‌جویی داشتم.

یک‌ ماه و نیم پیش چند پسر مزاحم شاکی شده بودند که من به دروغ گفتم مأمور هستم تا او را نجات دهم. پس از آن دوستی ما شروع شد. یک ‌ماه پیش به‌خاطر مشکلی که داشت از من ٢٠ میلیون تومان پول قرض گرفت اما دیگر پس نداد. اما هربار که از او می‌خواستم پولم را برگرداند او بهانه می‌آورد.

دیگر مطمئن شدم از پولم خبری نیست برای همین با فیلمی که از او داشتم تهدیدش کردم که آن را منتشر می‌کنم اما او بازهم جدی نگرفت. همین شد که تصمیم گرفتم برای انتقام فیلم‌هایش را منتشر کنم.

قاضی جنایی با توجه به مدارکی که دختر جوان به دادسرا ارائه کرده برای متهم قرار قانونی صادر کرد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

پیام هایی که به نام الهه جون بود نشان از ارتباط زنم با یک مرد را می داد و ...+عکس

یک بازیگر از پسر جوان برای دختر 17 ساله اش خواستگاری کرد! / میترا از پیام طلاق گرفت و ...

بلای شومی که در اتاق بازرسی فرودگاه بر سر زن جوان آمد / فیلم دوربین مداربسته همه چیز را لو داد+عکس

اعدام قاتل پلیس و نگهبان بیمارستان +عکس

فراربزرگ از زندان با سیم چین+عکس

ماجرای هولناک 14 اقدام سیاه با زنان و دختران در آزادراه تهران-کرج / کرکس های کرج در آستانه اعدام + عکس

فیلم شکنجه زنی بی گناه توسط 13 مرد+ویدیو

خنده های شیطانی پسر همسایه که از تراس وارد اتاقم شد و ...

فیلم و تصاویر تکان دهنده از آخرین لحظات عمر عروسی که به مراسم ازدواجش می رفت

تجاوز وحشیانه 2 مرد به زن باردار + عکس

وقتی چند جوان مزاحمم شده بودند میثم مرا از دست آنان نجات داد اما خودش مرا به جاده قم برد و ... + عکس

پسرخاله ام با زنم ارتباط شوم داشت / وقتی فهمیدم تحمل نداشتم و ...

حمله شبانه به روستا / 9 مرد را سر بریدند

 

 

کدخبر: 279915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟